وکیل دادسرای غرب تهران

وکیل دادسرای غرب تهران

وکیل دادسرای غرب تهران


5/5 - (55 امتیاز)

با معرفی وکیل دادسرای غرب تهران با شما هستیم.

دادسرا
دادسرا نهادی در دادگستری است که در حوزه قضائی هر شهرستان در معیت دادگاه‌انجام وظیفه می‌کند و عهده‌دار کشف جرم، تعقیب متهم، اقامه دعوی و اعلام جرم از جنبه حق‌اللهی و حفظ حقوق عمومی و حدود اسلامی، اجرای حکم و نیز رسیدگی به امور حسبی بر اساس مقررات قانونی است که به ریاست دادستان اداره و به تعداد لازم دارای معاون، دادیار، بازپرس و تشکیلات اداری می‌باشد و در جرائمی که جنبه خصوصی دارد دادسرا با شکایت شاکی خصوصی شروع به تعقیب و تحقق می‌نماید.

در حوزه قضائی بخش (دادگاه بخش) وظیفه دادستان را دادرس علی‌البدل بر عهده دارد.
در نظام قضائی کنونی جمهوری اسلامی ایران برای قضات دادسراها عناوین و مشاغل قضائی زیر پیش‌بینی شده‌است:

دادستان: دادستان یا مدعی‌العموم یا مقام تعقیب، مقام قضایی است که برای حفظ حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین و تعقیب کیفری مجرمین و بزهکاران مطابق قوانین جاریه انجام وظیفه می‌نماید و ریاست دادسرا را نیز عهده‌دار می‌باشد.

وکیل دادسرای غرب تهران

وظایف دادستان:

بر اساس قوانین و مقررات حاکم دادستان در حوزه قضائی مربوط دارای وظایف و تکالیف مانند موارد زیر است:

کشف جرم و شروع به تعقیب کیفری بزهکاران و مجرمین
اعلام جرم در مواردی که جنبه حق‌اللهی و عمومی دارد
نظارت بر انجام تحقیقات مقدماتی و دادن تعلیمات لازم به بازپرس
موافقت یا عدم موافقت با قرارهای صادره از ناحیه دادیار یا بازپرس
ضبط وثیقه و اخذ وجه التزام و وصول وجه الکفاله

تملک اراضی توسط شهرداری

اجرای احکام کیفری و جزائی( مهمترین اختیارات و وظایف دادسرا مربوط به امور جزائی است،اصولا در تمامی دعاوی جزایی،به عنوان مدعی دعوای عمومی با وظایف و اختیارات خاص حاضر شده و مقابل متهم است. )

پیشنهاد آزادی مشروط
لغو تعلیق اجرای حکم

ریاست و نظارت بر ضابطین دادگستری از حیث وظایفی که به عنوان ضابط بر عهده دارند.

وکیل دادسرای غرب تهران

اختیارات و وظایف دادسرا در امور ترافعی

اقامه ی دعوا ورشکستگی علیه تاجر،اعتراض به درخواست انحصار وراثت متوفایی که بلا وارث است،درخواست نصب و عزل قیم و ضم ناظر و امین،درخواست اعلام ادامه ی وضعیت حجر صغیر بالغ شده،درخواست تعیین امین برای جنین،تعیین امین برای اداره ی اموال غایب مفقودالاثر،اداره ی اموالی که به مصارف عمومی اختصاص داده شده و مدیر نداشته باشد و…

معاون دادستان:
معاون دادستان مقام قضایی است که تحت نظارت دادستان قسمتی از وظایف دادسرا را انجام داده و در غیاب دادستان به جانشینی او عمل می‌کند.

دادیار:
دادیار، مقام قضایی است که در مواقعی که در حوزه قضایی به تعداد کافی بازپرس حضور نداشته باشد، از طرف دادستان وظایف بازپرس را انجام می‌دهد.

بازپرس:
بازپرس یا مستنطق یا مقام تحقیق، مقام قضایی است که تحقیقات مقدماتی جرائم و جمع‌آوری دلایل له و علیه متهم بر عهده او می‌باشد و تحت نظارت دادستان وظایف قانونی خود را انجام می‌دهد.

وکیل دادسرای غرب تهران
وکیل پایه یک دادگستری زعفرانیه

دادیار و بازپرس پس از ارجاع پرونده از سوی دادستان یا معاون او (معاون ارجاع) تحقیقات مقدماتی را انجام می‌دهند و دلایل را جمع‌آوری می‌کنند و در نهایت یکی از قرارهای نهائی (قرار موقوفی تعقیب، قرار منع تعقیب، قرار جلب به دادرسی) را صادر می‌نمایند.

کلاهبرداری ثبتی

این قرارها برای اظهارنظر (موافقت یا عدم موافقت) به دادستان یا معاون او (دادیار اظهارنظر) ارسال می‌گردد. اگر از نظر دادیار اظهارنظر قرارهای صادر شده صحیحاً و مطابق مقررات صادر شده باشد، موافقت خود را اعلام و چنانچه از نظر ایشان قرارهای صادره برخلاف مقررات صادر شده باشد، مخالفت خود را اعلام می‌کنند.

در صورت مخالفت دادستان با قرار صادره و اصرار بازپرس یا دادیار به نظر سابق خود (مثلاً یکی عقیده به جلب به دادرسی و دیگری عقیده به منع تعقیب داشته باشد) پرونده برای حل اختلاف به دادگاه صالح به رسیدگی به اصل اتهام ارجاع می‌گردد و دادگاه صالح به اختلاف رسیدگی و حل اختلاف می‌نماید. تصمیم دادگاه در این خصوص قطعی است.

وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران

در ابتدای امر باید بدانیم وکیل کیست؟

وکیل شخصی است که از طرف شخصی  اعم از حقیقی یا حقوقی ، بر اساس عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. تا با دریافت یا بدون دریافت وجهی که به آن حق الزحمه یا حق الوکاله می گویند، کاری را انجام دهد. اگر وکیل رسمی باشد که یا از کانون وکلا مجموز وکالت را می گیرد یا از طرف قوه قضایه اجازه وکالت را به آنها می دهند.

در دادسرا های غرب تهران بیشتر دعوا های که اقامه میشوند دعوی های در مورد امور بانکی و چک هست و ما امروز به شما بهترین وکیل چک و امور بانکی غرب تهران را معرفی میکنیم

وکیل دادسرای غرب تهران

وکیل چک کیفری

در خصوص چک قانونگزار شرایطی خاص را لحاظ نموده که در ذیل اشاره می گردد: طبق نظر وکیل چک کیفری راهکارهای مطالبه چک به ۳ نحو می باشد که اولین آن از طریق اجرای ثبت اسناد می باشد که در این روش فرد در محل برگشت زدن چک به اجرای ثبت اسناد مراجعه و می تواند نسبت به توقیف حساب یا اموال در دسترس به جز مستثنیات دین اقدام کند همچنین نسبت درخواست ممنوع الخروجی فرد می توان اقدام نمود،

ابطال مزایده بانک

البته در این روش بر خلاف سایر موارد در صورت عدم دسترسی به اموال و استرداد چک می بایست نسبت به پرداخت یک بیستم مبلغ چک اقدام شود.

لذا بررسی وجود اموال به نام شخص بسیار مهم می باشد و امتیاز این روش در صورت وجود اموال عدم قبول دفاعیات فرد و اجرای عملیات تا مرحله مزایده و فروش می باشد و دفاعیات طرف صادر کننده چک قابل استماع در اداره ثبت نبود.

وکیل دادسرای غرب تهران
وکیل آنلاین کیفری غرب تهران

وکیل چک کیفری روش دیگر اقدام حقوقی و مطالبه از طریق دادگاه می باشد که این روش با عنایت به هزینه دادرسی گاهاً زیاد و زمان رسیدگی بسیار طولانی به نظر می رسد، در صورت امکان طرح شکایت کیفری و یا توقیف اموال از طریق اجرای ثبت وجود داشته باشد این اقدام در اولویت نمی باشد.

اقدام دیگری که بنا به نظر وکیل چک کیفری می توان انجام داد پیگیری کیفری است که به دلیل سریع تر بودن رسیدگی و نداشتن هزینه زیاد و مجازات های سنگین مطلوب می باشد که در این خصوص با توجه به شرایط خاص چک در ماده های قوانین چک لحاظ شده و امکان کیفری بودن یا نبودن چک را ذکر نموده و تجربیات وکیل متخصص چک کیفری می توان در کمترین زمان و با صرف هزینه کم نسبت به احقاق حقوق خویش استفاده نمائید.

وکیل چک در غرب تهران

شغل وکالت یکی از مشاغل محبوب در بسیاری از کشورها از جمله ایران است و وکیل در خیلی از کشورها از وجهه اجتماعی بالای برخوردار است و همواره مورد احترام اقشار مختلف جامعه هستند. مشکلات مالی و اقتصادی به صورت همیشگی گریبانگیر افرادی است که بدون مشورت و مشاوره معاملاتی را انجام می دهند که گاها با مشکلات حقوقی یا کیفری همراه است.

رسیدگی به پرونده کلاهبرداری

بحث چک سفته و وصول مطالبات در خیلی از موارد بدون هماهنگی با وکیل چک در غرب تهران نمی توانید در راستای تحقق اهدافتان پیش بروید. داشتن یک وکیل در غرب تهران که بتواند شما را در رسیدن به هدفت خویش که در مسائل حقوقی چک برگشتی یا چک بلامحل کمک کنید در نتیجه کار موثر است.

برای یافتن بهترین وکیل در غرب تهران باید این موضوع را به شما بگوییم که بهترین وکیل چک غرب تهران و متخصص در این زمینه باید تمرکز بالایی روی این نوع پرونده ها داشته باشد

دکتر محمد رضا مهری و موسسه حقوقی مهر پارسیان در این زمینه میتوانند چراغ راه شما عزیزان باشند.

تلفن های تماس ثابت با دفتر وکیل آنلاین در غرب تهران

021-88795408
021-88799562
021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی دادسرا غرب تهران

09120067661
09120067662
09120067663

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص دادسرای غرب تهران

09120067664
09120067665
09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

وکیل دادسرای غرب تهران

دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران
خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری
دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.
مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی دادسرای غرب تهران
عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.
امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در غرب تهران.
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی منطقه 5 و 2 تهران
بهترین وکیل خانواده تهران منطقه 5
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر غرب تهران
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور غرب تهران
بهترین وکیل فرجام خواهی غرب تهران
نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین غرب تهران

نحوه اعتراض به تشخیص اراضی ملی

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *