بهترین وکیل منطقه 12

بهترین وکیل منطقه 12

بهترین وکیل منطقه 12


4.8/5 - (160 امتیاز)

امروز با موضوع بهترین وکیل منطقه 12 تهران بزرگ در خدمت شما هستیم.

بررسی نحوه شکایت از پزشک زیبایی پوست

من واسه لیزر میرم یه  مرکز لیزر که زیر نظر یه پزشک پوست هست .. فقط زیر نظرش هست و خودش اونجا نیست و یه خانوم خیلی موجه گذاشته که کار لیزر انجام میده، الان پنج جلسه رفتم، اونطوری که انتظار داشتم ریزش نداشتم و مشکل اصلیم الان سوختگی هست. جلسه چهارم زیر بغل و بیکینیم سوخت. و جلسه پنجم که فقط بیکینی داشتم، چندین قسمت از بیکینیمو سوزونده و یه حالت خیلی بدی شده. الان میخوام به نحوی ازش شکایت کنم هم برای سوختگی و هم برای اینهمه هزینه و عدم نتیجه. یا خسارت بده یا درست کارشو انجام بده. چیکار کنم به نظرتون ؟؟ برم مطب خود دکتره و باخودش حرف بزنم یا مستقیم برم ازش شکایت کنم؟

جرایم پزشکی

که مرجع احراز جرم و تعیین مجازات آن بر عهده مراجع قضایی اعم از دادسرا و دادگاه های کیفری است.

البته در این مورد هم به لحاظ تخصصی بودن موضوع، از نظریات کارشناسی سازمان پزشکی قانونی و سازمان نظام پزشکی استفاده می شود، ولی تعیین تقصیر و یا قصور کادر پزشکی و یا بی گناهی آنان در نهایت بر عهده قاضی صادر کننده رأی است.

تفاوت اعاده دادرسی کیفری و حقوقی

نانچه تخلف پزشکان و کادر پزشکی متضمن یکی از عناوین مجرمانه مانند قتل یا ضرب و جرح و نقص عضو اعم از عمدی یا غیرعمدی و سقط جنین بر خلاف ضوابط و مانند آن باشد، با مرتکب آن برابر مجازات های مندرج در قوانین جزایی به خصوص قانون مجازات اسلامی برخورد خواهد شد، که حسب مورد مجازات هایی مانند حبس و جزای نقدی و پرداخت دیه وحتی محرومیت از اشتغال به حرفه طبابت را در بر خواهد داشت.مراجع صالح برای رسیدگی جرایم پزشکی به شرح زیر است؛

بهترین وکیل منطقه 12

1: دادگاه های عمومی

در این دادگاه ها می توان از جنبه جزایی و یا حقوقی نسبت به عملی که پزشک مرتکب آن شده است شکایت کرد؛ به عبارت دیگر، هر عملی که در قوانین مدنی و یا جزایی کشور قابلیت پیگیری قضایی داشته باشد در صلاحیت این دادگاه هاست. با وجود این، از آنجا که اقدامات پزشکی از زمره مسائل تخصصی محسوب می شود که نیاز به نظریات و دیدگاه کارشناسانه دارد، قوه قضاییه اقدام به تخصیص یک دادسرا به طور ویژه به جرایم پزشکی و دارویی کرده است.

مطابق ماده ۶۴٨ قانون مجازات اسلامی چنانچه پزشکان و جراحان و ماماها و داروفروشان و تمامی کسانی که به مناسبت شغل یا حرفه خود محرم اسرار می شوند، هرگاه درغیر موارد قانونی، اسرار مردم را افشا کنند، به 3 ماه و 1 روز تا یکسال حبس و یا به یک میلیون و 500 هزار تا 6 میلیون ریال جزای نقدی محکوم می شوند.در مواردی که مطابق قوانین و مقررات، پزشکان مکلف به گزارش بیماری هستند، مشمول جرایم فوق نمی شوند.

ابطال قرارداد مشارکت مدنی بانک

2: دادسرای جرایم پزشکی

شهر تهران دادسراهای مختلفی دارد که بعضی از آنها به امور ویژه اختصاص یافته اند؛

از آن جمله دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم پزشکی است که مردم می توانند برای رسیدگی به مشکلات و پرونده‌های قضایی خود در رابطه با قصور و تخلفات پزشکی در هر سطحی به آنجا مراجعه کنند.

روند رسیدگی به پرونده‌های مطرح در این دادسرا این گونه است که پس از طرح و ارجاع موضوع به کمیسیون‌های پزشکی، پرونده بررسی می شود و در صورتی که قصور کادر درمانی تشخیص داده شود، مراتب قصور به شعبه رسیدگی ‌کننده ارسال و به دنبال آن پزشک و تیم پزشکی برای ادای توضیحات احضار می‌شوند و در نهایت دادسرا با اخذ تصمیم مقتضی یا قانع می شود که قصوری رخ نداده است و قرار منع یا موقوفی تعقیب صادر می کند و یا اینکه ادعای شاکی را قریب به واقع می بیند و با صدور کیفرخواست پرونده را به دادگاه ارسال می کند و دادگاه عمومی جزایی نیز بر اساس محتویات پرونده، نظریه کارشناس و دفاعیات هردو طرف اقدام به صدور رأی می نماید.

3: شورای حل اختلاف (ویژه امور بهداشت)

از اوایل سال ۸۹ و پس از گذشت یک سال و نیم از تصویب دستورالعمل تشکیل شوراهای حل اختلاف ویژه امور پزشکی (مصوب ۳۱/۶/۱۳۸۶) در بسیاری از استانها شوراهای حل اختلاف ویژه رسیدگی به امور بهداشتی و پزشکی شروع به فعالیت نمودند.در تهران نیز مجتمع شماره ۲۹ شورای حل اختلاف به امور بهداشتی و پزشکی تخصیص یافته است.

بهترین وکیل منطقه 12

اعضای شوراهای ویژه از میان کارشناسان و متخصصان صاحب صلاحیت در رشته های مرتبط پزشکی با تایید و معرفی سازمان نظام پزشکی و با رعایت آیین نامه اجرایی ماده ۱۳۴ قانون برنامه چهارم توسعه برای سه سال انتخاب شده و علاوه بر شرایط عمومی می بایست فاقد محکومیت کیفری یا انتظامی قطعی باشند.

استمهال تسهیلات بانکی

رسیدگی و حل و فصل اختلافات اعضای جامعه پزشکی با یکدیگر و همچنین اختلافات جامعه پزشکی با سایر اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی در صورتیکه مبلغ خواسته یا محکوم به کمتر از ۵میلیون تومان باشد و یا در صورتیکه هر دوطرف در خصوص ارجاع پرونده به شورا توافق داشته باشند ،در صلاحیت شورای حل اختلاف است.

در عمل عمده پرونده های مرتبط با دندانپزشکی و یا پرونده هایی که پیش بینی می شود دیه ای که متهم به آن محکوم خواهد شد کمتر از ۵ میلیون تومان است به شورای حل اختلاف جهت رسیدگی ارجاع می شود.

مسایلی از قبیل ارجاع بیماران از بیمارستان های دولتی به بخش خصوصی یا گرفتن زیر میزی و حق العمل های آنچنانی برخلاف ضوابط و سوء استفاده از موقعیت شغلی است که البته اگر منظور از سوء استفاده جعل عنوان باشد، مثلا پزشک عمومی خود را متخصص مغز واعصاب معرفی کند، این عمل می تواند تحت عنوان جعل عنوان، جرم هم تلقی شود

4: سازمان تعزیرات حکومتی

قانون تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی مصوب۲۳/۱۲/۱۳۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام اسلامی از تخلفات زیادی نام برده است که مهمترین تخلفات موضوع آن عبارتند از:

الف- ایجاد مؤسسه پزشکی غیر مجاز توسط افراد فاقد صلاحیت

ب- ایجاد مؤسسه پزشکی توسط متخصصین فاقد پروانه

ج- خودداری بیمارستان ها ازپذیرش وارائه خدمات اولیه لازم به بیماران اورژانسی

و …

رسیدگی به این تخلفات در حیطه صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی است اما باید دقت کرد، مستندا به ماده (۳) از قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی و مواد خوردنی و آشامیدنی مصوب ۲۹/۳/۱۳۳۴ و اصلاحات بعدی در صورتی که مؤسسه پزشکی توسط افرادی ایجاد شده باشد که تخصص لازم را دارند اما نسبت به کسب مجوزهای لازم اقدامی نکرده اند موضوع در صلاحیت دادسرای انتظامی سازمان نظام پزشکی قرار می گیرد.

وکیل تجدید نظر تعزیرات

بهترین وکیل منطقه 12

ساز و کار رسیدگی به تخلفات پزشکی در نظام پزشکی

رسیدگی در سازمان نظام پزشکی پس از طرح شکایت توسط بیمار یا خانواده وی یا اعلام گزارش تخلف توسط بازرسان سازمان یا سایر مراجع قانونی با ارجاع موضوع به شورای حل اختلاف تخصصی مستقر در نظام پزشکی شروع شده، چنانچه این شورا موفق به سازش و مصالحه شد، موضوع مختومه خواهد شد و در غیر این صورت، پرونده به دادسرای انتظامی ارجاع داده می شود. در معیت‌ هیأت‌ بدوی‌ انتظامی‌، اعضای‌ دادسرا مرکب‌ از دادستان‌ و تعداد مورد نیاز دادیار به‌ تشخیص‌ شورای‌ عالی‌ انتظامی با رأی‌ اعضای هیئت‌ مدیره‌ و حکم‌ ریاست‌ سازمان‌ انتخاب‌ می‌شوند.

دفتر وکالت وکیل آنلاین در منطقه 12 تهران بهترین وکیل منطقه 12

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی منطقه 12 تهران

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.

بهترین وکیل کیفری تهران

بهترین وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران

وکیل دادسرا غرب تهران

بهترین وکیل خانواده تهران

بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر

بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور

بهترین وکیل فرجام خواهی

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663628

021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی منطقه 12

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص منطقه 12

09120067664

09120067665

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل منطقه 12 تهران

بهترین وکیل منطقه 12 بهترین وکیل منطقه 12 بهترین وکیل منطقه 12 بهترین وکیل منطقه 12 بهترین وکیل منطقه 12 بهترین وکیل منطقه 12 بهترین وکیل منطقه 12 بهترین وکیل منطقه 12 بهترین وکیل منطقه 12 بهترین وکیل منطقه 12 

جرایم منافی عفت و اخلاقتجارت و کسب و کارحقوق پولی و بانکی

آدرس دادسرای جرایم پزشکی اصفهانآدرس دادسرای جرایم پزشکی تهرانآدرس دادسرای جرایم پزشکی مشهداسامی بهترین وکیل های تهراناستان تهراناقرار وکیل در دادگاهانواع وکیل در دادگاهبهترين وكيل خانواده تهرانبهترين وكيل در تهرانبهترين وكيل طلاق در تهرانبهترين وكيل هاي تهرانبهترین وکیل استان تهرانبهترین وکیل املاک تهرانبهترین وکیل ایران تهرانبهترین وکیل بین المللی تهرانبهترین وکیل پایه یک تهرانبهترین وکیل پایه یک دادگستری تهرانبهترین وکیل تعزیراتبهترین وکیل تهرانبهترین وکیل تهران ارثبهترین وکیل تهران برای طلاقبهترین وکیل تهران حقوقیبهترین وکیل تهران خانوادهبهترین وکیل تهران کیستبهترین وکیل تهران کیفریبهترین وکیل تهرانپارسبهترین وکیل جرایم پزشکیبهترین وکیل جرایم پزشکی در تهرانبهترین وکیل جنایی تهرانبهترین وکیل جنایی در تهرانبهترین وکیل چک در تهرانبهترین وکیل حقوقی در تهرانبهترین وکیل خانم تهرانبهترین وکیل خانم در تهرانبهترین وکیل خانواده در تهرانبهترین وکیل خانواده در شرق تهرانبهترین وکیل خانواده در غرب تهرانبهترین وکیل خانواده شرق تهرانبهترین وکیل دادسرای نظامی تهرانبهترین وکیل دادگاه تجدید نظربهترین وکیل دادگستری تهرانبهترین وکیل در تهرانبهترین وکیل در تهران برای طلاقبهترین وکیل در شرق تهرانبهترین وکیل در غرب تهرانبهترین وکیل دعاوی خانوادگی در تهرانبهترین وکیل دعاوی ملکی در تهرانبهترین وکیل زمین در تهرانبهترین وکیل زن تهرانبهترین وکیل زن در تهرانبهترین وکیل سرپرست در تهرانبهترین وکیل سرقت در تهرانبهترین وکیل سیاسی تهرانبهترین وکیل شرق تهرانبهترین وکیل شمال تهرانبهترین وکیل طلاق تهرانبهترین وکیل طلاق در تهرانبهترین وکیل غرب تهرانبهترین وکیل قانون کار در تهرانبهترین وکیل کلاهبرداری تهرانبهترین وکیل کیفری در تهرانبهترین وکیل مالی تهرانبهترین وکیل ملکی تهرانبهترین وکیل ملکی در تهرانبهترین وکیل منطقه 12بهترین وکیل مهاجرت در تهرانبهترین وکیل مهاجرتی در تهرانبهترین وکیل مهریه در تهرانبهترین وکیل مواد مخدر در تهرانبهترین وکیل نیروهای مسلح تهرانبهترین وکیل ها در تهرانبهترین وکیل های تهرانبهترین وکیل های خانواده تهرانبهترین وکیل های شهر تهرانبهترین وکیل های مهاجرت در تهرانتاثیر وکیل در دادگاهتعداد وکیل در دادگاهتعداد وکیل در دادگاه حقوقیتعداد وکیل در دادگاه کیفری دوتعداد وکیل در دادگاه کیفری یکتعداد وکیل در دادگاه کیفری یک و دوحضور وکیل در دادگاه تجدید نظرحضور وکیل در دادگاه کیفریحضور وکیل در شورای حل اختلافدادسرای جرایم پزشکیدادسرای جرایم پزشکی ارومیهدادسرای جرایم پزشکی اصفهاندادسرای جرایم پزشکی اهوازدادسرای جرایم پزشکی تبریزدادسرای جرایم پزشکی تهراندادسرای جرایم پزشکی خیابان دبستاندادسرای جرایم پزشکی خیابان مطهریدادسرای جرایم پزشکی در تهراندادسرای جرایم پزشکی در کرجدادسرای جرایم پزشکی در مشهددادسرای جرایم پزشکی رشتدادسرای جرایم پزشکی ساریدادسرای جرایم پزشکی سید خنداندادسرای جرایم پزشکی شهریاردادسرای جرایم پزشکی شیرازدادسرای جرایم پزشکی قمدادسرای جرایم پزشکی کرجدادسرای جرایم پزشکی کرمانشاهدادسرای جرایم پزشکی مشهددادسرای جرایم پزشکی ناحیه 19دادسرای جرایم پزشکی ناحیه ۲۶دادسرای جرایم پزشکی همداندادسرای جرایم پزشکی و داروییدادسرای ناحیه ۱۹ جرایم پزشکی - سیدخنداندادسرای ناحیه 26 جرایم پزشکی - سیدخنداندادسرای ناحیه 26 جرایم پزشکی - سیدخندان ایراندادسرای ویژه جرایم پزشکی تهراندادسرای ویژه جرایم پزشکی در تهراندادسرای ویژه جرایم پزشکی کرجدادسرای ویژه جرایم پزشکی مشهددادسرای ویژه جرایم پزشکی و داروییدادگاه جرایم پزشکی تهراندادگاه جرایم پزشکی مطهریدادگاه صدف وکیل اباددادگاه وکیل آباد مشهددادگاه وکیل اباد ۸درخواست عزل وکیل به دادگاهشماره بهترین وکیل تهرانشماره بهترین وکیل های تهرانشماره تلفن بهترین وکیل تهرانشماره وکیل دادگاهشماره وکیل دادگاه خانوادهشماره وکیل دادگاه نظامیشورای حل اختلاف وکیل اباد مشهدعکس وکیل دادگاهکار وکیل در دادگاه چیستمشاوره وکیل تعزیراتمعرفی بهترین وکیل تهرانمعنی وکیل دادگاه به انگلیسینام بهترین وکیل تهراننامه معرفی وکیل به دادگاههزینه وکیل دادگاهوکیل امور تعزیراتوکیل ایران در دادگاه لاههوکیل برای تعزیراتوکیل برای جرایم پزشکیوکیل برای دادگاهوکیل برای دادگاه انقلابوکیل برای دادگاه تجدید نظروکیل برای دادگاه خانوادهوکیل برای دادگاه طلاقوکیل برای شورای حل اختلافوکیل پایه یک دادگاهوکیل پایه یک دادگاه انقلابوکیل پایه یک دادگاه خانوادهوکیل تخصصی تعزیراتوکیل تسخیری دادگاه خانوادهوکیل تعزیراتوکیل تعزیرات اصفهانوکیل تعزیرات بندرعباسوکیل تعزیرات تبریزوکیل تعزیرات حکومتیوکیل تعزیرات در اصفهانوکیل تعزیرات در تهرانوکیل تعزیرات در مشهدوکیل تعزیرات شیرازوکیل تعزیرات کرجوکیل تعزیرات مشهدوکیل تعزیراتیوکیل جرایم پزشکیوکیل جرایم پزشکی تهرانوکیل جرایم پزشکی دادراهوکیل جرایم پزشکی در اصفهانوکیل جرایم پزشکی در تهرانوکیل جرایم پزشکی در مشهدوکیل جرایم پزشکی شیرازوکیل جرایم پزشکی کرجوکیل جرایم پزشکی مشهدوکیل جهت تعزیرات حکومتیوکیل جهت دادگاه انقلابوکیل دادگاهوکیل دادگاه ارشادوکیل دادگاه اطفالوکیل دادگاه انقلاب تهرانوکیل دادگاه انقلاب شیرازوکیل دادگاه اهوازوکیل دادگاه باهنروکیل دادگاه بدویوکیل دادگاه به انگلیسیوکیل دادگاه تجدید نظروکیل دادگاه تهرانوکیل دادگاه حقوقیوکیل دادگاه خانوادهوکیل دادگاه خانواده اراکوکیل دادگاه خانواده اصفهانوکیل دادگاه خانواده بندرعباسوکیل دادگاه خانواده تهرانوکیل دادگاه خانواده در تهرانوکیل دادگاه خانواده در شیرازوکیل دادگاه خانواده شیرازوکیل دادگاه خانواده کرجوکیل دادگاه خانواده کرمانوکیل دادگاه خانواده مشهدوکیل دادگاه شیرازوکیل دادگاه عمومیوکیل دادگاه فرهنگ و رسانهوکیل دادگاه کارکنان دولتوکیل دادگاه کیفریوکیل دادگاه کیفری تهرانوکیل دادگاه نظامیوکیل دادگاه نظامی اصفهانوکیل دادگاه نیکبخت اصفهانوکیل دادگاه همدانوکیل دادگاه ویژهوکیل دادگاه یزدوکیل در دادگاهوکیل در دادگاه انقلابوکیل در دادگاه تجدید نظروکیل در دادگاه خانوادهوکیل در دادگاه کیفری یکوکیل در شورای حل اختلافوکیل دعاوی تعزیراتوکیل شورای حل اختلافوکیل شورای حل اختلاف تهرانوکیل متخصص تعزیرات حکومتیوکیل متخصص دادگاه نظامیوکیل مشاوره دادگاهوکیل منطقه 10وکیل منطقه ۱۵وکیل منطقه 17وکیل منطقه 18وکیل منطقه 19وکیل منطقه ۲۲وکیل منطقه 5وکیل منطقه پیروزیوکیل های دادگاه انقلابوکیل و دادگاه

2 دیدگاه

  • سلام آقای مهری من همسرم یک دستگاه کارتخوان رو از مغازه ای دزیده بود کلانتری ایشون رو دستگیر کردن و الان زندان هستش منتها کلانتری اون دستگاه کارتخوان رو به من دادن من الان باید این کجا تحویل بدم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      شما می‌توانید با استناد به سابقه تصرف و مالکیت خود با ابراز دلایلی همچون نقشه‌های هوایی و شهادت شهود و تحقیقات محلی و… نسبت به این موضوع در مرجع صالح اعتراض نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *