وکیل ویزای کاری سوئد

وکیل ویزای کاری سوئد

وکیل ویزای کاری سوئد


5/5 - (38 امتیاز)

با معرفی وکیل ویزای کاری سوئد همراه شما هستیم.
کشور سوئد در شمال اروپا و شبه جزیره اسکاندیناوی واقع می‌باشد، پایتخت آن استکهلم است و زبان رسمی مردم این کشور، سوئدی می‌باشد.

شرایط اقتصادی کشور سوئد در سال‌های اخیر و به مرور زمان بسیار مناسب و مطلوب شده است. در دوران رشد اقتصادی این کشور، درآمد بر پایه صنعت و صادرات است و نرخ بیکاری در این کشور پایین‌تر از میانگین اتحادیه اروپایی می‌باشد.
ما نیز در این مقاله قصد داریم تا مبحث وکیل ویزای کاری سوئد را با شما همراهان گرامی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس لطفا در این مقاله با ما همراه باشید.

سوالات مهم در زمینه وکیل ویزای کاری سوئد

  1. شرایط مهاجرت به سوئد از طریق کار برای ایرانیان چیست؟
  2. شرایط اقتصادی سوئد چگونه است؟
  3. میزان حقوق در سوئد چقدر است؟
  4. هزینه اخذ ویزای کاری سوئد چقدر است؟
  5. آیا اخذ ویزای کار سوئد بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟
  6. آیا با مهاجرت به سوئد از طریق کار می توان به اقامت این کشور دست یافت؟
  7. چگونه می‌توان از وکیل ویزای کاری سوئد مشاوره دریافت کرد؟
مهاجرت تحصیلی به کانادا

شرایط مهاجرت به سوئد از طریق کار برای ایرانیان چیست؟

ایرانیانی که قصد دریافت ویزای کار کشور سوئد را دارند، باید ابتدا یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمایی در کشور سوئد دریافت نمایند. مواردی از جمله، مسلط بودن به زبان سوئدی و یا انگلیسی، مدرک تحصیلی و تجربه کاری عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار جهت این امر هستند.

بنابراین، شرایط کار در این کشور به این صورت است که افراد متقاضی قبل از دریافت مجوز کار در کشور سوئد و همچنین دریافت ویزا جهت وارد شدن به این کشور، باید یک پیشنهاد شغلی (جاب آفر) از یک کارفرمای سوئدی دریافت نمایند.
علت محبوبیت کشور سوئد در میان مردم جهان این است که این کشور دارای رتبه دوم در شاخص امنیت شغلی و همچنین دارای رتبه سوم در معیار تعادل کار و زندگی می‌باشد.

قراردادهای کاری در کشور سوئد، به طور معمول به صورت دائمی و همراه با دوره آزمایشی 3 تا 6 ماهه می‌باشد. جهت دریافت مجوز کاری کشور سوئد، نیاز به ارائه یکسری مدارک می‌باشد که این مدارک عبارتند از:

  • گذرنامه معتبر فرد متقاضی
  • قرارداد کاری از سوی کارفرمای سوئدی
  • حقوق و دستمزد ماهیانه اعلامی و میزان بیمه و مالیات مبتنی بر قانون بیمه تامین اجتماعی سوئد باشد
  • فرد متقاضی باید اثبات نماید که میزان درآمد کافی جهت گذراندن زندگی در سوئد را دارد
  • بیمه فرد از سوی کارفرما که در برگیرنده پوشش‌هایی از جمله سلامت، بهداشت و بازنشستگی باشد

( به این نکته توجه نمایید که تمامی مدارک ذکر شده باید در دارالترجمه‌های معتبر به انگلیسی و یا سوئدی ترجمه شده باشند، برای اطمینان بیشتر یک سری کپی از مدارک خود را به همراه داشته باشید)

همه چیز در مورد امارات متحده عربی

کشور سوئد بیشتر نیازمند نیرو در مشاغلی مثل متخصصین IT و کارگران ساختمانی نیز می‌باشد. توجه نمایید که دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط با شغل متقاضی نیز، مورد نیاز است و همچنین جزو شرایط کار در این کشور می‌باشد.
وکیل ویزای کاری سوئد

میزان حقوق در سوئد چقدر است؟

ساعت کاری در کشور سوئد، به صورت توافقی می‌باشد. به این شکل که نیروی کار و کارفرما، ساعت کاری را میان خود توافق می‌نمایند. اما، حداکثر میزان ساعت کار قانونی در این کشور در هفته ۴۰ ساعت اعلام شده است.

بر اساس توافق‌هایی که میان نیروی کار و کارفرما در کشور سوئد صورت می‌گیرند، حقوق و دستمزد فرد به صورت ماهیانه و بعد از کسر مالیات پرداخت می‌گردد.
حقوقی که افراد دریافت می‌کنند، با توجه به شغل و مکانی که متقاضی در آن مشغول به کار است نیز، متفاوت می‌باشد. افراد در این کشور به صورت قانونی بین ۲۹ تا ۳۵ درصد مالیات بر درآمد پرداخت می‌نمایند.

در صورتی که به صورت میانگین، ۳۳ درصد را به عنوان مالیات بر درآمد نیز، در نظر بگیریم، میزان متوسط خالص حقوق افراد در کشور سوئد در بخش خصوصی حدودا ۲۳ هزار کرون و در بخش دولتی حدودا ۲۱ هزار کرون خواهد بود.
باید این نکته را عنوان نمود که بیشترین بازار کار در کشور سوئد برای افراد متخصص در دسترس می‌باشد و افرادی که دارای تخصص نمی‌باشند، شانس کمتری را جهت وارد شدن به بازار کار این کشور نیز، خواهند داشت.
وکیل ویزای کاری سوئد

شرایط اقتصادی سوئد چگونه است؟

در کشور سوئد پیشرفت اقتصادی صنعتی چشمگیری صورت گرفته است و به طور میانگین نرخ بیکاری در این کشور، کمتر از اتحادیه اروپا می‌باشد.
کشور سوئد به عنوان یکی از مرفه‌ترین و پیشرفته‌ترین کشور‌های اتحادیه اروپا شناخته شده است و از لحاظ امرار معاش، دارای وضعیت مناسب و مطلوبی می‌باشد.

وکیل دعاوی ملکی یونان

منابع اقتصادی در کشور سوئد شامل چوب، سنگ آهن، انرژی آبی و جنگل نیز، می‌شوند که در کل، سوئد کشوری است وابسته به صادرات تولیدات صنعتی خود. همچنین، بودجه نسبتاً بالای کشور سوئد از طریق درآمدهای مالیاتی نیز، تأمین می‌گردد.
کشور سوئد اقتصاد آزاد دارد و همچنین صنایع فولاد، مهندسی، معدنی و خمیر کاغذ توسعه و پیشرفت بسیار خوبی در سطح بین‌المللی در این کشور داشته‌اند و توانایی و قابلیت رقابت با سایر کشورها را دارند.
وکیل ویزای کاری سوئد

هزینه اخذ ویزای کاری سوئد چقدر است؟

میزان هزینه اخذ ویزای کاری کشور سوئد، با توجه به شغل مورد نظر فرد متقاضی و بسیاری از موارد دیگر نیز، متفاوت می‌باشد. ولی می‌توان عنوان نمود که اخذ ویزای کاری، هزینه کمتری نسبت به دیگر ویزاها دارد.

چگونه می توان فرم درخواست ویزای کار سوئد را تهیه نمود؟

فرد متقاضی با مراجعه نمودن به وبسایت رسمی سفارت و همچنین دانلود فرم مورد نیاز می‌تواند آن را تهیه نماید و بخش‌های مورد نیاز داخل فرم را به صورت تخصصی نیز، پر کند.

آیا اخذ ویزای کار سوئد بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟

خیر، اخذ ویزای کار کشور سوئد بدون مدرک زبان، امکان‌پذیر نمی‌باشد و فرد متقاضی باید به دو دلیل مدرک زبان ارائه نماید. 1) در بخش ویزا موثر است، 2) متقاضی باید جهت مصاحبه با کارفرما دانش زبان داشته باشد.
وکیل ویزای کاری سوئد

آیا با مهاجرت به سوئد از طریق کار می توان به اقامت این کشور دست یافت؟

در صورتی که شخصی به دنبال این است تا بعد از به اتمام رسیدن مجوز کار خود، این اجازه را تمدید نماید و برای مدت 6 ماه یا بیشتر به عنوان کارمند در این کشور کار کرده باشد و تاریخ مجوز فعلی او منقضی نشده باشد، می‌تواند جهت تمدید اقامت و اجازه کار خود در این زمان نیز، اقدام نماید.

مزایا و معایب زندگی در چین

هنگامی که متقاضی جهت تمدید مجوز درخواست می‌نماید، اداره مهاجرت مواردی را از جمله اینکه در حین مجوز فعلی آیا فرد متقاضی تمامی شرایط استخدامی را رعایت نموده است یا خیر را مورد بررسی قرار می‌دهد، که برای این امر باید از اداره مالیات کشور سوئد درخواست درآمد و نامه مالیاتی کند.
فرد متقاضی، بعد از 4 سال کار کردن در کشور سوئد به صورت تمام وقت و همچنین پرداخت منظم مالیات به دولت سوئد، می‌تواند اقامت دائم این کشور را نیز، دریافت کند.

چگونه می‌توان از وکیل ویزای کاری سوئد مشاوره دریافت کرد؟

ما به شما عزیزان موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را جهت دریافت مشاوره معرفی می‌کنیم، که دارای وکلای متبحر و مجرب در زمینه ویزای کاری سوئد می‌باشد.
دریافت مشاوره در موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، هم به صورت حضوری امکان‌پذیر است و هم به صورت تلفنی.

شما مخاطبان گرامی می‌توانید جهت برقراری ارتباط با وکیل متخصص و با تجربه در زمینه ویزای کاری سوئد و همچنین دریافت نوبت مشاوره، با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
وکیل ویزای کاری سوئد

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر وکیل آنلاین در تهران

021-88795408
021-88799562
021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات
ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل پایه یک

سرمایه گذاری در اتریش

09120067661
09120067662
09120067663

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل پایه یک جرایم اقتصادی

09120067664
09120067665
09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.
دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری
دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.
مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *