بهترین وکیل منطقه 8

بهترین وکیل منطقه 8

بهترین وکیل منطقه 8


4.2/5 - (39 امتیاز)

سلام ما امروز با موضوع بهترین وکیل منطقه 8 در خدمت شما دوستان هستیم.

و میخواهیم به سوالات شما دوستان در مورد این منطقه از تهران بزرگ پاسخ دهیم

منطقه ۸ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در شرق این شهر قرار دارد.

در منطقه ۸ شهرداری تهران چهار فرهنگسرا به نام‌های خانه فرهنگ، کتابخانه فرزانگان، فدک و معرفت و ۱۶ میدان وجود دارد. فرهنگسرای خانواده نیز در این منطقه‌است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این منطقه دارای دو مرکز فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان است.

مرکز شماره ۹ در محله تسلیحات و مرکز شماره ۲۱ کانون به عنوان یک کتاب‌خانه فراگیر – که به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه (نابینا، ناشنوا و معلول جسمی حرکتی) هم خدمات می‌دهد، در پارک فدک واقع شده‌است.

نارمک، وحیدیه و مجیدیه محله‌های این منطقه‌اند

حالا بریم داستانی از یکی از افراد منطقه 8 بشنویم که در مورد مطالبه ی وجه تقاضا کمک داشته بشنویم

چند سال پیش بود یکی از دوستام اومد و ازم پول خواست منم بهش دادم به من گفتش که سر مهلتی مشخص پولو بهم پس بده اما مهلت که گذشت هیچی الانم ماه ها هم گذشته با این که میدونم استطاعت پس دادن پول منو داره اما نمیده نمیدونم باید چیکار کنم نمیدونم از کدوم مرجع قانونی باید اقدام بکنم؟

خب چاره چیه؟

وکیل متخصص در منطقه 8 اینجاست تا پاسخ سوالات شما عزیزان را بدهد

یکی از راهکار ها برای مطالبه وجه دادن دادخواست مطالبه ی وجه هست و ما الان یکی از نمونه دادخواست های مطالبه ی وجه را برایتان قرار میدهیم

نمونه دادخواست مطالبه وجه

خواهان: …………… به شماره ملی ……………..

خوانده:1)………………….. به شماره ملی……………

2) ……………….. به شماره ملی……………….. به آدرس ………………………………………………………………………….به شماره تماس …………………………………..

دلایل و مستندات: 1. مبایعه نامه  2. فیش واریز وجه 3. استشهادیه شهود 4. استشهادیه اعسار 5. اظهارنامه قانونی

مطالبه دیه تصادف ­رانندگی

خواسته: صدور حکم مبنی بر محکومیت خوانده ردیف اول به پرداخت مبلغ…………………….ریال و بدواً صدور حکم به اعسار از پرداخت هزینه دادرسی. به انضمام کلیه خسارات دادرسی و خسارت تاخیر در تادیه .

شرح خواسته:

ریاست محترم دادگاه

سلام و عرض ادب

احتراماً به استحضار می‌رساند خانم …………………………به موجب قرارداد شماره …………………..مورخ ……………………. یک واحد آپارتمان  به آدرس ………………………….به قیمت ……….ریال  از آقای …………..خریداری نموده اند.

…………………….ریال از وجه این معامله را پسر بنده ……….. (همسر خانم ………………..) پرداخت نموده است و قرار بوده است ما بقی وجه معامله به میزان …………….ریال را خانم ……………پرداخت نمایند.

با توجه به عدم تمکن مالی ایشان و به درخواست وی (که مورد شهادت شهود است)، اینجانب مبلغ ………………..ریال( به موجب فیش واریزی)  از بدهی ایشان از ثمن معامله  را به حساب فروشنده آقای …………………….. ( خوانده ردیف دوم) واریز نمودم .

بنده هیچ گاه رابطه مالی با آقای ………………………..نداشته ام و صرفا به درخواست خانم …………………………………بدهی ایشان به آقای …………………………را واریز نموده اند.

در همین راستا جهت مطالبه وجه به ایشان مکررا مراجعه نموده و در مورخ ……………………..اظهارنامه ای به خانم ………….ارسال کردم که با وجود دریافت اظهارنامه از عودت وجه استنکاف می نمایند.

لذا با توجه به مراتب فوق ابتدا درخواست قبول اعسار اینجانب از پرداخت هزینه دادرسی و متعاقب آن محکومیت خانم ……………………..به مبلغ ………………….ریال از بابت اصل خواسته به انضمام خسارت تاخیر تادیه و هزینه های دادرسی مورد استدعاست

بهترین وکیل منطقه 8

مطالبه وجه – چگونه طلب خود را مطالبه نماییم؟

مطالبه وجه

هنگامی که یک شخص وجه و یا وجوهی را از شخص دیگری طلب داشته باشد و بدهکار از پرداخت بدهی خودداری نماید، برای رسیدن به طلب خود می بایست اقدام قانونی در جهت مطالبه وجه انجام دهد، مطالبه وجه می تواند بر اساس چک، سفته، رسید، فاکتور ، قرارداد و تعهد مالی، فیش بانکی یا پرینت حساب و یا شهادت شهود باشد.

در خصوص فاکتور باید گفت که فاکتور می بایست به امضاء بدهکار رسیده باشد چرا که فاکتور فاقد امضاء یا اثر انگشت بدهکار، نمی تواند مثبت بدهی باشد مگر در کنار دلیل یا قراین و امارات دیگر.

در خصوص وجوهی که بابت قرض دادن به حساب بدهکار واریز شده، علاوه بر فیش بانکی و یا پرینت حساب بهتر است که دلیلی وجود داشته باشد که نشان دهد وجه و یا وجوه واریزی بابت قرض بوده است.

شکایت از آلودگی صوتی

روش های مطالبه وجه 

1 – ارسال اظهار نامه

اگرچه ارسال اظهارنامه در خصوص موضوعات فوق اجباری نیست ولیکن هرکس می تواند قبل از تقدیم دادخواست، حق خود را به وسیله اظهار نامه از دیگری مطالبه نماید مشروط بر اینکه موعد مطالبه رسیده باشد، به طور کلی هر کس حق دارد اظهارتی را که راجع به معاملات و تعهدات خود با دیگری است و بخواهد به طور رسمی به وی برساند ضمن اظهار نامه به طرف ابلاغ نماید.

با ارسال و ابلاغ اظهار نامه، بدهکار متوجه این موضوع خواهد شد که طلبکار در مطالبه طلب خود جدی است و حتماً برای مطالبه وجه مبادرت به تقدیم دادخواست خواهد نمود.

ارسال اظهارنامه بیشتر در موردی می تواند موثر باشد که طلبکار بداند که با ارسال اظهار نامه، احتمال زیادی در پرداخت بدهی از سوی بدهکار وجود دارد ولیکن ارسال اظهار نامه ممکن است همیشه کارساز نباشد و چه بسا باعث شود که طرف مقابل آدرس خود را تغییر دهد یا اموال خود را مخفی و یا از دسترس خارج نماید.

بنابراین در استفاده از اظهار نامه می بایست دقت بیشتری را مبذول داشت و در این خصوص بهتر است که به وکیل دادگستری مراجعه و مشاوره حقوقی نمود که این کار دو مزیت در پی خواهد داشت یکی اینکه مشخص می شود با توجه به اوضاع و احوال قضیه آیا به صلاح می باشد که اظهارنامه ارسال نمود یا خیر ؟

دیگر اینکه در صورت صلاح دید برای ارسال اظهار نامه ، وکیل دادگستری متنی مناسب برای آن تهیه و تنظیم نماید . پس از تهیه متن اظهارنامه می بایست به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نموده و متن اظهارنامه ای که تهیه نموده اید را به متصدی مربوطه داده تا آن متن را در سیستم دفتر خدمات الکترونیک قضایی تایپ ، وارد و ثبت نماید .

2 – دادخواست مطالبه وجه

پس از ابلاغ اظهارنامه به طرف مقابل، چنانچه پاسخی داده باشد یا نه ، می توان با تنظیم دادخواست مناسب دعوی مطالبه وجه خود را مطرح نمود و برای این منظور نیز می توان برای مشاوره و تنظیم متن دادخواست مناسب به وکیل دادگستری مراجعه نمود و پس از تهیه متن دادخواست مناسب به دفتر خدمات الکترنیک قضایی مراجعه نموده و متن دادخواست مطالبه وجه را به متصدی مربوطه داده تا آنرا در سیستم دفتر خدمات تایپ، وارد و ثبت نماید.

مطالبه ارز خارجی

هنگام مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی برای ثبت دادخواست می بایست اصول مستندات، اصل کارت ملی و همچنین کارت عابر بانک خود را نیز جهت پرداخت هزینه دادرسی و هزینه ثبت دادخواست به همراه داشت و چنانچه قبلاً درسامانه ثنا یا سامانه ابلاغ الکترونیکی ثبت نام نشده باشد، با توجه به اینکه ثبت نام آن الزامی است، در دفتر خدمات الکترونیک قضایی اینکار نیز انجام خواهد شد.

پس از ثبت دادخواست مطالبه وجه، پرونده به صورت الکترنیکی به مرجع قضایی ارسال و ارجاع خواهد شد که در این صورت پس از مدت کوتاهی از ثبت دادخواست پیامکی حاوی شماره پرونده به تلفن همراه ارسال خواهد شد و طی آن اعلام می شود که پرونده جهت رسیدگی به کدام مرجع ارسال شده است.

دادخواست هایی که مبلغ خواسته آنها یعنی مبلغی که مورد مطالبه قرار گرفته بیش از بیست میلیون تومان باشد جهت رسیدگی به دادگاه مربوطه ارجاع می شود و چنانچه مبلغ خواسته بیست میلیون تومان و یا کمتر باشد ، دادخواست جهت رسیدگی به شورای حل اختلاف مربوطه ارجاع خواهد شد.

خواسته های مرتبط با خواسته اصلی

در دادخواست علاوه بر مطالبه وجه چه خواسته های دیگری را می توان مطرح نمود؟

علاوه بر خواسته اصلی که همان مطالبه وجه می باشد می توان خسارات دادرسی و خسارت تأخیر تأدیه را نیز مطالبه نمود و به منظور توقیف اموال ، تقاضای صدور قرار تأمین خواسته را نیز نمود. صدور قرار تأمین خواسته در دادگاه یا شورای حل اختلاف منوط به تودیع خسارت احتمالی است مگر اینکه خواسته مستند به سند رسمی باشد و یا خواسته مستند به چک و سفته باشد و شرایط صدور قرار تأمین خواسته را بدون پرداخت خسارت احتمالی داشته باشد در غیر این صورت برای صدور قرار تأمین خواسته نیاز به تودیع خسارت احتمالی از سوی خواهان می باشد، در دفتر خدمات الکترونیک قضایی هنگام ثبت دادخواست که طی آن تقاضای صدور قرار تأمین خواسته نیز شده باشد ، نیاز به پرداخت خسارات احتمالی نیست بلکه ایداع خسارت احتمالی پس از صدور دستور دادگاه یا شورای حل اختلافی است که پرونده به آن ارجاع شده است.

ضرورت ثبت اختراع

3 – مطالبه وجه چک

علاوه بر اینکه وجه چک را می توان از روش فوق مطالبه نمود و تقاضای محکومیت خوانده را نمود، وجه چک می تواند به دو روش دیگر نیز مطالبه شود. یکی از طریق تقاضای صدور اجرائیه نسبت به کسری مبلغ چک و حق الوکاله وکیل طبق تعرفه قانونی است بدون اینکه نیاز به صدور حکم از دادگاه یا شورای حل اختلاف باشد که این دادخواست در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت و جهت رسیدگی به دادگاه صالح ارجاع می شود، دادگاه مکلف است در صورت وجود شرایط زیر حسب مورد علیه صاحب حساب ، صادر کننده یا هر دو اجرائیه صادر نماید و این شرایط عبارتند از:

یک ـ در صورتی که در متن چک، وصول وجه آن منوط به تحقق شرطی نشده باشد،

دو ـ در صورتیکه در متن چک قید نشده باشد که چک بابت تضمین انجام معامله یا تعهدی است،

سه ـ در صورتیکه گواهینامه عدم پرداخت به دلیل دستور عدم پرداخت طبق ماده (14) قانون صدور چک و تبصره‌های آن صادر نشده باشد.

پس از ابلاغ اجرائیه صادرکننده مکلف است ظرف مدت ده روز از تاریخ ابلاغ اجرائیه، بدهی خود را بپردازد، یا با موافقت دارنده چک ترتیبی برای پرداخت آن بدهد یا مالی معرفی کند که اجرای حکم را میسر کند؛ در غیر این‌ صورت حسب درخواست دارنده چک ، اجرای احکام دادگستری، اجرائیه را طبق قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی مصوب 1394/3/23 به مورد اجراء گذاشته و نسبت به استیفای مبالغ مذکور اقدام می‌نماید.

اگر صادرکننده یا قائم مقام قانونی او دعاوی مانند مشروط یا بابت تضمین بودن چک یا تحصیل چک از طریق کلاهبرداری یا خیانت در امانت یا دیگر جرائم در مراجع قضائی اقامه کند، اقامه دعوی مانع از جریان عملیات اجرائی نخواهد شد؛ مگر در مواردی که مرجع قضائی ظن قوی پیدا کند یا از اجرای سند مذکور ضرر جبران ناپذیر وارد شود که در این صورت با أخذ تأمین مناسب، قرار توقف عملیات اجرایی صادر می نماید.

در صورتی که دلیل ارائه شده مستند به سند رسمی باشد یا اینکه صادرکننده یا قائم مقام قانونی مدعی مفقود شدن چک بوده و مرجع قضائی دلایل ارائه شده را قابل قبول بداند، توقف عملیات اجرائی بدون أخذ تأمین صادر خواهد شد. به دعاوی مذکور خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.روش دیگر مطالبه وجه چک از طریق تقاضای صدور اجراییه در اداره اجرای اسناد رسمی است و برای مطالبه وجه چک از این روش ، توقیف اموال بدهکار در صورت موجود بودن اموال و ممنوع الخروج نمودن بدهکار میسر می باشد.

تفهیم حقوق طرفین پرونده کیفری

دفتر وکالت بهترین وکیل منطقه 8

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.

بهترین وکیل کیفری تهران

بهترین وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران

بهترین وکیل خانواده تهران

بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر

بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور

بهترین وکیل فرجام خواهی

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین در منطقه 8 تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663628

021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی شرق تهران

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص شرق تهران

09120067664

09120067665

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر بهترین وکیل منطقه 8

بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 بهترین وکیل منطقه 8 

مالکیت فکریفضای مجازی و رسانهکارگر و کارفرما

اسامی بهترین وکیل های تهرانبهترين وكيل خانواده تهرانبهترين وكيل در تهرانبهترين وكيل طلاق در تهرانبهترين وكيل هاي تهرانبهترین وکیل استان تهرانبهترین وکیل املاک تهرانبهترین وکیل ایران تهرانبهترین وکیل بین المللی تهرانبهترین وکیل پایه یک تهرانبهترین وکیل پایه یک دادگستری تهرانبهترین وکیل تهرانبهترین وکیل تهران ارثبهترین وکیل تهران برای طلاقبهترین وکیل تهران حقوقیبهترین وکیل تهران خانوادهبهترین وکیل تهران کیستبهترین وکیل تهران کیفریبهترین وکیل تهرانپارسبهترین وکیل جرایم پزشکی در تهرانبهترین وکیل جنایی تهرانبهترین وکیل جنایی در تهرانبهترین وکیل چک در تهرانبهترین وکیل حقوقی در تهرانبهترین وکیل خانم تهرانبهترین وکیل خانم در تهرانبهترین وکیل خانواده در تهرانبهترین وکیل خانواده در شرق تهرانبهترین وکیل خانواده در غرب تهرانبهترین وکیل خانواده شرق تهرانبهترین وکیل دادسرای نظامی تهرانبهترین وکیل دادگستری تهرانبهترین وکیل در تهرانبهترین وکیل در تهران برای طلاقبهترین وکیل در شرق تهرانبهترین وکیل در غرب تهرانبهترین وکیل دعاوی خانوادگی در تهرانبهترین وکیل دعاوی ملکی در تهرانبهترین وکیل زمین در تهرانبهترین وکیل زن تهرانبهترین وکیل زن در تهرانبهترین وکیل سرپرست در تهرانبهترین وکیل سرقت در تهرانبهترین وکیل سیاسی تهرانبهترین وکیل شرق تهرانبهترین وکیل شمال تهرانبهترین وکیل طلاق تهرانبهترین وکیل طلاق در تهرانبهترین وکیل غرب تهرانبهترین وکیل قانون کار در تهرانبهترین وکیل کلاهبرداری تهرانبهترین وکیل کیفری در تهرانبهترین وکیل مالی تهرانبهترین وکیل ملکی تهرانبهترین وکیل ملکی در تهرانبهترین وکیل منطقه 8بهترین وکیل مهاجرت در تهرانبهترین وکیل مهاجرتی در تهرانبهترین وکیل مهریه در تهرانبهترین وکیل مواد مخدر در تهرانبهترین وکیل نیروهای مسلح تهرانبهترین وکیل ها در تهرانبهترین وکیل های تهرانبهترین وکیل های خانواده تهرانبهترین وکیل های شهر تهرانبهترین وکیل های مهاجرت در تهراندادخواست مطالبه اجاره بهادادخواست مطالبه اجرت المثلدادخواست مطالبه اجرت المثل ایام تصرفدادخواست مطالبه اجرت المثل ایام زوجیتدادخواست مطالبه اجور معوقهدادخواست مطالبه ارثیهدادخواست مطالبه ارز خارجیدادخواست مطالبه ارشدادخواست مطالبه ارش خودرودادخواست مطالبه افت قیمت خودرودادخواست مطالبه الباقی ثمن معاملهدادخواست مطالبه بخشی از مهریهدادخواست مطالبه بخشی از وجه چکدادخواست مطالبه بدهیدادخواست مطالبه بهای زمیندادخواست مطالبه بهای ملکدادخواست مطالبه پاداش پایان خدمتدادخواست مطالبه پولدادخواست مطالبه پول پیش اجارهدادخواست مطالبه پول خارجیدادخواست مطالبه پول رهندادخواست مطالبه تاخیر تادیهدادخواست مطالبه تاخیر تادیه چکدادخواست مطالبه ثمن خودرودادخواست مطالبه ثمن معاملهدادخواست مطالبه جهيزيهدادخواست مطالبه جهیزیهدادخواست مطالبه چکدادخواست مطالبه چک با تامین خواستهدادخواست مطالبه چک برگشتیدادخواست مطالبه چک تضامنیدادخواست مطالبه چک جدیددادخواست مطالبه چک حقوقیدادخواست مطالبه چک صیادیدادخواست مطالبه چک و تامین خواستهدادخواست مطالبه چند فقره چکدادخواست مطالبه حساب ایام وکالتدادخواست مطالبه حق الزحمهدادخواست مطالبه حق الزحمه داوریدادخواست مطالبه حق الوکالهدادخواست مطالبه حق بیمهدادخواست مطالبه حق دلالیدادخواست مطالبه حق ریشهدادخواست مطالبه حق زارعانهدادخواست مطالبه حق سرقفلیدادخواست مطالبه حق کسب وپیشهدادخواست مطالبه حقوق از کارفرمادادخواست مطالبه حقوق کارگریدادخواست مطالبه خسارتدادخواست مطالبه خسارت از باب تسبیبدادخواست مطالبه خسارت از شهرداریدادخواست مطالبه خسارت از مستاجردادخواست مطالبه خسارت تاخیر تحویل مبیعدادخواست مطالبه خسارت تاخیر درانجام تعهددادخواست مطالبه خسارت تصادفدادخواست مطالبه خسارت خودرودادخواست مطالبه خسارت عدم انجام تعهددادخواست مطالبه خسارت قراردادیدادخواست مطالبه خسارت کیفریدادخواست مطالبه خسارت ناشی از جرمدادخواست مطالبه خسارت وارده به منزلدادخواست مطالبه دستمزددادخواست مطالبه دلاردادخواست مطالبه دیندادخواست مطالبه دیهدادخواست مطالبه دیه از بیت المالدادخواست مطالبه دیه از شرکت بیمهدادخواست مطالبه دیه از کارفرمادادخواست مطالبه دیه تصادفدادخواست مطالبه دیه راننده مقصردادخواست مطالبه دیه ضرب و جرحدادخواست مطالبه دیه ناشی از تصادفدادخواست مطالبه رهندادخواست مطالبه سرقفلیدادخواست مطالبه سفتهدادخواست مطالبه سفته بدون واخواستدادخواست مطالبه سکهدادخواست مطالبه سنواتدادخواست مطالبه سهم الارثدادخواست مطالبه سهم الشرکهدادخواست مطالبه سود سهامدادخواست مطالبه سود سهام شرکتدادخواست مطالبه سود مشارکتدادخواست مطالبه شارژ ساختماندادخواست مطالبه شارژ معوقهدادخواست مطالبه شیربهادادخواست مطالبه صورت وضعیتدادخواست مطالبه ضرر و زيان كيفريدادخواست مطالبه ضرر و زیاندادخواست مطالبه ضرر و زیان ناشی از تصادفدادخواست مطالبه ضرر و زیان ناشی از جرمدادخواست مطالبه طلادادخواست مطالبه طلا از زوجهدادخواست مطالبه طلاجاتدادخواست مطالبه طلبدادخواست مطالبه طلب از شرکتدادخواست مطالبه طلب از متوفیدادخواست مطالبه طلب با فاکتوردادخواست مطالبه طلب چکدادخواست مطالبه طلب سفتهدادخواست مطالبه طلب عادیدادخواست مطالبه عدم النفعدادخواست مطالبه غراماتدادخواست مطالبه غرامتدادخواست مطالبه فاکتوردادخواست مطالبه فوق العاده ايثارگريدادخواست مطالبه قرضدادخواست مطالبه قسمتی از مهریهدادخواست مطالبه قسمتی از وجه چکدادخواست مطالبه قیمت پارکینگدادخواست مطالبه قیمت زمیندادخواست مطالبه قیمت زمین از اداره راهدادخواست مطالبه قیمت زمین از شهرداریدادخواست مطالبه قیمت زمین به نرخ روزدادخواست مطالبه قیمت کسری زمیندادخواست مطالبه کالادادخواست مطالبه کسری زمیندادخواست مطالبه کسری متراژدادخواست مطالبه لاشه چکدادخواست مطالبه مابقی ثمن معاملهدادخواست مطالبه مهرالمثلدادخواست مطالبه مهریهدادخواست مطالبه مهریه از زوج متوفیدادخواست مطالبه مهریه از ماترک متوفیدادخواست مطالبه مهریه از ورثهدادخواست مطالبه مهریه به نرخ روزدادخواست مطالبه مهریه زوجه متوفیدادخواست مطالبه مهریه سکهدادخواست مطالبه مهریه عقد موقتدادخواست مطالبه مهریه غیرمنقولدادخواست مطالبه مهریه و اعساردادخواست مطالبه مهریه و تامین خواستهدادخواست مطالبه مهریه و نفقهدادخواست مطالبه نحلهدادخواست مطالبه نفقهدادخواست مطالبه نفقه از جد پدریدادخواست مطالبه نفقه ایام زوجیتدادخواست مطالبه نفقه ایام گذشتهدادخواست مطالبه نفقه جاریهدادخواست مطالبه نفقه زوجهدادخواست مطالبه نفقه زوجه و فرزنددادخواست مطالبه نفقه زوجه و فرزند مشترکدادخواست مطالبه نفقه فرزنددادخواست مطالبه نفقه فرزند از پدردادخواست مطالبه نفقه گذشتهدادخواست مطالبه نفقه گذشته و آیندهدادخواست مطالبه نفقه معوقهدادخواست مطالبه نفقه معوقه و جاریهدادخواست مطالبه نفقه و اجرت المثلدادخواست مطالبه هدایای نامزدیدادخواست مطالبه هزینهدادخواست مطالبه هزینه دادرسیدادخواست مطالبه هزینه درماندادخواست مطالبه هزینه کفن و دفندادخواست مطالبه هزینه های انجام شدهدادخواست مطالبه وجهدادخواست مطالبه وجه از وام گیرندهدادخواست مطالبه وجه التزامدادخواست مطالبه وجه التزام قراردادیدادخواست مطالبه وجه به استناد فاکتوردادخواست مطالبه وجه توسط ضامندادخواست مطالبه وجه ثمندادخواست مطالبه وجه چکدادخواست مطالبه وجه چک از صادرکنندهدادخواست مطالبه وجه چک از ظهرنویسدادخواست مطالبه وجه چک صیادیدادخواست مطالبه وجه چک علیه ظهرنویسدادخواست مطالبه وجه خسارت خودرودادخواست مطالبه وجه رسید عادیدادخواست مطالبه وجه سفتهدادخواست مطالبه وجه سند عادیدادخواست مطالبه وجه شارژ ساختماندادخواست مطالبه وجه شورای حل اختلافدادخواست مطالبه وجه ضمانتدادخواست مطالبه وجه ضمانت بانکیدادخواست مطالبه وجه ضمانت نامه بانکیدادخواست مطالبه وجه فاکتوردادخواست مطالبه وجه قرارداد پیمانکاریدادخواست مطالبه وجه کارت به کارتدادخواست مطالبه ی چکدادخواست مطالبه ی خسارتدادخواست مطالبه ی سفتهدادخواست مطالبه ی سهم الارثدادخواست مطالبه ی طلبدادخواست مطالبه ی مهریهدادخواست مطالبه ی نفقهدادخواست مطالبه ی وجهدادخواست مطالبه ی وجه چکدادخواست مطالبه یارانهشماره بهترین وکیل تهرانشماره بهترین وکیل های تهرانشماره تلفن بهترین وکیل تهرانمعرفی بهترین وکیل تهراننام بهترین وکیل تهراننمونه دادخواست تقابل مطالبه ثمننمونه دادخواست تقابل مطالبه وجهنمونه دادخواست مطالبه الباقی ثمن معاملهنمونه دادخواست مطالبه بهای ملکنمونه دادخواست مطالبه پولنمونه دادخواست مطالبه پول خارجینمونه دادخواست مطالبه پیمانکارینمونه دادخواست مطالبه ثمننمونه دادخواست مطالبه ثمن از وكيلنمونه دادخواست مطالبه ثمن معاملهنمونه دادخواست مطالبه جهیزیهنمونه دادخواست مطالبه حق ریشهنمونه دادخواست مطالبه حق کسب وپیشهنمونه دادخواست مطالبه حقوق زارعانهنمونه دادخواست مطالبه خسارت غیر قراردادینمونه دادخواست مطالبه دیه راننده مقصرنمونه دادخواست مطالبه رهننمونه دادخواست مطالبه سهم شراکت نامهنمونه دادخواست مطالبه شارژ ساختماننمونه دادخواست مطالبه شارژ معوقهنمونه دادخواست مطالبه شارژ معوقه ساختماننمونه دادخواست مطالبه ضرر و زیاننمونه دادخواست مطالبه طلبنمونه دادخواست مطالبه عدم النفعنمونه دادخواست مطالبه علیه بیت المالنمونه دادخواست مطالبه علیه شهردارینمونه دادخواست مطالبه عیننمونه دادخواست مطالبه غرامتنمونه دادخواست مطالبه غرامت از شهردارینمونه دادخواست مطالبه فاکتورنمونه دادخواست مطالبه کسری زمیننمونه دادخواست مطالبه لاشه چکنمونه دادخواست مطالبه مهریه علیه وراثنمونه دادخواست مطالبه مهریه غیر منقولنمونه دادخواست مطالبه نفقه جاریهنمونه دادخواست مطالبه نفقه فرزندنمونه دادخواست مطالبه نفقه گذشتهنمونه دادخواست مطالبه نفقه گذشته زوجهنمونه دادخواست مطالبه نفقه گذشته و آیندهنمونه دادخواست مطالبه نفقه همسرنمونه دادخواست مطالبه هزینه دادرسینمونه دادخواست مطالبه وجه رسید عادینمونه دادخواست مطالبه وجه فاکتورنمونه دادخواست مطالبه وجه فیش واریزیهزینه دادخواست مطالبه مهریههزینه دادخواست مطالبه وجهوکیل منطقه 8

2 دیدگاه

  • سلام. یه پرونده حقوقی دارم که دادخواست مطالبه وجه بخاطری که مدارک کافی نداشتم محکوم به پرداخت شدم. حالا مدارک جدیدی پیدا کردم از چه طریقی میشه مطرح کنم؟

    • سلام و عرض احترام
      میتونین از طریق تقدیم دادخواست اعاده دادرسی نسبت به احقاق حق اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *