وکیل در خیابان پیروزی

وکیل در خیابان پیروزی

وکیل در خیابان پیروزی


5/5 - (25 امتیاز)

با موضوع وکیل در خیابان پیروزی همراه شما هستیم.

در این مقاله وکیل خیابان پیروزی جناب دکتر محمد رضا مهری با ما همراه هستند تا بیشتر در مورد ویژگی های وکیل خیابان پیروزی برای شما عزیزان توضیح دهند و مزایای مشاوره و همکاری با وکیل خیابان پیروزی را برای ما شرح دهند

در ابتدا کمی درباره خیابان پیروزی و ویژگی های این خیابان بیشتر بدانیم.

خیابان پیروزی (با نام پیشین فرح آباد)، واقع در شرق تهران از مهم‌ترین خیابان‌های محله های دوشان تپه و نیرو هوایی واقع در منطقه ۱۳ شهرداری تهران می‌باشد. این خیابان از سمت باختر به میدان شهدا (ژاله سابق) یا همان دروازه دوشان تپه و از سمت خاور به میدان شهید کلاهدوز (انتهای خیابان سی متری نیرو هوایی) منتهی می‌شود. در سال١٣٨٠ توسط شهرداری تهران سه محله کنونی حال حاضر تهران تهران نو،نیرو هوایی و خود پیروزی از یک دیگر جدا شده و به اسم های جدیدی در آمدند اما همچنان به پیروزی شهرت دارند.

وکیل کمیسیون ماده 100

این خیابان محله‌های بزرگ و کوچک زیادی را به هم پیوند داده که بعضی از آن ها خیلی قدیمی هستند. محله صددستگاه و چهارصددستگاه و هم چنین پرستار از دیگر محلات مهم این خیابان می‌باشند. در خیابان پیروزی بسیاری از مکان‌ها با نام نیروهوایی دیده می‌شوند؛ از پادگان تا مرکز ساخت تسلیحات و سالن‌های ورزشی و تالارهای پذیرایی و خیابان‌ها و کوچه‌هایی که همه به نیروی هوایی مربوط می‌شوند

در ادامه دکتر محمد رضا مهری وکیل خیابان پیروزی در مورد خود وکیل و ویژگی های وکیل خوب را برای ما توضیح میدهند:
وکیل در خیابان پیروزی

وکیل کیست؟

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.

وکالت چیست؟

وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند.
دکتر محمد رضا مهری وکیل خیابان پیروزی در مورد خصوصیات یک وکیل خوب خیابان پیروزی اینگونه بیان کردند که:

از خصوصیات وکیل خوب خیابان پیروزی و از جمله وظایف او این است که پیش از جلسه رسیدگی و قبل از دفاع از موکل خود با مطالعه پرونده و گفتگو با متهم پرونده ضمن اطلاع کامل از موضوع اتهامات و نیز آشنایی کامل با متهم با توفیق در صحت و سقم اظهارات موکل بتواند به نحو شایسته‌ای از موکل خویش دفاع کند.

با اینکه وکالت تعهد به وسیله است یعنی وکیل موظف است تمام تلاش خود را برای دفاع مناسب از موکل خود به کار بندد و قانوناً مسؤلیتی در رسیدن به نتیجه ندارد و تضمینی جهت دستیابی به نتیجه نمی‌دهد اما از خصوصیات وکیل خوب این است که در مقابل موکل خود پاسخگو باشد و احساس مسؤلیت مهم‌ترین خصوصیت شخصیتی او می‌باشد.
وکیل در خیابان پیروزی

انواع دعاوی اراضی و املاک

دکتر محمد رضا مهری وکیل خیابان پیروزی در مورد ویژگی های یک وکیل خوب اینگونه ادامه دادند که وکیل خوب باید دارای 6 ویژگی مهم باشد که این ویژگی های مهم عبارتند از:

۱. از ویژگی های شخصیتی یک وکیل، امانت‌داری است. در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین وی است.

یک وکیل مانند یک پزشک ممکن است به سبب ماهیت شغلی خود با واقعیت‌ها و اسرار زیادی از سوی موکلین خود روبه رو شود که اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌نماید که اسرار را به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی فاش نکند.

 ۲. وکیل این تعهد اخلاقی حرفه‌ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غلوآمیز و غیرممکن اجتناب نماید.

اصولاً دادن وعده‌های دروغین به موکلین و بی جهت امیدوار نمودن آن‌ها خارج از اخلاق حرفه ای می‌باشد. تعهد وکیل دادگستری، تعهد به نتیجه نبوده و تعهد وی تعهد به وسیله می‌باشد، بنابراین لازم است که وکیل همانند یک جراح مسائلی را که ممکن است در حین دادرسی پیش آید از قبل به اطلاع موکل برساند تا موکل او را با چشم باز انتخاب نموده و هیچگاه به موکل اعلام نکند که وی صددرصد برنده می‌باشد. بنابراین از خصوصیات یک وکیل خوب آن است که واقعیات امر و پروسه رسیدگی را به موکل اعلام نماید.
وکیل در خیابان پیروزی

 ۳. هنگام انتخاب وکیل خوب وی باید موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد.

از دیگر وظایف وکیل در قبال موکل آن است که موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد نه آنکه به طمع حق الوکاله، موکل را وارد پروسه‌های رسیدگی غیر ضروری نماید. به عبارت دیگر مهم‌ترین ویژگی یک وکیل صداقت و راستگویی او در برخورد با موضوعاتی است که موکل به آنها دچار شده و چاره کار را از وکیل خود می‌خواهد. توضیح بیشتر آنکه یک وکیل مجرب به جهت احاطه بیشتر روی مسائل حقوقی طبیعتاً بهتر از موکل خود قادر است مسیر درست را انتخاب کند بنابراین به هیچ وجه به جهت دریافت حق الوکاله نباید راهی را که نتیجه‌ای در بر ندارد به موکل خود پیشنهاد دهد. در این صورت اعتبار خود را خدشه دار خواهد کرد.

امهال تسهیلات بانکی

۴. از وظایف وکیل در قبال موکل ساده سازی مسائل حقوقی برای موکل خود می‌باشد

یک وکیل خوب باید تا حد تلاش از پیچیده کردن دادرسی اجتناب نماید.

بنابراین حتی وکیل موظف است از فنون و مهارت هایی که آموخته است برای راهنمایی قاضی نیز استفاده کند و خیلی از مواقع قضات از این راهنمایی ها بهره برده و وکیل خوب و مجرب می تواند از این را بر روی سیستم قضایی و قاضی تاثیر مثبتی در جهت احقاق حق به جا بگذارد ولی این شیوه از تاثیرگذاری نباید جنبه های غیر عادلانه و غرض ورزانه به خود بگیرد.

۵. یک وکیل خوب باید شأن و مقام قاضی را رعایت نموده و به وی کمال احترام را بگذارد.

این امر بدین معنا است که وکیل دادگستری نباید با چاپلوسی و تملق و تحقیر نمودن با قاضی رفتار نماید. مضافاً اینکه نباید به واسطه درجه علمی و اطلاعاتی که دارد، نسبت به قاضی و مقام دادگاه تفاخر نماید؛ بلکه وکیل خوب باید با رفتار و شأن خود احترام دادگاه و جامعه را برانگیزد. بنابراین هر قدر متواضع تر و افتاده تر باشد، احترام بیشتری را جذب خواهد نمود. در برخی موارد ممکن است بروز چنین رفتارهایی از قبیل برخی رفتارهای زننده و خارج از شان قضایی بر روند پرونده موکل تاثیر گذاشته و نظر قاضی پرونده را عوض کند.
وکیل در خیابان پیروزی

۶. یک وکیل خوب باید از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقی لازم برخوردار باشد.

از ویژگی های یک وکیل خوب دانش حقوقی بالا در امور تخصصی وکالت است تا بتواند بهترین راهکار را در بهترین فرصت ممکن شناخته و درانتخاب نوع دادخواست، شکوائیه و اقدامات قانونی لازم نهایت هوش و کیاست را به کار برد. در انتخاب هر متخصصی نکته مهم در نظر گرفتن قدرت تخصص و فن وی در ادای وظایف می‌باشد.

اظهارنامه مالیاتی انحلال شرکت

وکیل خیابان پیروزی کیست؟

آیا الزاما باید وکیل خوب را از محله ای که در آن سکونت داریم انتخاب کنیم؟

بسیاری از افراد، برای پیدا کردن مطب پزشک خوب از دوستان و آشنایان پرس و جو می کنند.
یا برای انتخاب رستوران با غذای مناسب از اطرافین سوال می پرسند.
جستجوی وکیل خوب هم راههای متعددی دارد.

لازم نسیت که دفتر وکیل دقیقا در محل سکونت ما باشد. چرا که بعضی از اصناف محدوده کاری خود را طبق موضوع انتخاب می کنند. به عنوان مثال در کلانشهری مانند تهران، وکلای خوب دادگستری معمولا مرکز شهر را برای ارائه خدمات انتخاب می کنند تا افراد بیشتری امکان مراجعه داشته باشند.

محدوده میدان ونک و میدان ولیعصر با توجه به امکان دسترسی آسان به تاکسی، اتوبوس و مترو، محدوده مرکزی شهر تهران محسوب می شوند.

وکیل خیابان پیروزی کسی است که روی ان منطقه اشراف کامل را دارد و دارای تمرکز پرونده در ان منطقه است و با استفاده از تجربیات بالای خود میتوانند پرونده هایی که در خیابان پیروزی هستند را به نتیجه مطلوب برساند

جهت اخذ زمان مشاوره با دکتر محمد رضا مهری وکیل خیابان پیروزی با خطوط ثابت و موبایل موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس بگیرید.

وکیل در خیابان پیروزی وکیل در خیابان پیروزی وکیل در خیابان پیروزی وکیل در خیابان پیروزی وکیل در خیابان پیروزی وکیل در خیابان پیروزی وکیل در خیابان پیروزی وکیل در خیابان پیروزی وکیل در خیابان پیروزی وکیل در خیابان پیروزی وکیل در خیابان پیروزی 

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

نکات مهم در انتخاب وکیل

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر وکیل آنلاین در تهران

021-88795408
021-88799562
021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات
ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل پایه یک

09120067661
09120067662
09120067663

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل پایه یک جرایم اقتصادی

09120067664
09120067665
09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.
دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری
دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.
مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *