کلاهبرداری حساب پم

کلاهبرداری حساب پم

کلاهبرداری حساب پم


5/5 - (2 امتیاز)

وکیل کلاهبرداری حساب پم اعلام می‌دارد پم نوعی حساب مالی مشترک در بازار جهانی فارکس است.

بازارهای مالی که در آن سرمایه‌گذاران اقدام به مبادله ارز‌های خارجی و کسب سود از این ناحیه می‌کنند بستر را برای افراد سودجو فراهم نموده است که با طراحی حساب‌ها و برنامه‌های ناآشنا ازجمله حساب پم اقدام به کلاهبرداری از افراد متعدد ‌نمایند.

در گروه وکلای موسسه حقوقی مهرپارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع کلاهبرداری حساب پم پرداخته است و همچنین آماده ارائه هرگونه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان گرامی می‌باشد.

جهت تنظیم وقت و دریافت مشاوره از وکلای متخصص در حوزه کلاهبرداری حساب پم PAMM با شماره تماس‌های موسسه که در انتهای مقاله درج شده‌اند، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهمی که پیرامون موضوع کلاهبرداری حساب پم در این مقاله بررسی می‌شوند:

  1. فارکس چیست؟
  2. بروکر چیست؟
  3. حساب پم PAMM چیست؟
  4. کلاهبرداری حساب پم چگونه اتفاق می‌افتد؟
  5. قوانین مرتبط با حساب پم چه می‌باشند؟
  6. طرح دعوای کلاهبرداری حساب پم PAMM چگونه است؟
  7. دریافت مشاوره در خصوص کلاهبرداری حساب پم چه کمکی به افراد می‌کند؟

فارکس چیست

وکیل کلاهبرداری حساب پم در این خصوص توضیح دادند:
بازار فارکس Forex نوعی بازار مالی است که در آن سرمایه‌گذاران اقدام به مبادله و خرید و فروش ارزهای خارجی، رمزارزها، طلا و… می‌نمایند و از این طریق کسب سود می‌نمایند.

شکایت از بانک دولتی

فعالیت بازار فارکس به صورت غیر متمرکز بوده به این معنی که هیچ نهاد یا سازمان یا دولتی در آن دخل و تصرف و نظارت ندارد.
سرمایه‌گذاران در این بازار با استفاده از کارگزاران و از طریق پلتفرم‌هایی که آنها در اختیارشان قرار می‌دهند به این بازار وصل می‌شوند و به انجام فعالیت‌های سرمایه‌گذاری می‌پردازند.

بروکر چیست

وکیل کلاهبرداری حساب پم در این خصوص بیان داشتند:
بروکر یا همان کارگزار، واسطه بین خریداران و فروشندگان می‌باشد که به ارائه نرخ های بازار و نیز انجام معاملات خرید و فروش برای مشتریان، طبق دستورات آنلاین اقدام می نماید.

حساب پم PAMM چیست

حساب پم یک حسابی است که تحت مدیریت معامله گر (تریدر) اداره می‌شود و سرمایه‌ی آن از سرمایه گذاری اشخاص مختلف در آن حساب تامین می گردد. در واقع تریدر با استفاده از سرمایه‌ی سرمایه‌گذاران و حتی سرمایه خودش، معاملاتی را انجام و سود حاصله را به نسبت سرمایه هر شخص تقسیم می کند و سهم خود را دریافت می نماید.

 فعالیت در حساب پم چگونه است

وکیل متخصص کلاهبرداری حساب پم بیان نمودند: در این حساب‌ها چند نفر سرمایه‌گذار به جای اینکه خودشان در بازار فعالیت داشته باشند سرمایه خود را به یک معامله‌گر حرفه‌ای می‌سپارند تا با انجام معامله در بازارهای مختلف مالی از جمله فارکس، کسب سود نماید و در مقابل براساس قرارداد سود ثابتی را به سرمایه‌گذاران بدهد.

تفاوت سبدگردان و معامله‌گر حساب پم

سبدگردان با دریافت سرمایه از هر شخص به صورت جداگانه فعالیت انجام می‌دهد و سرمایه‌های متعدد را با یکدیگر جمع نمی‌کند و پس از انجام معاملات متعدد در یک بازه زمانی خاص سود به دست آمده را به سرمایه‌گذار می‌دهد.

وکیل متخصص پولشویی

اما در حساب پم، تریدر (معامله‌گر) حساب پم را ایجاد می‌کند و از چند سرمایه‌گذار دیگر هم سرمایه دریافت می‌نماید و با مجموع سرمایه همه افراد اقدام به ترید کردن (معامله) می‌کند.

کلاهبرداری حساب پم چگونه اتفاق می‌افتد

جرم کلاهبرداری وقتی اتفاق می‌افتد که کلاهبردار با انجام مانورها و عملیات متقلبانه و یا امیدوار نمودن اشخاص به امور واهی و یا پیشامدهای غیرواقعی، اقدام به فریب و اغفال افراد می‌کند و در نتیجه این اغفال و فریب، اموال افراد فریب‌خورده را می‌برد.

کلاهبرداری حساب پم به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه مقاله کلاهبرداری حساب پم به آنها خواهیم پرداخت.

کلاهبرداران گاهی اوقات در نقش یک بروکر اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، در این شیوه، کلاهبرداران برای جلب اعتماد افراد، برخی معامله‌گران یا حساب‌های پم را تبلیغ می‌کنند.
به این نحوه که با لینک کردن چند حساب پم در سایت‌های خود، آنها را به عنوان معامله‌گران حرفه‌ای و معتبر معرفی می‌نمایند.

افراد با اعتماد به این تبلیغات سرمایه خود را وارد حساب‌های پم می‌نمایند و معامله‌گر حساب پم پس از چند ماه پرداخت سود ثابت و منظم به افراد با بهانه‌های مختلف از پرداخت سود خودداری می‌نماید و یا به یکباره از دسترس خارج می‌شوند.

در یک شیوه دیگر کلاهبرداری حساب پم، افراد دارای حساب پم با تبلیغات به افراد کم‌تجربه پیشنهاد می‌کنند که سرمایه خود را به ما بسپارید که در یک مدت معین سود ثابتی را به شما خواهیم پرداخت.
این نوع پیشنهاد خود به تنهایی می‌تواند نشانگر باشد چرا که کسب سود و نوسانات در این نوع بازار غیرقابل پیش‌بینی است. پس پیش‌بینی سود ثابت نوعی پیش‌بینی واهی و همراه با سوء نیت می‌باشد.

نمونه دادخواست بطلان قرارداد مشارکت مدنی

قوانین مرتبط با حساب پم چه می‌باشند

وکیل متخصص کلاهبرداری حساب پم در این خصوص اظهار داشتند که باید بین فعالیت در حساب پم و جرایم مرتبط در حوزه حساب پم قائل به تفکیک شد.
با توجه به اینکه در خصوص حساب پم و بازار فارکس قانون نوشته شده‌ای وجود ندارد، باید به فتاوی علما و مراجع تقلید مراجعه نماییم.

در این خصوص برخی علما این‌گونه فعالیت‌ها را مجاز نمی‌دانند و برخی دیگر نیز به شرط اینکه سود ثابت نداشته باشد آن را جایز (مجاز) دانسته‌اند.
اما اینکه در کشور ما در این خصوص قانونی وجود ندارد دلیلی بر عدم فعالیت در این حوزه نمی‌باشد.
در حوزه حساب پم جرایم مختلفی ممکن است به وقوع بپیوندد که تشخیص آنها توسط وکیل فعال در این حوزه امکان‌پذیر خواهد بود.

از جمله جرایمی که پیرامون حساب پم امکان طرح شکایت توسط وکیل را دارند می‌توان به کلاهبرداری که در بالا به آن اشاره شد، تحصیل (به دست آوردن) مال از طریق نامشروع، جرم رباخواری، در صورت شرط نمودن سود ثابت و پرداخت اصل و سود از سوی تریدر و در مواردی هم به پولشوئی اشاره نمود.

طرح دعوای کلاهبرداری حساب پم PAMM چگونه است

وکیل کلاهبرداری حساب پم در این خصوص اذعان داشتند:
با توجه به اینکه بین سرمایه‌گذار و معامله‌گر غالبا توافقات کتبی در فضای مجازی صورت می‌گیرد، می‌توان با توجه به ماهیت توافق و نوع تعهدات موجود در توافقات کتبی و ضمانت اجراهای قراردادی و یا قانونی مورد توافق طرفین و با صلاحدید وکیل، خواسته‌های متعددی در دادگاه مطرح نمود.

شکایت از بانک

در خصوص جرایم واقع شده در رابطه با حساب پم نیز بیان داشتند که وقوع هر جرم و طرح هر دعوای کیفری نیازمند تحقق شرایط ارتکاب جرم همچون رکن مادی و قانونی و رکن معنوی جرم است.
با توجه به اینکه در این حوزه قانون نوشته شده‌ای وجود ندارد دلیل و مستندات قانونی و احراز ارکان جرم توسط وکیل انجام خواهد گرفت.

وکیل کلاهبرداری حساب پم ادامه دادند:
برای طرح دعوای حقوقی ناشی از توافقات و قراردادهای کتبی بین سرمایه‌گذار و معامله‌گر و همچنین طرح شکایت کیفری، با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی می‌توان خواسته خود را ثبت کرد.

امکان طرح انواع شکایت کیفری مربوط به حساب پم، در دادسرای عمومی، و انقلاب و دادسراهای اختصاصی همچون دادسرای امور بین‌الملل و یا دادسرای جرایم رایانه‌ای قابل شکایت و پیگیری است.

دریافت مشاوره در خصوص کلاهبرداری حساب پم چه کمکی به افراد می‌کند

با توجه به اینکه فعالیت در حساب پم ممکن است هم جنبه حقوقی و هم جنبه کیفری داشته باشد پیشنهاد می‌شود که قبل از هرگونه اقدامی با یک وکیل متخصص در حوزه حساب پم مشورت نمایید.
چرا که تشخیص اینکه دعوای حقوقی یا کیفری مطرح گردد امری بسیار تخصصی می‌باشد.

به همین دلیل موسسه حقوقی مهرپارسیان با مدیریت وکیل پایه یک دادگستری، دکتر محمدرضا مهری، که دارای وکلای متخصص در حوزه حساب پم و کلاهبرداری حساب پم می‌باشد، به شما مخاطبان گرامی معرفی می‌گردد.

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

مشاور حقوقی سرمایه گذاری بیت کوین

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر وکیل آنلاین در تهران

021-88795408
021-88799562
021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات
ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل پایه یک

09120067661
09120067662
09120067663

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل پایه یک جرایم اقتصادی

09120067664
09120067665
09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.
دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری
دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.
مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.
 وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
معرفی هترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
وکیل فرجام خواهی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *