بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران

بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران

بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران


5/5 - (57 امتیاز)

با معرفی بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

وکیل ملکی به صورت تخصصی در زمینه دعاوی اموال غیرمنقول و پرونده‌ هایی از این دست فعالیت کرده و مشکلات افراد را در این خصوص برطرف نماید.

تعریف اموال غیرمنقول
اموال غیرمنقول به اموالی همچون؛ خانه و یا زمین و … می گویند که که امکان جا به جایی و نقل مکان را ندارند.

با توجه به گستردگی دعاوی ملکی، وکیل متخصص املاک بایستی از پیچیدگی‌ های موضوعات مربوط به این پرونده‌ ها اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند به درستی احقاق حق کرده و حق شما را باز ستاند.

همچنین وکیل ملکی با اشرافیت به آئین نامه ها و قوانین مربوط به املاک و مستقلات، می تواند تمام جوانب موضوع دعوا را سنجیده و بر حسب مورد موکل خود، به دفاع از او بپردازد.

بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران

وجود قوانین و آئین‌ نامه‌ های متعدد سبب شده تا حوزه تخصصی وکالت ملکی با پیچیدگی‌ های بسیاری رو به رو باشد و لزوم کمک گرفتن از وکیل ملکی با توجه به قوانین گسترده و پیچیده، بسیار حس می‌ شود.

بطور مثال: تنها وکلای ملکی مجربی همچون محمدرضا مهری متانکلائی می توانند تشخیص دهند که در چه پرونده‌ هایی بایستی از قانون شهرداری استفاده نمایند و در چه پرونده‌ هایی می‌ توانند به ماده 64 قانون مالیات‌ های مستقیم استناد نمایند.

وکیل ملک،وکیل ملکی

علاوه بر این وکلای ملکی خبره و با تجربه که دانش و اطلاعات کافی در زمینه حرفه وکالت دارند می‌ توانند در زمینه‌ های مختلف به موکلین خود مشاوره داده و ایشان را با تمام جوانب موضوع آشنا سازند.

اگر به دنبال بهترین وکیل هستید، موسسه حقوقی وکیل آنلاین، به شما دکتر محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری با سابقه قضاوت را معرفی می‌ نماید.

سوالات مهم بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران

  • حیطه فعالیت وکیل ملکی چیست؟
  • اموال منقول و غیرمنقول یعنی چه؟
  • خلع ید با تخلیه ید چه تفاوتی دارند؟
  • تصرف عدوانی چیست؟
  • بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران را چگونه پیدا کنیم؟

حیطه فعالیت وکیل ملکی چیست؟

توجه کنید که وکیل دعاوی ملکی اگر چه می‌ تواند در دیگر دعاوی نظیر؛ دعاوی خانوادگی و … نیز وکالت افراد را به عهده بگیرد، اما ترجیح داده است تا به صورت تخصصی عمل کرده و بر روی دعاوی ملکی تمرکز نماید؛ تا بتواند دعاوی از این دست را به درستی و در تمام جوانب شناخته و بررسی نماید.

بنابراین از جمله دعاوی حقوقی و کیفری که وکیل ملکی در آن ها مشارکت کرده و سعی در حل آن ها دارد، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مسکونی

ویژگی‌ های بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران کدام است؟

از ویژگی‌ های مهم یک وکیل ملکی خوب می‌ توان دانش حقوقی متناسب با نوع حرفه تخصصی را نام برد.

از آن جایی‌ که حوزه وکالت املاک گسترده بوده و دعاوی مختلف حقوقی، کیفری و ثبتی را شامل می‌ شود؛ وکیل انتخابی توسط شما بایستی با قوانین و مقررات، نظرات دکترین حقوق، روال رایج در دادگاه‌ ها و آراء وحدت رویه مربوط به آن آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند در دادگاه از شما دفاع نماید.

همچنین از دیگر ویژگی‌ های مهم یک وکیل ملکی می‌ توان میزان تجربه وی در دعاوی ملکی را نام برد.
تجربه و سابقه وکالت وکلای ملکی می‌ تواند از جمله نکات مهمی باشد که بایستی حتما به آن توجه کنید.
چرا که وکلای ملکی با تجربه که سابقه وکالت در این زمینه را دارند، شانس موفقیت بیشتری نیز خواهند داشت.

توجه کنید که هر دو ویژگی ذکر شده بایستی همزمان در وکیل انتخابی شما وجود داشته باشد تا بهترین وکیل ملکی شناخته شده و بتواند با دانش و اطلاعات حقوقی کامل و تجربه و شکست‌ ها و یا پیروزی‌ های قبلی، پرونده شما را در دادگاه پیش ببرد.

بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران
چرا باید به وکیل ملکی مراجعه کنیم؟

نحوه طرح دعوا و شکایت در انواع دعاوی حقوقی و کیفری، در روند رسیدگی به آن حائز اهمیت است؛ چرا که می‌ تواند منفعت و یا ضرر افراد را تغییر دهد.

بنابراین برای عدم ایجاد مشکلات احتمالی در دعاوی ملکی بهتر است پیش از هرگونه اقدامی، با یک وکیل ملکی مجرب مشاوره کرده و از نظرات و کارهایی که وی می‌ تواند برای دعوای شما انجام دهد آگاهی پیدا کنید.

وکیل با تجربه ملک نیاوران

هنگامی که دادخواست در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت می‌ شود و برای رسیدگی به دفتر دادگاه حقوقی ارسال می‌ شود، مدیر دفتر ابتدا دادخواست را به صورت شکلی بررسی می‌ کند.

چنانچه دادخواست دچار ایراد باشد، آن دادخواست یا رد خواهد شد یا اخطار رفع نقص صادر می‌ شود.

بنابراین اگر تنظیم دادخواست توسط وکیل متخصص در هر امری تنظیم شود، دادخواست رد نخواهد شد و این امر موجب سرعت در رسیدگی می‌ شود.

همچنین از آن جایی که ممکن است در دعاوی ملکی حقوق طرفین دعوا جا به جا شود و به این طریق روند رسیدگی به پرونده دچار اختلال شود؛ پیشنهاد می‌ کنیم این قبیل امور حقوقی خود را به متخصصین این حوزه سپرده تا طرح دعوا را به درستی انجام داده و پیگیری‌ های لازم صورت گیرد.

بطور مثال: چنانچه شخصی ملک فرد دیگری را تصرف کرده باشد، در این مورد هم می‌ توان دعوای حقوقی تصرف عدوانی (تصرف بدون رضایت مالک یا بدون اجازه قانونی/ زوری) و هم می‌ توان دعوای کیفری مطرح نمود.

در چنین مواردی تنها وکلایی که در زمینه دعواهای ملکی متخصص و با تجربه هستند، می‌ توانند تشخیص دهند که بایستی چه نوع دعوایی را مطرح نمایند تا به نتیجه رسیده و به وسیله آن احقاق حق شما صورت گیرد.

همچنین بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران زمان مناسب را برای ارائه ادله (دلایل) خود می‌ داند و در زمان مناسب اظهارات خود را مطرح می‌ کند تا بتوانند حق موکل خود را بازستانده تا حقی از او ضایع نگردد.

دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمدرضا مهری متانکلائی بنا به مقتضیات روز جامعه تصمیم به اجرایی کردن سریع تر پروژه استارت‌ آپ وکیل در ایران نموده است.

وکیل ارزی بانکی

با توجه به ضرورت کم کردن حجم مراجعین به اماکن عمومی.
کم کردن رفت و آمدهای غیر ضروری شهروندان در سطح شهر.
کمک به متمرکز شدن امور اداری، حقوقی و مالیاتی شهروندان در سراسر ایران.

سایت جدید دفتر حقوقی محمدرضا مهری متانکلائی با عنوان وکیل آنلاین آغاز به کار نموده است.
دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود:
ارائه منظم اطلاعات و مشاوره حقوقی رایگان صرفا از طریق درج مقالات علمی حقوقی.

امکان مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی پس از تعیین وقت قبلی.
عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تائید هیات مدیره.
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

در صورت نیاز به خدمات مشاوره حقوقی، تهیه و تنظیم لوایح و دادخواست و شکواییه های حقوقی، تنظیم قراردادهای حقوقی، مالیاتی و اداری با دفتر حقوقی محمد رضا مهری متانکلائی تماس بگیرید.

بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران

نشانی دفتر وکیل ملکی آنلاین تهران

نشانی دفتر وکالت محمدرضا مهری متانکلائی

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9

تلفن‌ های تماس ثابت با دفتر وکیل محمدرضا مهری متانکلائی

021-88795408
021-88799562
021-88796143

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

09120067661
09120067662
09120067663

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام

09120067664
09120067665
09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

وکیل کلاهبرداری در قرارداد ملکی

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمدرضا مهری متانکلائی
دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود:
مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرائم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران بهترین وکیل ملکی آنلاین تهران 

حیطه فعالیت وکیل ملکی چیست؟

وکیل دعاوی ملکی اگر چه می تواند در دیگر دعاوی نظیر دعاوی خانوادگی و … نیز وکالت افراد را به عهده بگیرد اما ترجیح داده است تا به صورت تخصصی عمل کرده و بر روی دعاوی ملکی تمرکز نماید تا بتواند دعاوی از این دست را به درستی و در تمام جوانب شناخته و بررسی نماید.

چرا باید به وکیل ملکی مراجعه کنیم؟

نحوه ی طرح دعوا و شکایت در انواع دعاوی حقوقی و کیفری، در روند رسیدگی به آن حائز اهمیت است چراکه می‌تواند منفعت و یا ضرر افراد را تغییر دهد.

8 دیدگاه

  • سلام. ملکی داریم که منو خواهرام صاحبش هستیم در واقع 3 تا صاحب داره یکی از خواهرا نمیخواد رضایت به فروش بده و میگه خودم میخرم باید به همین قیمتی که میگم به خودم بفروشید. چه اقدامی میشه انجام بدیم و میشه کاری کرد برای فروش؟

    • سلام وقت شما بخیر
      بله، شما میتوانید از طریق اداره ثبت، عدم افراز را اخذ نموده، و از طریق دادگاه دستور فروش را بگیرید.

  • با سلام و وقت بخیر، من و خواهرم وارث یک ملک در شمال تهران هستیم، که طبق انحصار وراثت قانونی به ما به ارث رسیده است، پدر و مادرمان نیز در قید حیات نیستند، این ملک سال ها در تملک خواهرم بوده و الان حاضرنیست که ملک را برای مدتی در اختیار من قرار بده، خواهرم نه راضی به فروش ملک نه خرید آن و نه فروش ملک به غیر و نه اینکه برای مدنی من از این ملک استفاده کنم، ممنون میشم بفرمایید که راهکار قانونی من برای گرفتن حق قانونی خودم چیه؟

    • سلام وقت شما بخیر
      شما باید در ابتدا گواهی حصر وراثت از شورای حل اختلاف دریافت نمایید، و در مرحله بعد باید تقاضای افراز ملک را به اداره ثبت محل وقوع ملک دهید. اگر ملک قابل تقسیم باشد اداره ثبت به نسبت سهم الارث، ملک را بین دو وارث تقسیم میکند، ولی اگر قابل افراز وتقسیم نباشد، گواهی عدم امکان افراز به شما می دهد تا با آن از دادگاه محل وقوع ملک در خواست فروش ملک مشترک را بنماید. سپس شما میتوانید با دریافت گواهی عدم امکان افراز، از اداره ثبت، درخواست فروش ملک مشترک را بنماید. دراین صورت دادگاه با انجام مزایده، ملک را به بالاترین قیمت فروخته و سهم هر کدام از مالکین مشاعی را به آنان تسلیم میکند. البته شما میتوانید دادخواست خلع ید از ملک مشاع را علیه وارثی که ملک را برخلاف مقررات قانونی تصرف نموده، به دادگاه محل وقوع ملک بدهید. در این صورت دادگاه حکم تخلیه خواهرتان را صادر میکند اما شما هم نمیتوانید به استناد آن حکم در آن منزل تصرفی داشته باشید. میتوانید برای دریافت مشاوره با وکیل متخصص در امور ملکی با شماره 09120067669 تماس حاصل فرمایید.

  • من یه قطعه باغی رو کنار باغ پسرعموم چند سال پیش خریدم الان اومده دیوارکشی کرده یه چند متری از باغ من رو تصرف کرده زیر بارم نمیره میشه یه راهنمایی بفرمایین

  • سلام آقای دکتر
    من یک پاساژ تجاری در اصفهان دارم شاهین شهر. بعد از فروریختن متروپل نگرانم ساختمون نشست کنه چون مهندس ناظر خیلی ایراد داشت و الان میخوام مشاوره ای داشته باشم امکان پذیر؟

    • سلام وقت شما بخیر
      بله. جهت هماهنگی تایم مشاوره با آقای دکتر مهری با شماره 09120067663 تماس حاصل فرمایید.

      • سلام وقت شما بخیر
        شما باید دعوای خلع ید را با داشتن سند رسمی یا حکم ثابت شده از دادگاه و همچنین احراز تصرف نامشروع، علیه شخص متصرف طرح کنید.برای مشاوره تلفنی یا حضوری با شماره 09120067669 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *