کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی

کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی

کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی


5/5 - (11 امتیاز)

با موضوع کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی همراهتان هستیم.

کلاهبرداری خرید و فروش زمین انزلی به عنوان یک معضل حقوقی در استان گیلان شناخته شده است.
ریشه‌ی کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی در بحث نحوه پرداخت پول معامله نهفته است.

اگر می‌خواهید بدانید برای یک معامله بی‌دردسر  چه کاری باید انجام داد، لازم است در وهله نخست به وکیل پایه یک در انزلی جهت دریافت مشاوره مراجعه نمایید.
وکیل خوب در انزلی کم نیست. اما پیدا کردن وکیل خوب در بندر انزلی با پرس‌ و جو از مردم عادی هم امکان پذیر است.

در زمینه موضوعی که امروز پیرامون آن صحبت می‌کنیم به ویژه لازم است، به وکیل ملک در بندر انزلی که صفات فوق را داشته باشد مراجعه نماییم، یعنی وکیل مزبور هم وکیل پایه یک در انزلی باشد و هم به عنوان وکیل خوب در انزلی شناخته شده باشد.

روش پرداخت پول در معاملات ملکی اعم از خانه، آپارتمان،زمین، موضوع مبتلاء به در معاملات ملکی انزلی است که با ترفند و مانورهای متقلبانه افراد سودجو همین روش پرداخت که هیچ ظاهر مجرمانه‌ای در نگاه اول ندارد به وسیله‌ای برای کلاهبرداری ملکی تبدیل شده است.

بسیاری از اختلافات و مشکلات ملکی به چگونگی پرداخت پول معامله و زمان پرداخت آن در هنگام خرید زمین در انزلی بر می‌گردد.

اطلاعات کم و نا‌آگاهی یکی از طرفین معامله در اغلب موارد محل سوء استفاده طرف دیگر قرارداد قرار می‌گیرد و همین امر می‌تواند منتهی به کلاهبرداری ملکی گردد.

پرداخت پول زمین به وسیله چک شخصی یا تعهد به پرداخت بخش اول پول معامله در فردای روز معامله و امضای مبایعه‌نامه مشکلات عدیده‌ای را به همراه دارد از این رو مورد توصیه وکیل ملکی در انزلی  نمی باشد.

دعوای الزام به تنظیم سند رسمی

با هدف جلوگیری از کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی باید خریداران و فروشندگان اهل انزلی روش صحیح پرداخت را به صورت دقیق و علمی بدانند.

ثمن معامله چیست؟

از آنجا که هر زمینی دارای یک ارزشی است،حقوقدانان به این ارزش ثمن معامله می‌گویند.
در مبایعه‌نامه‌های خرید و فروش خانه و آپارتمان، ماده‌ای وجود دارد تحت عنوان ثمن معامله. ثمن معامله همان مبلغی است که شما پیشتر در جلسه مذاکره قراردادی در بنگاه معاملات ملکی به عنوان خریدار یا فروشنده ملک با طرف مقابل، نسبت به آن توافق را انجام داده‌اید و اکنون طبق مبایعه‌نامه می‌خواهید به شیوه قانونی و قراردادی نسبت به پرداخت یا دریافت پول معامله اقدام کنید.

پرداخت مبلغ قرارداد نسبت به خرید ملک طبق عرف خرید و فروش ملک که در دفاتر مشاورین املاک معمول است، در سه یا چهار مرحله انجام می‌شود که طی آن خریدار باید پول معامله را به صورت نقد یا به صورت چک به فروشنده بپردازد.
وکیل در انزلی توضیح داد که در اینجا کشیدن چک‌های غیر قابل وصول خود می‌تواند در زبان عرفی عوام جامعه به کلاهبرداری زمین منتهی گردد.

اما جالب است بدانید که در بسیاری از مواردی که در نظر اشخاص عادی کلاهبرداری رخ داده در عمل فعل مجرمانه‌ای به وقوع نپیوسته و صرفا یک بد عهدی سودجویانه از یک طرف معامله رخ داده است.

به زبان ساده‌تر هرچند از دید عموم مردم کلاه یکی از طرفین معامله برداشته شده است اما در حقیقت یک تعهد حقوقی ایفا نشده است.

لذا به عنوان وکیل ملک در بندر انزلی  نکات حقوقی مفید و تجربیات خود را از خلال پرونده های موکلین با رعایت اصل محرمانگی و حفظ اسرار در اینجا و در رابطه با موضوع مقاله کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی با شما به اشتراک می گذارم.
دانستن این مطالب باعث می‌شود جرم کلاهبرداری در بندر انزلی کمتر رخ دهد.

سوالات مهم  کلاهبرداری ملکی استان گیلان

  1. کلاهبرداران ملکی در بند نحوه پرداخت ثمن چه چیزی می‌نویسند؟
  2. پرداخت پول زمین در بنگاه چه خطری دارد؟
  3. موکول کردن پرداخت بخشی از مبلغ معامله در محضر چگونه است؟
  4. عواقب پرداخت پول زمین در کارتخوان بنگاه چیست؟
  5. چگونه برای پرداخت پول معامله زمان‌بندی مناسب تعیین کنیم؟
  6. راه جلوگیری کردن از کلاهبرداری زمین در انزلی چیست؟
  7. بهترین وکیل متخصص در زمینه کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی کیست و دارای چه ویژ‌گی‌هایی می‌باشد؟
الزام به تحویل مبیع غیرمنقول

چگونه پول زمین خریداری شده را پرداخت کنیم

پرداخت ها باید به گونه‌ای باشد که در جلسه امضاء قرارداد شما به عنوان خریدار ملک بتوانید آن بخش از پول معامله که مربوط به جلسه معامله است را بدون فوت وقت و به راحتی پرداخت کنید.

اگر وجه نقد کافی همراه‌ معمولا نباشد معمولاً متصدی بنگاه از شما می‌خواهد کارت بانکی خود را در اختیار وی قرار بدهید تا از طریق کشیدن کارت عابر بانک شما در دستگاه کارتخوان بنگاه، مبلغ معامله مرحله جلسه قرارداد را از شما دریافت کنند که این موضوع یعنی شیوه پرداخت پول مربوط به جلسه قرارداد را باید حتماً در قرارداد و مبایعه‌نامه با جزئیات قید نمایید،تا بی سرانجامی این مطلب منتهی به رشد آماری کلاهبرداری در بندر انزلی نگردد.

وکیل در انزلی توصیه کرد که متن قرارداد، اینگونه نوشته شد که پرداختی مربوط به جلسه قرارداد به صورت نقدی و از طریق کشیدن کارت بانکی به نام در دستگاه کارتخوان دفتر املاک انزلی پرداخت شد و مقرر گردید متصدی بنگاه نسبت به پرداخت وجه مزبور در قالب چک به مشخصات مرقوم به فروشنده اقدام کند و این موضوع به امضای خریدار هم برسد تا فردای روز فروشنده نسبت به این موضوع مدعی نشود که من بخش مربوط به جلسه قرارداد را از خریدار دریافت نکرده‌ام یا مدیر املاک فراری و کلاهبردار از آب درآید و یا هر بهانه دیگر که باعث شود واقعاً فروشنده ملک طلبش را دریافت نکند.

پرداخت پول معامله زمین در بنگاه

یکی از مخاطراتی که می‌تواند منتهی به کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی گردد، پرداخت سهل انگارانه‌ی پول معامله زمین در بنگاه است.

در این شیوه یک بخش از پول معامله خرید ملک اعم از زمین یا خانه و آپارتمان در انزلی، به صورت پرداخت در همان جلسه قرارداد به طرف مقابل تقدیم می‌شود، یعنی در همان جلسه انعقاد و امضای مبایعه‌نامه پرداخت می‌شود، که لازم است از پیش در این خصوص بین خریدار و فروشنده با مشاور املاک انزلی هماهنگی لازم صورت بگیرد و الا ممکن است توافقات طرفین به نوشتن مبایعه‌نامه منجر نشود و یا اگر با مانورهای متقلبانه همراه گردد می‌تواند به کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی منتهی گردد.

وکیل با تجربه ملک

اگر در این مرحله دقت چاشنی کار شود، کلاهبرداری در بندر انزلی کاهش پیدا می‌کند.

خطرات پرداخت پول در معامله زمین به صورت نقدی

هرچند که با توجه به تورم وحشتناک حال حاضر امکان معامله نقدی با اسکانس و تراول(چک پول) وجود ندارد اما در این روش یک بخش یا مرحله دوم پرداخت پول خرید ملک به صورت نقدی در زمان تحویل ملک توسط خریدار به فروشنده یا نماینده قانونی یا وکیل وی پرداخت می شود.

در این رویداد نیز احتمال کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی وجود دارد.

از این روی بهتر است همه این مراحل پرداخت در همان ماده مربوط به ثمن معامله به صورت توافقی و شفاف نوشته شود و خریدار موظف گردد طبق همان تاریخ‌های مقرر در مبایعه‌نامه عادی یا چاپی که دارای کد رهگیری است اقدام به پرداخت پول معامله کند و الا ممکن است با خطر فسخ قرارداد از سوی فروشنده مواجه بشود که به خصوص در زمان افزایش قیمت ملک بسیار با اینگونه اختلافات مواجه هستیم، البته در شیوه‌های مکارانه‌ی معامله کلاهبرداران نحوه پرداخت را به شکلی قرار می‌دهند که طرف مقابل به نحو مسلم ضرر کند و اینگونه آمار کلاهبرداری در بندر انزلی روند رو به رشد دارد.

روش پرداخت پول در معامله زمین حین تنظیم سند رسمی

در این روش هم بدون شک احتمال کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی وجود دارد.
یک بخش دیگر از روش پرداخت پول در معاملات ملکی یعنی مرحله سوم از پرداخت مبلغ قرارداد هم مربوط به زمان تنظیم سند رسمی انتقال ملک به نام خریدار است.

فاصله بین مرحله اول و دوم کاملاً توافقی است. البته منوط است به تخلیه ملک یا سکونت مستاجر در آن محل. (که در اینجا نیز بازهم احتمال کلاهبرداری از طریق انتقال منافع مال غیر نیز وجود دارد.)

اما تاریخ محضر یعنی انتقال سند رسمی ملک به نام خریدار زمانی معمولاً چند روزی به طول می‌انجامد. مگر اینکه اتفاقاتی در این بین رخ دهد که خارج از اختیار و اراده خریدار و فروشنده ملک است، مانند فوت یکی از آن‌ها یا شرکای آن‌ها، که در این وقایع نیز امکان رخ دادن کلاهبرداری وجود و کلاهبرداری در بندر انزلی از این طریق با رشد مواجه شده است.

نحوه اعتراض به اراضی ملی

نحوه پرداخت پول زمین در بنگاه

اگر قرار باشد که شما قبل از انتقال سند رسمی ملک آن زمین یا خانه را از فروشنده تحویل بگیرید، معمولاً طبق عرف بنگاه‌های معاملات ملکی وقتی که شما به عنوان خریدار ملک و خانه و آپارتمان یا زمین تا زمانی که بخش اعظم از ثمن معامله را به فروشنده ملک پرداخت نکنید ملک را به شما تحویل نمی‌دهند.

به عقیده وکیل ملک در بندر انزلی این روش عرفی در زمینه پرداخت ثمن معامله و زمان تحویل ملک یک روش بسیار هوشمندانه است و می‌تواند  از کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی جلوگیری نماید.

چون اگر خریدار در زمان‌بندی مشخص شده در مبایعه‌نامه نتواند به تعهدش در پرداخت ثمن معامله در هر یک از مراحل پرداخت عمل نماید در این صورت استرداد ملک میسر نیست و حتی خریدار می‌تواند نسبت به اجاره و یا حتی فروش ملک مبادرت کند که البته همراه داشتن وکیل ملکی انزلی می‌تواند در شیوه صحیح و درست پرداخت پول معامله و درج ضمانت اجرای مناسب و محدود کردن اختیارات خریدار، کمک بزرگی به شما به عنوان فروشنده ملک بکند و از کلاهبرداری افراد سودجو جلوگیری نماید.

پس یک راهکار دیگر برای کاهش کلاهبرداری در بندر انزلی محدود کردن اختیارات طرف معامله است.

در گروه وکلای کیفری مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی پرداخته و همچنین آماده ارایه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

بهترین وکیل پرونده کلاهبرداری ملکی دادگاه تجدید نظر گیلان

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی هستید، می‌توانید از وکلای متخصص و باتجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک کنند.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در این زمینه می‌باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

الزام به تحویل مبیع

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

میدان ونک، ابتدای بزرگراه حقانی، خیابان گاندی جنوبی، خیابان چهاردهم، پلاک 14، طبقه 4، واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر وکیل آنلاین در تهران

021-88795408
021-88799562
021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات
ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل پایه یک

09120067661
09120067662
09120067663

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل پایه یک جرایم اقتصادی

09120067661
09120067664

09120067665
09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری
دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود
مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

آیا امکان تغییر بافت جنگلی به بافت مسکونی و ویلایی وجود دارد؟

خیر این قبیل اقدامات تغییر کاربری غیر مجاز تلقی می‌شود.

اگر فروشنده زمین را دیوار کشی شده بفروشد احتمال دارد بعدا دولت خراب کند؟

اگر تخلف رخ داده باشد همواره این امکان وجود دارد که دیوار کشیده شده تخریب شود.

کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی کلاهبرداری خرید و فروش زمین در انزلی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *