وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور

وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور

وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور


5/5 - (39 امتیاز)

با معرفی وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور همراهتان هستیم.

اثبات قرارداد شفاهی خرید ملک در ایران یکی از دعاوی روزهای اخیر موکلی از ایالات متحده آمریکا بود.این متقاضی مشاوره با دکتر محمدرضا مهری بهترین وکیل ملکی ایرانیان خارج از کشور در جلسه مشاوره اینگونه طرح مشکل نمود.

از سال 2011 که ساکن شهر لس انجلس شدم خرید ملکی در ایران را با توجه به درآمدی که در ایالات متحده داشتم در دستور کار سرمایه گذاری داشتم.
با توجه به عدم امکان حضور در ایران به واسطه تکمیل شدن مدت اقامت و گرفتن پاس آمریکایی، تمام پول را به حساب یکی از دوستانم واریز کردم.

تا اینکه مبلغ واریزی بالغ بر سه میلیارد تومان شد، دوستم با خرید ملکی در فرمانیه و با وکالتی که برای خرید به او داده بودم، ملک را به نامم زد.
اما الان بعد از حدود ده سال متوجه شدم که ملک را به شخص دیگری فروخته و با تبانی به نام او سند زده است، حالا میخوام فروش مال غیر از او شکایت کنم.

وکیل دعاوی ملکی قزوین

وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور

در صورت نیاز به خدمات مشاوره حقوقی ملکی با گروه وکلای مهر تماس بگیرید؛ این گروه رسمی با سابقه 20 ساله تنها موسسه حقوقی شبانه روزی و پاسخگو در ایام تعطیل در ایران است.
داشتن بیش از هزار پرونده موفق ملکی ایرانیان خارج از کشور ما را در این حوزه متمایز کرده است.

اقدامات پس از مشاوره جهت طرح شکایت فروش مال غیر (در حکم کلاهبرداری)

عقد قرارداد و قبول وکالت از سوی دکتر محمد رضا مهری

با قبول پرونده این متقاضی و شهروند ایرانی ساکن آمریکا اقدامات تحقیقی گروه وکلای مهر آغاز شد.
در ابتدا با ارسال اظهارنامه به دوست قدیمی این موکل از وی خواسته شد تا مستندات خرید و سپس فروش ملک را در اختیار وکیل بگذارد.
طبق معمول ایشان به اظهارنامه ارسالی پاسخی ندادند؛ در مرحله بعدی به محل ملک مراجعه شد و ضمن تحقیق از همسایه‌ها مشخص شد ملک تاکنون دو دست فروخته شده و ساکن فعلی ملک را از مالک جدید اجاره کرده است.

با خواهش وکیل و ارائه توضیح، مستاجر پذیرفت که تصویر اجاره نامه در امانت در اختیار موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان قرار دهد.
با بررسی اجاره نامه مشخص شد سند مالکیت از دو ید (دست) قبل که دوست موکل بوده است به نام مالک جدید انتقال قانونی و رسمی پیدا کرده است.

با توجه به عدم همکاری ثبت اسناد در ارائه تصویری از سند که البته قانونی هم هست، تصمیم به طرح شکایت فروش مال غیر در دادسرای ناحیه یک تهران الهیه گرفتیم.

اقدامات بازپرس پس از شکایت

دستور استعلام از اداره ثبت اسناد و املاک

با واصل شدن استعلام ثبت اسناد و املاک به اداره چهاردهم آگاهی مرکز تهران (دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری) مشخص شد که وکیل مالک اول که ملک را به نام وی خریداری کرده بود؛ همزمان وکالت در فروش نیز از وی اخذ نموده و با داشتن وکالت رسمی و بلاعزل از دفتر اسناد رسمی شماره…. تهران، در واقع مرتکبی جرمی نشده است.

وکیل خرید ملک تهران

از موکل درباره وکالت فروش سوال شد اظهار بی اطلاعی کرد. احتمال اینکه وکالت بدون اطلاع موکل گرفته شده باشد زیاد است.. شاید هم در زمان امضای وکالت فروش به واسطه اطمینان و عدم دقت کافی در واقع دو وکالت امضا کرد و اطلاعی هم نداشت.

پی نوشت وکیل تخصصی ملک ایرانیان خارج از کشور

هنگام امضای هرگونه سندی در دفاتر اسناد رسمی حتی اگر به نام دوستان یا آشنایان هم هست توصیه می‌شود علاوه بر همراه داشتن وکیل تخصصی دادگستری، متن وکالت یا سند یا اقرارنامه با هر تعهدی را کامل مطالعه بفرمایید.
تمامی شرایط اعطای وکالت را کاملا بسنجید. بر روی هر کلمه ای که معنی آن را نمی دانید تمرکز کرده و توضیح بخواهید.

حتی الامکان در هنگام تنظیم سند با وکیل در دفترخانه حاضر شوید.
در صورت عدم امکان حضور وکیل پیش نویس متن را جهت تایید نهایی وکیل ارسال فرمایید.
متن نهایی شده را دوباره به دقت بخوانید؛ در خیلی موارد دیده شده است بعد از نهایی شدن متن و هنگام اخذ امضا متن تغییر یافته است.

راه نهایی و چاره کار برای پرونده طرح شده

در این پرونده ملاحظه کردید که یک اشتباه موکل محترم قریب به یک میلیون دلار از دارائی او را به باد داد. اما چاره کار چیست و چه باید کرد؟
حال دیگر اتفاقی که نباید می‌افتاد؛ افتاد. بنا به توصیه دکتر محمد رضا مهری وکیل تخصصی ملک ایرانیان خارج از کشور مقرر شد تا حساب ایام وکالت خرید و فروش ملک مطالبه شود.
با حضور شهودی که بر واقع امر شهادت داده و استشهادیه آنها نیز پیوست دادخواست شد، خوشبختانه در شعبه دادگاه حقوقی مجتمع قضائی عدالت تهران، مراتب عدم رعایت غبطه از سوی وکیل در فروش ملک موکل اثبات شد.

وکیل کلاهبرداری منطقه 3

لذا با پیشنهاد سازش و صدور گزارش اصلاحی مقرر شد تا وکیل 70 درصد قیمت روز ملک را به مالک بپردازد.
هر چند تا اینجا ظاهر این پرونده ختم به خیر شد اما در بسیاری از موارد هم امکان اثبات بیع (خرید و فروش) شفاهی در دادگاه وجود ندارد.

چرا که داشتن وکالت رسمی بلاعزل با حق فروش ملک به هر قیمتی و با هر شرایطی و به هر شخصی حتی خود وکیل، این امر را به ذهن متبادر می کند که مالک ملک را فروخته و از آن اعراض کرده است.
پس بهترین پیشنهاد به شما برای خرید یا فروش ملک، همراهی با وکیل و مشاور حقوقی است. حضور وکیل تخصصی قراردادهای ملکی در جلسات قرارداد، باعث کمتر شدن خطر کلاهبرداری خواهد شد.

نمونه پرونده دیگر ملکی ایرانیان خارج از کشور

شخص مالک با اعطای وکالت به امین خود خواستار فروش ملک در نیاوران شد؛ وکیل که خود بازاری و طلافروش هم بود پس از فروش ملک تمامی وجه حاصل از آن را تصاحب کرد.
چرا که وکالت در وصول وجه داشت. اما وکالت در ایصال (واریز) وجه به مالک نداشت. تنظیم وکالت ناقص توسط سردفتر اسناد رسمی که دفترخانه را خریده و کوچکترین سابقه حقوقی نداشت، این دردسر را برای مالک ایجاد کرد.

ضمن اینکه وجوه دریافتی را در تجارت خود سرمایه گذاری کرد و موکل بی نوا از ونکوور کانادا با دکتر محمد رضا مهری مشاوره شد.
بعد از ارسال اظهارنامه و پیوست نمودن شهادت شهود و البته تصویر چکهای پرداختی خریدار به وکیل مالک مراتب امانی بودن وجوه به وی تذکر داده شد.

حقوق اراضی و املاک

با طرح شکایت خیانت در امانت و البته یک فقره جعل امضای موکل پای رسید دریافت وجه خوشبختانه از سوی بازپرس شعبه 8 دادسرای ناحیه یک تهران دستور احضار متهم صادر شد.

با توجه به اینکه مبلغ برده شده سی میلیارد تومان بود، با صدور قرار وثیقه پنجاه میلیاردی متهم قبول کرد تا وجه دریافتی به وکالت از مالک را مسترد نماید.
با اعظای فرصت توسط شاکی و البته تعهد و سپردن وثیقه، متهم ظرف یک هفته نسبت به تادیه (پرداخت) وجوه و جلب رضایت شاکی اقدام نمود.

وجوه اشتراک پرونده های ملکی دادگاه حقوقی و کیفری

بر اثر اعتماد بی جا و بدون قید و شرط در معاملات و اعطای وکالت محضری دقت نمی شود.
در هر دو پرونده اثری از مشاوره و تایید وکیل تخصصی قراردادهای ملکی نیست.
هر دو پرونده دارای موکل خارج از کشور است که کار کلاهبرداران را آسان می کند.
در هر دو پرونده متقاضی بعد از ایجاد مشکل به فکر مشاوره با وکیل دادگستری افتاد.
پیگیری دقیق پرونده و طرح درست هر دو پرونده را به نتیجه رساند.

بیشترین دعاوی ملکی مربوط به چه مواردی می‌باشد؟

منشأ بسیاری از دعاوی ملکی، اعتماد بدون دلیل به افراد و اعطای وکالت محضری بدون توجه به معنی عبارات به کار برده شده در وکالتنامه و عدم دریافت مشاوره و راهنمایی از وکلای متخصص و با تجربه.

نحوه اعطای وکالت به وکیل برای ایرانیان خارج از کشور چگونه است؟

ایرانیان خارج از کشور می‌توانند از طریق سامانه عدل ایرن یا سامانه میخک، به وکیل مد نظر خود برای انجام امور خود در ایران وکالت بدهند.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل دادگاه تجدید نظر هرمزگان در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معروف ترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معتبر ترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور 

2 دیدگاه

  • سلام جناب مهری من از شما سوالی دارم من میخوام به وکیلی رد ایران وکالت بدم برام یک ملکی رو بخرن آیا این ممکن و چطور میتونم وکالت بدم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      بله، ایرانیان خارج از کشور می‌توانند از طریق سامانه عدل ایران یا سامانه میخک، به وکیل مد نظر خود برای انجام امور خود در ایران وکالت بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *