شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی


5/5 - (20 امتیاز)

امروز با موضوع شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

همانگونه که خانم‌های گرامی مستحضر هستند لابیاپلاستی که با هدف زیبایی انجام می شود، به رفع عدم تقارن لابیاها نیز کمک می‌کند، بدین صورت که با برداشته شدن پوست اضافه این ناحیه، قرینگی نیز برقرار خواهد شد.

لابیاپلاستی معمولا با بی حسی موضعی به صورت سرپایی انجام می شود. جراحی حدود دو ساعت  به طول می‌انجامد.

در طول جراحی، با استفاده از قیچی های مخصوص یا لیزر لبه‌های داخلی واژن که بزرگ و ناهموار هستند، برش داده شده و کوتاه می شوند.

محل مناسب برش بستگی به بسیاری از عوامل فردی از جمله پیکر بندی، بافت و اندازه ی لبه دارد.

علاوه بر این، برای لبه های بیرونی در صورت لزوم این احتمال وجود دارد که نیاز به  لیپوساکشن باشد.

سپس جراح این برش ها را با نخ های جذبی بخیه می زند. لذا حتما پیش از اقدام جهت آگاهی از آسیب‌های احتمالی و نحوه دقیق انجام اعمال از دید پزشکی قانونی می‌توانید با وکیل متخصص جرایم پزشکی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری با سابقه قضاوت دارای دکتری کیفری مشاوره شوید.

و چنانچه آسیب دیده از این عمل هستید و به دنبال شکایت از پزشک هستید می‌توانید از این طریق جهت پذیرش پرونده خود توسط دکتر محمدرضا مهری وکیل جرایم پزشکی اخذ تایم مشاوره نمایید.

در ادامه حتما نگاهی به مقاله وکیل شکایت عمل لابیاپلاستی بیندازید.شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

نکات مهم شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

  • آیا لابیاپلاستی بازگشت دارد؟
  • لابیاپلاستی بعد از جراحی بازگشت دارد؟
  • لابیاپلاستی بعد از زایمان بازگشت دارد؟
  • دفتر وکالت وکیل جرایم پزشکی کجاست؟
  • دیه عمل لابیاپلاستی چقدره؟
مشاوره حقوقی تغییر جنسیت

 آیا بارداری پس از عمل زیبایی لابیاها سبب دفرمه شدن لبه های واژن می شود؟

این دسته از سوالات نگرانی بسیاری از خانم هایی است که  از جراحی لابیاپلاستی شکایت دارند و می‌خواهند بدانند امکان شکایت وجود دارد.

عمل زیبایی لابیاها در واقع یک جراحی پلاستیک است که یک بخش های از آن طی جراحی کم می‌شود، در برخی از بانوان حتی ممکن است یک پیچ خوردگی در لبه ها و کلیتوریس باشد که با تکنیک های خاصی نیاز به انجام این جراحی باشد.

لازم به ذکر است که بانوان باردار تمامی نواحی بدنشان متورم می‌شود ، این تورم در لابیاها نیز تاثیر دارد اما پس از بارداری به همان حالتی که جراح جراحی را انجام داده است، برمی‌گردد و هیچ وقت به حالت اولیه باز نمی گردد. بنابراین پس از جراحی لبیوپلاستی زایمان طبیعی باعث نمی‌شود که لابیاها دفرمه شود . و پزشک نمی‌تواند به بهانه این مسایل از کیفیت پایین عمل خود مبری باشد و حتما قابل پیگرد قانونی است؟شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

شکایت به دلیل پارگی پس از عمل لابیاها

در برخی از از اشخاص ممکن است که پس از لابیاپلاستی پارگی یا همان دهینسس انجام شود، اشخاص این سوال را مطرح می کنند که من با اینکه تمامی این نکات را رعایت کرده ام، چرا دچار دهینسس یا پارگی پس از عمل زیبایی دستگاه تناسلی شده‌ام ،در پاسخ به این اشخاص باید بیان کرد که ممکن است علی رقم اینکه جراح به آنها توصیه کرده است که مصرف سیگار و دخانیات را به تاخیر بیندازند ، نسبت به این نکته بی اهمیت بوده در نتیجه با پارگی پس از لابیاپلاستی روبرو شده باشند. اما بهر شکل این نمی‌تواند بهانه ای برای برائت پزشک از عمل نامناسب باشد که البته حتما نظر پزشکی قانونی در این مورد صاحب خواهد بود.

شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

عوامل تاثیر گذار بر پارگی پس از لابیاپلاستی

  • مصرف سیگار
  • مصرف دخانیات
  • پایین بودن سیستم ایمنی بدن

ویروس HPV

 وکیل حصار بوعلی

HPV همان طور که می دانید سبب ایجاد زگیل تناسلی می شود که متاسفانه اگر این بیماری درمان نشود، در بانوان سبب سرطان دهانه رحم و سرطان رحم می باشد، این بیماری از طریق تماس پوست با پوست انتقال می یابد و اگر شریک جنسی شما به این بیماری مبتلا باشد، احتمال اینکه شما هم به این ویروس خطرناک مبتلا شوید  بسیار است، در اکثر کشورهای پیشرفته نه تنها در این زمینه اطلاعات وسیعی انجام شده ، بلکه واکسیناسیون این ویروس را بسیاری از آنها انجام می دهند.شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

عمل وایتنینگ

سفید کردن واژن با لیزر، یکی از جدیدترین متدها و روشی بسیار ایمن و موثر می باشد. استفاده از لیزر در سفید کردن دستگاه تناسلی به رفع دائمی تیرگی بافت ها و حتی پری نئوم نیز کمک می کند. در این روش، رنگ پوست قسمت های خارجی نیز تغییر می کند. اما این نکته را در نظر داشته باشید، که سفید کردن دستگاه تناسلی با لیزر، تنها جنبه زیبایی دارد و برای اهداف درمانی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

تنگ کردن واژن

گشاد شدن واژن روند طبیعی افزایش سن است و برای تمامی خانم ها اتفاق می افتد، و راه هایی جهت تنگ کردن وجود دارد.شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

جراحی‌های جوانسازی

جوانسازی دستگاه تناسلی، اصطلاح کلی است که چندین روش زیبایی را در بر می گیرد، و روش درمانی غیر تهاجمی است، که به بازگشت فرم و انداره واژن، به حالت طبیعی و اولیه کمک می کند

واژینوپلاستی

در روش واژینوپلاستی بافت های داخل کانال واژن طی عمل جراحی ترمیم می شوند. جراحی واژینوپلاستی با برداشتن بافت های افتاده و اضافی کانال واژن، دیواره های آن را ترمیم کرده و باعث تنگ تر شدن آن می شود. این جراحی حدود 2 ساعت طول می کشد.

هزینه جراحی و عمل لابیاپلاستی

در کلینیک های مختلف بر اساس  موقعیت مکانی و انصاف متخصص زنان متفاوت است، اما حدود قیمت بین 8 میلیون تا 10 میلیون تومان در سال 1399 است.شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره خطر دارد؟

عمل زیبایی لابیاها یا همان لابیاپلاستی را دختران باکره می توانند انجام دهند ، زیرا لابیاپلاستی بخش بیرونی واژن است و ربطی به پرده بکارت ندارد  و هایمن هیچ آسیبی نمی بیند. به بیان دیگر لابیاپلاستی یک نوع جراحی زیبایی واژن است که به منظور کوچک کردن لابیا ها با استفاده از لیزر صورت می گیرد.

وکیل آنلاین جرایم پزشکی تهران

عده ای از دختران پس از بلوغ و به دلیل ژنتیکی لابیاهایشان بیش از حد بزرگ است. طوری که به دلیل رشد بیش از حد نمی توانند لباس های تنگ و شلوار های جذب بپوشندو این امر باعث کاهش اعتماد به نفس شان می شود. با استفاده از لابیاپلاستی می توان لابیاها را ترمیم و زیباسازی کرد.

شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

چه کسانی به لابیاپلاستی نیاز دارند؟

عده ای امیدوار هستند بتوانند با این جراحی ها، رضایت جنسی خود را افزایش دهند اما میل جنسی ارتباطی به اندازه لبهای کوچک تناسلی ندارد.

عمل لابیاپلاستی یک روش جراحی ترمیمی زیبایی برای شکل دادن به لبه های داخلی واژن (labia minora)، لبه های بیرونی (labia majora) و یا هر دو است که لبه های داخلی کلیتوریس و دهانه واژن را پوشش می دهند. لبه های بیرونی، ناحیه اطراف واژن را تشکیل می دهد.شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

خطرات عمل لابیاپلاستی

برخی خطرات عبارتند از:

  • عفونت
  • خونریزی
  • بی حسی موقت
  • عدم تقارن بین لبه های داخلی و بیرونی واژن
  • تغییرات رنگدانه
  • کاهش حس در آن منطقه
  • درد
  • تشکیل اسکار اضافی (به شکل گوشت اضافی در ناحیه ی جراحی به وجود می آید)
  • هماتوم (باز شدن عروق خونی موجب خونریزی محلی یا لخته خون در آن ناحیه می شود)
  • چروک شدن پوست
  • اختلال در عملکرد جنسی

در مواردی هم ممکن است  کمی تورم وحساسیت در زمان نزدیکی ایجاد نماید که پس از طی شدن زمانی برطرف می شود.

دیه آسیب ناشی از عمل لابیا چقدر است؟

در تعاریف فقهی به بخش بیرونی اندام جنسی زنان فرج گفته می‌شود. فرج دربردارنده لبه کوچک (درونی)، لبه بزرگ (بیرونی)، کلیتوریس، پیشاب‌راه و مهبل می‌شود. لبه بزرگ از تپه ونوس تا میان‌دوراه گسترش می‌یابد.

برخی از مراجعین این عمل و حتی پزشکان نمی‌دانند که ایراد و نقصیه این عمل می‌تواند منتهی به پرداخت دیه کامل که در سال 99 حدود 300 میلیون تومان است بگردد.

نمونه شکایت از دندانپزشک

برای درک بهتر این موضوع ارجاعی به قانون مجازات اسلامی بخش و دیات و منبع مسلم آن تحریر الوسیله امام خمینی ره داریم:شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

ماده ۶۶۳ قانون مجازات اسلامی دیه

قطع و از بین بردن هر یک از دو طرف اندام تناسلی زن، موجب نصف دیه کامل زن است و قطع و از بین بردن بخشی از آن، به همان نسبت دیه دارد. در این حکم فرقی میان باکره و غیرباکره، خردسال و بزرگسال سالم و معیوب از قبیل رتقاء و قرناء نیست.

مطابق ماده ۵۶۳- از بین بردن هر یک از اعضای فرد و هر دو عضو از اعضای زوج، دیه کامل و از بین بردن هریک از اعضای زوج، نصف دیه کامل دارد.

خواه عضو مزبور از اعضای داخلی بدن باشد خواه از اعضای ظاهری مگر اینکه در قانون ترتیب دیگری مقرر شده باشد.

ماده ۵۶۴- فلج کردن عضو دارای دیه معین، دو سوم دیه آن عضو و از بین بردن عضو فلج، یک سوم دیه همان عضو را دارد. در فلج کردن نسبی عضو که درصدی از کارایی آن از بین میرود، با توجه به کارایی از دست رفته، ارش تعیین می گردد.

مطابق نظر امام ره :

اگر در جنایتى دو شفره فرج یعنى آن گوشتى که چون دو لب بر اطراف فرج احاطه دارد، از بین برود جانى باید خونبهاى کامل را بپردازد. و اگر شفره یک طرف از بین برود نصف خون بها را مى پردازد، و در این حکم فرقى نیست بین زن کبیره یا دختر صغیره و نیز فرقى نیست بین دختر بکر و غیر بکر و بین ختنه شده و ختنه نشده و بین کسیکه فرجش سالم است یا مبتلاء به قرن یا رتق است.

شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

دفتر وکالت وکیل آنلاین شکایت از پزشک جراح زیبایی در تهران

دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری بنا به مقتضیات روز جامعه تصمیم به اجرایی کردن سریعتر پروژه استارت آپ وکیل در ایران نموده است.

قرارداد شراکت، تولید، دپو و فروش زالو

با توجه به ضرورت کم کردن حجم مراجعین به اماکن عمومی.

کم کردن رفت و آمدهای غیر ضروری شهروندان در سطح شهر.

کمک به متمرکز شدن امور اداری، حقوقی و مالیاتی شهروندان در سراسر ایران.

سایت جدید دفتر حقوقی محمد رضا مهری با عنوان وکیل آنلاین آغاز به کار نموده است.

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

ارائه منظم اطلاعات و مشاوره حقوقی رایگان صرفا از طریق درج مقالات علمی حقوقی.

امکان مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی پس از تعیین وقت قبلی.

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

در صورت نیاز به خدمات مشاوره حقوقی، تهیه و تنظیم لوایح و دادخواست و شکواییه های حقوقی، تنظیم قرارداد های حقوقی، مالیاتی و اداری با دفتر حقوقی محمد رضا مهری تماس بگیرید.شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین جرایم پزشکی در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین شکایت از پزشکان زیبایی در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663628

021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین پزشکی خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل شکایت از عمل لابیاپلاستی و جراحی زیبایی

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص شکایت از پزشک زیبایی تهران

09120067664

09120067669

09121281014

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک ویژه پرونده شکایت از پزشک تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *