وکیل پایه یک دادگستری کامرانیه

وکیل پایه یک دادگستری کامرانیه

وکیل پایه یک دادگستری کامرانیه


5/5 - (1008 امتیاز)

امروز با موضوع وکیل پایه یک دادگستری کامرانیه با شما مخطبان گرامی همراه هستیم.

محله کامرانیه به مرکزیت خیابان کامرانیه، از شمال با نیاوران و جماران، از جنوب با بزرگراه صدر و از شرق و غرب با فرمانیه هم‌مرز است.

خیابان کامرانیه در جنوبی‌ترین نقطه خود از پل صدر آغاز می‌شود، در چهارراه کامرانیه خیابان فرمانیه و بلوار اندرزگو را قطع می‌کند،

سپس مسیر خود را رو به شمال ادامه می‌دهد و در شمالی‌ترین نقطه خود به خیابان نیاوران در نزدیکی میدان نیاوران منتهی می‌گردد. کامرانیه به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود؛ به شمال چهارراه کامرانیه (تقاطع بلوار اندرزگو، خیابان فرمانیه و خیابان کامرانیه) کامرانیه شمالی و به جنوب این چهارراه، کامرانیه جنوبی می‌گویند.

کامرانیه که در ۳ کیلومتری شرق تجریش قرار دارد، همچون بیشتر مناطق شمیران تلفیقی از شهرسازی مدرن و سنتی در آن به چشم می‌خورد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محله، دارا بودن سازه‌های لوکس و مدرن و برج هایی زیبا و خاص می‌باشد. کامرانیه به دلیل واقع شدن در دامنه قله کلک‌چال، بسیار ناهموار بوده و شیب و ارتفاع زیادی دارد؛ به‌طوری‌که ارتفاع خیابان کامرانیه از ۱۵۱۶ متر بالاتر از سطح دریا در جنوب تا ۱۶۵۶ متر در شمال متغیر است. داوود هزینه، وحید خزایی و سحر تبر و … کاری کردند که حوزه جرایم سایبری ایران دچار تحولی شگرف شد تهدیدهای عجیب و قریب وحید خزایی و امثال او در فضای مجازی تا کارهای هنجار شکن امیر تتلو که همین چند وقت پیش دکتر محمدرضا مهری در اخبار سراسری در خصوص اون صحبت کرد همه و همه باعث شد تا در این مقاله به تحلیل تهدید در فضای مجازی بپردازیم.

وکیل اراضی ملی

تهدید کردن فقط به مشاجره و تهدید فیزیکی و حضوری محدود نمی‌شود.

در دنیای امروز که فضای مجازی و فعالیت در شبکه های آن بسیار رایج و غیر قابل انکار است.

لازم است هرگونه تهدید یا ترساندن که باعث به هم خوردن آرامش افراد است پیگیری شود.

بنابراین به همان شکل که تهدید در مراودات حضوری میتواند مورد پیگیری قرار گیرد در فضای مجازی نیز لازم است این تهدیدات پیگیری شود.

در ادامه درباره موضوع خواهیم گفت که چگونه می‌توان تهدیدات در فضای مجازی را پیگیری کرد و در چه شرایطی این موضوع جرم به حساب خواهد آمد.

اگر به دنبال بهترین وکیل پایه یک دادگستری کامرانیه هستید ما به شما محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری با سابقه قضاوت را معرفی می‌نماییم.

جهت رزرو وقت مشاوره با محمدرضا مهری می‌توانید با خطوط ثابت یا تلفن های همراه موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.

نکات مهم وکیل پایه یک دادگستری کامرانیه        

دفتر وکیل پایه یک دادگستری کامرانیه کجاست؟

بهترین وکیل جرایم سایبری تهران

افشای اطلاعات دیگران جرم است؟

انواع جرایمی که در فضای مجازی اتفاق می‌افتد؟

هر یک از اتفاقاتی که ممکن است در فضای مجازی اتفاق بیفتد و مخل آسایش کاربران باشد همان طور که در جامعه حضوری قابل پیگیری و تعیین مجازات است در فضای مجازی نیز قابل پیگیری خواهد بود چند مورد از این موارد که در فضای مجازی به مثابه جرم تلقی می‌شوند عبارت اند از:

 افشا کردن اطلاعات خصوصی افراد دیگر

بر اساس ماده 16 قانون جرایم رایانه هر گونه افشا اطلاعات دیگران جرم به حساب آمده و برای آن مجازات نقدی و یا حبس تا دو سال در نظر گرفته شده است. این مورد می‌تواند به این صورت باشد که افراد عکس‌های شخصی فرد دیگر و یا عکس از صفحه مکالمه با شخص دیگری را به منظور یا بدون داشتن منظور در فضای مجازی منتشر می‌کنند. در صورتی که این مورد باعث تهدید باشد و یا فردی که اطلاعات وی منتشر شده است و ضرر آبرویی یا مالی برایش پیش آمده باشد توسط قانون مورد بررسی قرار گرفته و مجازات در پی خواهد داشت.

پایگاه ششم پلیس امنیت اخلاقی

تهدید و ترساندن در فضای مجازی چه به قصد اخاذی باشد و یا صرفا اتفاق تهدید باشد جرم به حساب آمده و بر اساس ماده ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی برای مجازات آن 74 ضربه شلاق و یا از دو ماه تا دو سال حبس در نظر گرفته شده است. بنابراین در صورت بروز این اتفاق کاربری که مورد تهدیدی واقع شده است می‌تواند بدون ترس و واهمه با ارائه مدارک خود برای پیگیری اقدام کند و اگر موارد گفته شده وی مورد تایید و صلاحیت قرار بگیرد و صداقت ان نیز اثبات شود می‌تواند از ان‌ها استفاده نماید و فرد تهدید کنده را مشمول مجازات‌های مربوطه کند.

توهین و فحاشی

توهین و فحاشی یکی از مواردی است که به علت عدم اطلاع افراد از این که برای این اتفاق در مراجع قانونی حقوقی را دارا هستند باعث می‌شود افرادی که اقدام به این اعمال می‌کنند به اعمال مجرمانه خود ادامه دهند. این در صورتی است که طبق قانون مجازات اسلامی در مواد 145 و 608 این موارد جرم به حساب آمده و برای آن مجازات نقدی از یک تا پنجاه میلیون ریال و یا ضرب شلاق تا 74 ضربه برای مجرمان این جرائم در نظر گرفته شده است. بنابراین با علم بر این موضوع می‌توان بسیاری از مواردی که به علت توهین و یا فحاشی مخل آسایش افراد بوده است را مورد پیگیری قرار داد و افراد موارد مورد نظر خودشان را به مراجع گزارش کنند.

وکیل پایه یک دادگستری کامرانیه

تهدید در فضای مجازی چگونه جرم به حساب می‌آید؟

براساس قانون ادله الکترونیکی که میتواند شامل صفحه ای از صحبت‌های یک نفر یا چند نفر باشد، یا تصویر و فیلم و صدای ضبط شده ،که بر اساس تفکر عموم قابل استناد نیست، برای دلیل و مدرک به رسمیت شناخته شده اند. بنابر این طبق قانون مجازات اسلامی و قوانین مربوط به جرائم رایانه ای هرگونه ایجاد ترس و تهدید برای رسیدن به منافع مالی و اقتصادی و یا موارد اخلاقی قابلیت پیگیری خواهد داشت. در صورت وجود این مسایل هرگونه مدرک که دال بر این اتفاق است می‌تواند در روند پیگیری و دادگاه دلیل برای مجرم دانستن فرد تهدید کننده استفاده شود.

شکایت از آلودگی صوتی

پس از این که در فضای مجازی مورد تهدید قرار گرفتیم چه باید کرد؟

پس از احساس خطر و ایجاد نوعی از تهدید می‌توان شکایت خود را به دادسرا تقدیم کرد و همچنین پلیس فتا که پیگیری جرائم در فضای مجازی و سایبری را بر عهده دارد می‌تواند با دریافت شکایت شما به پیگری مورد گزارش شما بپردازد. پس از ارائه مدارک به این مراجع ، درستی و صحت آن‌ها توسط دادسرا مورد بررسی قرار گرفته و در دصورت تایید اطلاعات، پرونده تشکیل شده مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

دفتر وکالت وکیل آنلاین در کامرانیه تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی دعاوی ملکی کامرانیه

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در شمال تهران.

بهترین وکیل کیفری تهران

بهترین وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران

بهترین وکیل خانواده تهران

بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر مناطق 1 و 3

بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور شمال تهران

بهترین وکیل فرجام خواهی منطقه یک و سه تهران

تملک اراضی توسط شهرداری

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین در کامرانیه تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663628

021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین کامرانیه و فرمانیه خارج از ساعات اداری و تعطیلات

وکیل پایه یک دادگستری کامرانیه

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی خانواده کامرانیه

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص ملک کامرانیه

09120067664

09120067665

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک دادگستری کامرانیه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *