وکیل با تجربه ملک

وکیل با تجربه ملک

وکیل با تجربه ملک


5/5 - (69 امتیاز)

با معرفی وکیل با تجربه ملک همراهتان هستیم.

با توجه به اهمیت ملک و زمین و ارزش اقتصادی آن، همواره اختلافات ملکی بسیاری مطرح می­‌گردد که با توجه به دعاوی آن، ظرافت حقوقی چشم­گیری دارند.
استفاده از رهنمون­ ها و مشاوره­‌های وکیلی متخصص در تمام مسیر رسیدگی به دعوا، از اهمیت ویژه‌­ای برخوردار است.

وکیل با تجربه در خصوص مسائل ملکی، با توجه به موضوع مطرح شده و جوانب آن اقدام به طرح دادخواست مناسب می­‌نماید و با در نظر داشتن شرایط پرونده، می‌­تواند عنوان دادخواست و طرح دعوای مناسب را به دادگاه تقدیم نماید.

در ادامه­ مقاله، نمونه دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی ملک ارائه شده است.
از این رو برای کسب مشاوره ‌های حقوقی موثر، می­‌توانید به وکلای متخصص ما در موسسه حقوقی و بین‌­المللی مهر پارسیان مراجعه نمایید و بهترین اقدامات ممکن را پیش بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از زوایای مختلف این دعوا می‌­توانید با موسسه حقوقی و بین‌المللی مهر پارسیان جهت کسب مشاوره تماس بگیرید.

سوالات مهمی که وکیل با تجربه ملک در این مقاله بررسی خواهند نمود:

  1. وکیل با تجربه ملک، در خصوص چه دعاوی می‌­تواند اقدام نماید؟
  2. نمونه دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی را چگونه جستجوی کنیم؟
  3. وکیل با تجربه ملک کیست و دارای چه ویژ‌گی­هایی می‌باشد؟
  4. بهترین وکیل تخصصی ملک چگونه قابل دسترسی است؟
انواع اراضی

وکیل با تجربه ملک، در خصوص چه دعاوی می‌­تواند اقدام نماید؟

وکیل با تجربه ملک، با توجه به اهمیت پرونده و شرایط حاکم بر آن می‌­تواند در دعوا ورود کند.
در این نوع از دعاوی، وکیل متخصص باید دارای ویژگی‌­های مختلفی باشد و در خصوص دعاوی ملکی متخصص به حساب آید و به عنوان وکیل با سابقه ملکی شناخته شود.
ما در موسسه حقوقی و بین‌المللی مهر پارسیان، با وجود وکلای متخصص ملکی که دارای سابقه روشن و قابل توجهی می‌باشند، می‌­توانیم دعاوی ملکی شما را از ابتدا تا انتها مورد بررسی و رسیدگی قرار دهیم.

جهت مشاوره با وکلای متخصص ملکی موسسه حقوقی و بین المللی مهر پارسیان می­‌توانید با شماره تماس­‌های زیر ارتباط برقرار فرمایید.

وکیل ملکی درخصوص دعاوی مربوط به ملک می­تواند دعاوی مختلفی را مطرح کند که هر یک را بیان داشته و مورد مطالعه قرار می­‌دهیم:

الف. دعوای الزام به تنظیم سند رسمی:

هنگامی که معامله­­‌ خرید و فروش نسبت به ملکی صورت می‌­گیرد، فروشنده موظف است در زمان توافق شده ملک مورد نظر را با کیفیت توافق شده، به خریدار تحویل دهد.
اگر فروشنده ملک فروخته شده را در زمان مقرر شده با کیفیتی که مورد توافق طرفین بوده، به خریدار تحویل ندهد، در واقع تعهد خودش را انجام نداده است.

در این صورت شما می­‌توانید به وکیل ملکی متخصص که سابقه­ کاری مطلوبی دارد، مراجعه نمایید؛ او پس از بررسی موضوع و جمع بودن شرایط لازم، می‌­تواند دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی را علیه متعهد طرح و تقدیم دادگاه نماید و روند دادرسی و رسیدگی به پرونده را با این عنوان ادامه دهد.

ب. دعوای خلع ید:

ید به معنی دست است و در اصطلاح حقوقی به معنی در اختیار بودن است.
وقتی گفته می‌شود خلع ید، یعنی خارج نمودن فرد از ملکی که در اختیار اوست.
دعوای خلع ید در خصوص مال غیر منقول (مالی که قابل جابجایی و نقل مکان نیست مانند خانه و زمین) است که تنها مالک آن ملک، می­‌تواند با ارائه سند رسمی، آن را علیه کسی که ملک او را تصرف نموده، مطرح نماید.

در دعوای خلع ید، شخصی به صورت غاصبانه ملک دیگری را تصرف نموده و در ید خود دارد.
با توجه به شباهت دعوای خلع ید، تخلیه ید، تصرف عنوانی و مزاحمت ملکی، اشتباهات بسیاری در این خصوص رخ می‌دهد که پرونده مطرح شده را با ناکامی مواجه می‌­سازد.
از همین‌رو، مراجعه به وکیل با تجربه ملک، که تخصص کافی در خصوص دعاوی ملکی داشته باشد، می‌­تواند شرایط دادرسی را به نفع شما تغییر دهد.
بنابراین می‌­توانید از مشاوره­ وکلای متخصص ما در زمینه­ دعاوی ملکی در موسسه حقوقی و ببین المللی مهر پارسیان، کسب مشاوره کنید.

وکیل ملکی متل قو

پ. تخلیه ید:

دعاوی تخلیه از دعاوی بسیار مهمی است که بهترین اقدام در طرح این دعوا، مراجعه به وکیل با تجربه ملک است.

دعوای تخلیه ید هنگامی صورت می­‌گیرد که، اذن و اجازه برای تصرف وجود داشته است و دیگری با توجه به اذن و اجازه­‌ای که در تصرف ملک داشته است، اقدام به تصرف ملک کرده، اما پس از تصرف دیگر اقدام به رفع تصرف و تخلیه ننموده است؛ در این حالت دعوای تخلیه ید (تخلیه ملک در اختیار متصرف غیرقانونی) صورت می‌­پذیرد.

باید توجه داشت، کسی می­‌تواند اذن (اجازه) در تصرف به دیگری بدهد؛ که حق صادر کردن چنین اذنی را داشته باشد، به عنوان مثال مالک مال و منفعت، می‌­تواند اذن تصرف به دیگری در ملک خویش را بدهد.
اما پس از گذر زمان و عدم تخلیه ملک توسط متصرف مأذون، مالک می­‌تواند به دادگاه دادخواست تخلیه ید دیگری را تقاضا نماید.

ج: دعوای تصرف عدوانی:

در دعوای تصرف عدوانی، تنها کافی است متصرف سابق ملک، ادعا و اثبات نماید که ملک مورد نظر در تصرف او بوده و بدون رضایت وی، شخص دیگری آن مال غیرمنقول را از تصرف او خارج کرده است.
در این حالت متصرف سابق از دادگاه درخواست می­‌نماید، ملکی را که سابقا در تصرف داشته است را از متصرف عدوانی بازپس گیرد و به تصرف او بدهد.
در دعوای تصرف عدوانی، شخصی که به شکل عدوانی ملک را در تصرف خود بگیرد، محکوم است که ملک را به متصرف سابق بدهد.

ماده 158 قانون آیین دادرسی مدنی در این موضوع بیان می‌­دارد که حتی اگر متصرف عدوانی مالک آن ملک باشد، باز هم محکوم است که ملک را تخلیه نموده و به متصرف سابق بازگرداند.
در این فرض، مالک ملک، تنها می­‌تواند از طرق قانونی و با استناد به مالکیت خویش اقدام نماید و ملک خود و حقوق ناشی از آن را مطالبه نماید.
دعوای تصرف عدوانی (تصرف غیرقانونی) با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه­‌ای که در قوانین و نظام حقوقی ایران دارد، بهتر آن است که با همراهی وکیل متخصصی پیش گرفته شود که مبادا در روند دادرسی و رسیدگی با شکست موجه شد.

وکیل برای مشارکت در ساخت

چ. دعوای افراز ملک:

در برخی مواقع املاک به صورت مشترک میان چند نفر می­‌باشد، که هرکدام به میزان سهم مشخص خود، مالک آن ملک به حساب می­‌آیند.
در واقع به آن ملک مشترک، ملک مشاعی می­‌گویند، که شرکا به صورت اشاعه (مشترک) در آن شریک همدیگرند.
دعوای افراز ملک با توجه به این که مراحل ثبتی سند رسمی آن انجام شده باشد یاخیر، ممکن است متفاوت باشد.
از همین رو، در دعاوی ملکی خود، درخصوص افراز ملک با وکیل متخصص در حوزه املاک مشورت نمایید تا بهترین راه برای طرح دعوا به شما ارائه گردد.

وکیل با تجربه ملک، از چه طریق می­‌تواند خدماتی ارائه نماید؟

وکیل با تجربه ملک می‌­تواند با توجه به شرایط موجود در پرونده به شیوه‌­های مختلفی خدمات متناسب ارائه نماید؛ هر کدام از خدمات قابل ارائه توسط وکیل متخصص در حوزه­ املاک را بیان خواهیم داشت.

الف. مشاوره تخصصی در حوزه­ ی املاک:

وکیل با تجربه ملک، به پشتوانه تخصص خود، که در پرونده‌­های ملکی لازم و ضروری می‌­باشد، می­‌تواند بهترین مسیر، برای کسب بهترین نتیجه را به شما پیشنهاد دهد.
در خصوص دعاوی و مشکلات حقوقی در حوزه ­ی املاک، بی­ تردید به وکیلی مراجعه نمایید که سابقه­ کاری کافی و متناسبی را در این حوزه­ دارا باشد و بتواند مسئله ­ی مطرح شده را، از زوایای مختلف، مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

ب. تنظیم دادخواست:

آنچه بیش از هرچه اهمیت دارد و نباید از آن غافل شد، طرح دادخواست با عنوان متناسب است؛ که دادگاه را مجاب به بررسی دقیق در موضوع پرونده بنماید.
در صورتی که اگر دادخواست با عنوان نامتناسب مطرح شود و تقدیم دادگاه گردد، به احتمال بسیار زیاد با شکست مواجه خواهد شد.
از مهم‌ترین خدماتی که وکیل متخصص در خصوص دعاوی ملکی می‌­تواند ارائه دهد، تنظیم دادخواست به کیفیت مطلوب برای شروع رسیدگی است و بی‌تردید، دادخواست و طرح دعوا توسط وکیل با تجربه ملک، از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهد بود.

وکیل آنلاین ابطال سند ملک

پ. جمع ­آوری ادله و مستندات دعاوی ملکی

وکیلی می‌­تواند موفقیت‌های حقوقی را کسب نماید که با اتکاء بر تخصص خود، اقدام به جمع آوری ادله و مستندات نماید که در اولین فرصت ممکن به دادگاه ارائه دهد و از منفعت آن در راستای پیروزی پرونده استفاده کند.
دعوای ملکی باتوجه به ظرافت خاصی که دارد، ادله و مستندات منحصر به ­فردی را می­‌طلبد که جمع­ آوری آن­ها، جز توسط وکیل متخصص در این حوزه، برنخواهد آمد.

ج. اعتراض به رأی صادر شده:

پس از رسیدگی پرونده در دادگاه بدوی و اعلام رأی دادگاه، امکان دارد که شرایط اعتراض به رأی صادر شده، پیش‌بینی شده باشد که موارد آن را قانون­گذار تصریح نموده است.
در این هنگام وکیل با تجربه ملک، می­‌تواند با لایحه‌نویسی تخصصی و دقت ­نظر لازم، اقدام برای اعتراض به رأی صادر شده نماید و در جهت کسب پیروزی پرونده تلاش کند.

نمونه دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی

خواهان : ……….
خوانده : ……….
وکیل : محمدرضا مهری متانکلائی
*تعیین خواسته و بهای آن : الزام به تنظیم سند رسمی ملک

(الزام به تنظیم سند رسمی انتقال شش دانگ یک دستگاه آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی…. فرعی از….. اصلی قطعه سوم واقع در بخش … حوزه ثبتی شرق به مساحت 300 متر مربع واقع در شهرری…….) مقوم به 33,000,000 ریال ارزش منطقه ای ملک 33,000,000 ریال

*مطالبه خسارت (مطالبه خسارت بابت تخلف از انجام تعهد حضور در دفترخانه در تاریخ مقرر به مبلغ 50,000,000 تومان به استناد توضیحات مندرج ذیل مبایعه نامه)

*مطالبه خسارات دادرسی

دلایل و منضمات:

  1. مبایعه نامه به شماره ………… مورخ 1/11/1399.
  2. فرم ثبت قرارداد به شماره ………… مورخ 1/12/1399.
  3. گواهی عدم حضور به شماره …… مورخ 1/2/1400.
  4. وکالتنامه به شماره ……….. مورخ 1/3/1400 میزان تمبر مالیاتی به مبلغ ………. ریال باطل شد.

وکیل با تجربه ملک کیست و دارای چه ویژ‌گی‌­هایی می‌باشد؟

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم از وکیل با تجربه ملک هستید، می‌توانید از وکلای متخصص و باتجربه ما در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک کنند.
بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در این زمینه می‌باشد.
جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه دعاوی ملکی، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل با تجربه ملک در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معروف ترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معتبر ترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

وکیل با تجربه ملک، در خصوص چه دعاوی می­تواند اقدام نماید؟

وکیل با تجربه ملک با توجه به شرایط­ حاکم بر پرونده، می­تواند اقدام به دعاوی ملکی مختلفی بنماید که در متن مقاله مورد بررسی قرار داده شده است.

وکالت تخصصی ملک

وکیل با تجربه ملک، از چه طریق می­تواند خدماتی ارائه نماید؟

وکیل متخصص در حوزه­ ی املاک می­تواند از طریق اقدامات قانونی خود که در مقاله بیان شد، به موکل خود خدمات ارزنده بدهد.

وکیل با تجربه ملک وکیل با تجربه ملک وکیل با تجربه ملک

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *