سرمایه گذاری در اتریش

سرمایه گذاری در اتریش

سرمایه گذاری در اتریش


5/5 - (21 امتیاز)

با مبحث سرمایه گذاری در اتریش همراه شما هستیم.

سرمایه گذاری در کشور اتریش از طریق روش‌های گوناگونی امکان‌پذیر می‌باشد که تمامی آن‌ها منجر به دریافت اقامت نمی‌گردند.

ما در این مقاله قصد داریم تا موضوع سرمایه گذاری در اتریش را با شما مخاطبان مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان با مدیریت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری آماده ارائه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در اتریش به شما مخاطبان می‌باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز تماس حاصل نمایید.

سوالاتی که در زمینه سرمایه گذاری در اتریش مطرح می‌باشند شامل موارد زیر می‌باشند:

  1. شرایط عمومی سرمایه گذاری در اتریش چیست؟
  2. حداقل سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در اتریش و دریافت پاسپورت این کشور چقدر می‌باشد؟
  3. شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری کشور اتریش چیست؟
  4. روش‌های سرمایه گذاری در اتریش شامل چه مواردی می‌شوند؟
  5. بهترین وکیل در زمینه سرمایه گذاری در اتریش کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

شرایط عمومی سرمایه گذاری در اتریش چیست؟

کشور اتریش که یک منطقه امن برای سرمایه گذاری به حساب می‌آید، یک گزینه مناسب برای کسب و کار و اقامت می‌باشد. این کشور یک کشور سودآور می‌باشد و دارای سطح بالای زندگی است که اشخاص زیادی مایل به زندگی کردن در این کشور می‌باشند.

اصل خاک

اتریش از کشورهای مرکزی اروپا بوده و پایتخت آن وین است. شهر وین با کیفیت ترین شهر دنیا از نظر سطح رفاه اجتماعی در سال 2019 اعلام شده. این کشور دارای مساحتی در حدود 83،878 کیلومتر مربع می‌باشد و جمعیت آن 8،822،267 نفر می‌باشد.

سرمایه گذاری در کشور اتریش به دلیل انواع متفاوت سرمایه گذاری که می‌توان در این کشور انجام داد، دارای اهمیت است، ولی باید به این نکته توجه نمود که هر نوع سرمایه گذاری در اتریش منجر به دریافت اقامت نمی‌گردد.

در صورتی که فردی با هدف دریافت اقامت اتریش و به دنبال آن دریافت تابعیت اتریش قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارد، باید به مواردی که در ادامه عنوان می‌شوند، توجه نماید.

کشور اتریش عضو چندین سازمان بین المللی می‌باشد از جمله بانک جهانی، سازمان تجارت جهانی و سازمان همکاری و توسعه اقتصادی که یعنی سرمایه گذاران می‌توانند در این زمینه با تضمین بهترین استانداردهای بین المللی کار کنند.

حداقل سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در اتریش و دریافت پاسپورت این کشور چقدر می‌باشد؟

حداقل مبلغ جهت سرمایه گذاری برای دریافت پاسپورت اتریش سه میلیون یورو است. باید به این نکته توجه نمود که اضافه بر این مبلغ، مبالغی نیز به عنوان هزینه‌های قانونی، هزینه‌های کارشناسی، ترجمه، پست و غیره وجود دارند که در صورت رد شدن پرونده، قابل استرداد نیستند.

شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری کشور اتریش چیست؟

دریافت ویزای سرمایه گذاری و دریافت تابعیت یا شهروندی اتریش، دارای مزایای زیادی می‌باشد و برای فرد آزادی کامل برای سفر در تمام کشورهای عضو شهروندی اتحادیه اروپا را فراهم می‌نماید. این کشور اقتصاد قوی دارد و حاکمیت آن بسیار قانونمند است و امن ترین سرمایه گذاری‌ها را برای اشخاص ارائه می‌نماید.

ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا

از جمله شرایط مورد نیاز برای اخذ اقامت اتریش از طریق سرمایه گذاری، داشتن توانایی مالی کافی و اثبات تمکن مالی است. همچنین برای اقامت دائم این کشور، بیمه درمانی که متقاضی را به صورت کامل در این کشور پوشش کند نیز باید ارائه گردد.

متقاضی باید بتواند مدارک مالی در حدود 40000 یورو به ازای هر بزرگسال و 10000 یورو به ازای هر فرزند زیر 18 سال ارائه دهد که اثبات این دارایی ها باید به صورت مدرکی از یک حساب در بانک‌های اتریش و یا بانک‌های بین المللی باشد.

روش‌های سرمایه گذاری در اتریش شامل چه مواردی می‌شوند؟

سرمایه‌گذاری در کشور اتریش از طریق روش‌های مختلفی از جمله خرید سهام، خرید ملک، خود حمایتی، ثبت شرکت و غیره انجام می‌گیرد که در ادامه قصد داریم این روش‌ها را مورد بررسی قرار دهیم:

سرمایه گذاری در اتریش از طریق خرید ملک

بازار ملک در کشور اتریش یکی از امن‌ترین زمینه‌ها برای سرمایه گذاری می‌باشد. باید به این نکته توجه نمود که مانند بسیاری از کشورهای اروپایی سرمایه گذاری در اتریش از طریق خرید خانه تنها برای حفظ و بالا بردن ارزش سرمایه مفید خواهد بود و منجر به دریافت اقامت این کشور نمی‌شود.

در حقیقت برای کسانی که تمایل دارند در یک زمینه مطمئن سرمایه گذاری کنند و قصد حفظ ارزش دارایی خود به یورو را دارند، بازار ملک در اتریش از ثبات و در عین حال رشد خوبی برخوردار می‌باشد.

کلیه مراحل خرید ملک و مستغلات در اتریش زیر نظر مراجع دولتی انجام می‌گیرد و برای همین احتمال کلاهبرداری کمتر می‌باشد. همچنین خرید ملک بدون اعمال سلیقه در قیمت‌گذاری بوده و ارزش خرید به صورت دقیق و شفاف مشخص می‌باشد.

پلیس بین‌المللی

سرمایه گذاری در کشور اتریش از طریق کارآفرینی

یکی دیگر از راه‌های سرمایه گذاری در اتریش کارآفرینی می‌باشد. برای آن که دولت اتریش با این شکل از سرمایه گذاری فرد خارجی موافقت نماید، متقاضی باید یک بیزینس پلن ارائه دهد که در آن شرح مناسبی از زمینه کاری انتخابی ارائه داده باشد و همچنین نشان دهد که این شغل سودآور است و به اقتصاد این کشور کمک زیادی خواهد کرد.

در این روش، فرد متقاضی در ابتدای امر و برای جلب موافقت اداره مهاجرت این کشور نیاز به سرمایه اولیه بالغ بر ۵۰،۰۰۰ یورو دارد. خبر خوب این است که این شکل از سرمایه گذاری با دریافت اجازه اقامت در اتریش همراه می‌باشد.

از شرایط مهم کارآفرینی در کشور اتریش، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بیزینس پلن ارائه شده با شرایط کشور اتریش دارای مطابقت حداکثری باشد.
  • مدیریت کسب و کار انتخابی بر عهده خود متقاضی باشد.
  • متقاضی در زمینه انتخابی مهارت کافی داشته باشد.
  • متقاضی بتواند از جدول امتیازبندی که بر اساس مهارت، سن، مدرک دانشگاهی و تسلط به زبان می‌باشد حداقل ۵۰ امتیاز را کسب نماید.

سرمایه گذاری در کشور اتریش از طریق ثبت شرکت

از روش‌های دیگر سرمایه گذاری در کشور اتریش و وارد شدن به اقتصاد پایدار این کشور، ثبت شرکت می‌باشد. متاسفانه برخلاف بیشتر کشورهای اروپایی که با ثبت شرکت می‌توان برای دریافت اقامت اقدام نمود، این امر در اتریش امکان پذیر نمی‌باشد. ولی با این حال، این روش یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای شروع یک تجارت سودآور و بالا بردن ارزش سرمایه می‌باشد.

سرمایه گذاری در کشور اتریش از طریق خرید سهام یا اوراق قرضه

خرید سهام و اوراق قرضه دولتی، یکی دیگر از روش‌های دریافت اقامت کشور اتریش می‌باشد. در این روش سرمایه فرد بعد از پنج سال به وی بازگردانده می‌شود البته بدون سود و در کنار آن اجازه اقامت در این کشور را دریافت خواهد کرد و یا این که فرد می‌تواند سرمایه خود را بدون بازگشت برای خرید سهام اختصاص کند که فقط به وی سود داده شده و اجازه اقامت در این کشور را هم خواهد داشت.

خرید ملک در کانادا

سرمایه گذاری در اتریش از طریق خود حمایتی

یکی دیگر از روش‌هایی که غالبا به عنوان آسان‌ترین راه برای سرمایه گذاری در کشور اتریش و دریافت اقامت به حساب می‌آید، روش خود حمایتی یا تکمن مالی می‌باشد. در این روش نیازی به انتقال سرمایه یا شروع کار نمی‌باشد و فرد متقاضی برای دریافت اجازه اقامت باید به دولت اتریش ثابت نماید که سرمایه کافی جهت زندگی در این کشور را دارد.

در این روش، متقاضی باید به دولت اتریش ثابت کند که درآمد ماهیانه بین ۲۵۰۰ و ۳۰۰۰ یورو دارد و علاوه بر این هر یک از اعضای خانواده نیز باید در حساب بانکی خود دارایی بالغ بر ۲۲۰۰۰ یورو داشته باشند و این سرمایه دست نخورده باشد.

همچنین، متقاضی برای سرمایه گذاری در اتریش از طریق تمکن مالی باید اسنادی از جمله سند ملک، فیش حقوقی، سند سهام و مواردی از این دست را ارائه دهد که نشان دهنده تمکل مالی فرد باشد.

مدت زمان اقامت از این طریق ابتدا یک ساله است و پس از آن به مدت یک سال دیگر نیز، تمدید خواهد شد و اگر فرد تمکن مالی داشته باشد، اقامت او برای سه سال دیگر تمدید می‌گردد. بعد از این پنج سال، فرد می‌تواند نسبت به دریافت اقامت دائم اقدام کند.

بهترین وکیل در زمینه سرمایه گذاری در اتریش کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

بهترین وکیل در زمینه سرمایه گذاری در اتریش، وکیلی است که تجربه بالایی نسبت به این امر دارد و به همین دلیل می‌تواند به صورت کاملا تخصصی فرد متقاضی را راهنمایی کند.

راه اندازی استارت آپ در عمان

بنابراین، ما موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را به شما مخاطبان معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در زمینه سرمایه گذاری در اتریش می‌باشد.

جهت برقراری ارتباط با وکلا در زمینه سرمایه گذاری در اتریش و همچنین دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر وکیل آنلاین در تهران

021-88795408
021-88799562
021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات
ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل پایه یک

09120067661
09120067662
09120067663

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل پایه یک جرایم اقتصادی

09120067664
09120067665
09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.
دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری
دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.
مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

4 دیدگاه

    • سلام
      گلدن ویزا یا ویزای طلایی بعضی از کشورهای اروپایی با خرید ملک صادر می کنند و در واقع اقامت دائم اون کشور هست.
      این قانون در فرانسه، اسپانیا ، یونان و پرتغال وجود داره و الان امکان انجامش هست.
      اتریش با خرید ملک اقامت ننمیده بلکه به شرط اثبات تمکن مالی میتونین از اقامت قابل تمدید بهره مند بشین.

        • سلام
          طبق توافق نامه حدود 70 ساله ایران و اتریش، خرید ملک برای اتباع ایرانی در اتریش مجاز هست اما این خرید ملک منجر به اعطای مجوز اقامت نخواهد شد.
          هر چند داشتن ملک در اتریش امکان دریافت اقامت رو زیاد خواهد کرد.
          در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل تخصصی مهاجرت و سرمایه گذاری با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *