هزینه زندگی در بحرین

هزینه زندگی در بحرین

هزینه زندگی در بحرین


3.8/5 - (5 امتیاز)

با مبحث هزینه زندگی در بحرین همراه شما عزیزان هستیم.

مشخص است که هزینه کشور بحرین نسبت به قطر و عمان ارزان‌تر است.

البته هزینه واقعی زندگی در کشور بحرین به فاکتور هزینه در بخش های مختلف، مانند محل اقامت، غذا، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و همینطور حمل و نقل بستگی دارد. وضعیت هزینه ای در کشور بحرین 22 درصد بیشتر از ایران ارزیابی شده است.

حداقل دستمزد در بحرین

ارزیابی ها نشان می‌دهد که وضعیت تقویم اقتصادی در این کشور در سال 2019 بهتر از ده سال گذشته تخمین خورده است، وضعیت حقوق و دستمزد در کشور بحرین از ایران بیشتر است اما هزینه زندگی نیز در این کشور بیشتر از ایران گزارش شده است.

بانوان در کشور بحرین در سن 60 سالگی بازنشسته می‌شوند، این در حالی است که سن بازنشستگی برای آقایان حدود 65 سال اعلام شده است.

دستمزد کارگران در کشور بحرین در ابتدا کم بوده اما امروزه با رشد دستمزد این گروه همراه هستیم و مشخص است که دولت سعی کرده تجارت خوبی در زمینه ارزش های غذایی در کشور بحرین فراهم سازد. خرید خانه در کشور بحرین ارزانتر از قطر است.
هزینه زندگی در بحرین

میانگین درآمد در بحرین

کسانی که در مدت زمان طولانی در کشور بحرین مشغول به کار هستند مبلغ خوبی دریافت می‌کنند. در این کشور قرارداد شما حقوق اولیه و همینطور عنوان شغلی و وظایف و دوره قرارداد را در بر می‌گیرد.

ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا

بیشتر افرادی که در زمینه فنی تحصیل کرده‌اند در کشور بحرین از نظر درآمد در وضعیت خوبی خواهند بود، این شرایط برای کسانی که دارای سابقه کاری بالا هستند نیز فراهم است.

میانگین درآمد در کشور بحرین در سال های اخیر بهتر از قبل شده است و افرادی که در رشته های مدیریتی فعالیت دارند نیز از حقوق و مزایای زیادی برخوردارند.

پزشکان و پرستاران از گروه های حرفه‌ای برای کار در کشور بحرین هستند و میانگین درآمد این افراد بهتر از سال های گذشته شده است.

وضعیت درآمدزایی در کشور بحرین برای نیروهای جوانی که دارای مهارت بالایی هستند قطعا بهتر از سایر گروه ها خواهد بود.

مهاجرینی که به دلایل حرفه‌ای به بحرین می‌روند متوجه می‌شوند که حقوق بالا است همچنین مالیات شخصی وجود ندارد و به ‌عنوان مقصد مهاجرت به جذابیت آن افزوده می‌شود.

اکثر افرادی که در بحرین زندگی و کار می‌کنند معتقدند که درآمد قابل ‌استفاده بیشتری دارند و سطح زندگی بالاتری دارند که در کشورهای خود داشتند. مهاجران، تقریباً 70 درصد، بخش عمده‌ای از نیروی کار را تشکیل می‌دهند.
هزینه زندگی در بحرین

اشتغال

ساعات کار در بحرین معمولا از 7 صبح تا 2 بعدازظهر است. بسیاری ترجیح می‌دهند بعدازظهر که گرم‌ترین قسمت روز است، استراحت کنند و بعدازظهر و تا عصر به کار خود برگردند. در ماه رمضان ساعت کار کوتاه‌تر است.

ثابت ‌شده است که کار در بحرین برای بسیاری از کارگران خارج از کشور انتخاب عاقلانه‌ای است. در مقایسه با سایر کشورهای مسلمان منطقه، این کشور دارای فرهنگ آرام و دوستانه‌ای است.

امنیت شغلی امریست که در پیشرفت بحرین بسیار موثر بوده است.

ثبت نام در دانشگاه‌های سوئد

ویزای کار در بحرین

برای داشتن اجازه کار در بحرین یا مهاجرت به بحرین برای کار به ویزای کاری بحرین احتیاج داریم. با توجه به شرایط کار در بحرین برای ایرانیان در مرحله اول برای دریافت ویزای کاری، باید پیشنهاد کاری یا قرارداد کاری با یکی از کارفرمایان داخل این کشور دریافت کرد.

برای دریافت پیشنهاد یا قرارداد کاری فرد باید دارای تخصص و سابقه کار و همچنین تحصیلات مرتبط با شغل آینده داشته باشد.

کارفرمایان پیش از استخدام فرد برای موقعیت شغلی خود، باید موقعیت موجود را در سیستم تنظیم مقررات بازار یا LMRA ایجاد کند. کارفرما باید مدارک مرتبط با شغل و کار را به اداره LMRA به جهت تایید میزان تخصص فرد ارائه کند.

همچنین برای داشتن اجازه اقامت بحرین افراد باید درخواست اقامت را داشته باشد که این اجازه همره با اجازه کار و ویزای کاری بحرین صادر می‌گردد.

تمام کار های درخواست ویزای کاری و اقامت متقاضی بر عهده کارفرما می‌باشد. کارفرما به عنوان حامی فرد متقاضی در کشور بحرین عمل می کند. در ادامه به بررسی مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای کاری بحرین خواهیم پرداخت.
هزینه زندگی در بحرین

مشاغل مورد نیاز بحرین

از جمله مشاغل مورد نیاز کشور بحرین می‌توان به مشاغلی همچون مهندس فناوری اطلاعات، معماری، کلیه مشاغل مربوط به صنعت نفت، هتل‌داری و مدیریت هتل، فروشنده، مدیر منابع انسانی، صندوق دار، وکیل، پزشک و پرستار اشاره نمود.

اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در بحرین

از مواردی که برای دارندگان ویزای کاری هر کشور اهمیت دارد، دریافت تابعیت کشور مورد نظر است. از این رو دارندگان ویزای کار بحرین به دنبال دریافت تابعیت در این کشور می‌باشد.

زندگی در ارمنستان

بحرین همانند اکثر کشور های عربی حوزه خلیج فارس دارای شرایط دشوار برای دریافت تابعیت است. بدین منظور دارندگان ویزای کاری بحرین باید به مدت 25 سال در کشور بحرین اقامت موقت و بدون وقفه داشته باشند.

از طرف دیگر مدت این اقامت برای سایر کشور های عربی 15 سال می‌باشد.

علاوه بر مدت زمان اقامت بحرین، فرد باید شرایطی همچون صحبت به زبان عربی، ادغام با فرهنگ بحرین و آشنایی با سیاست تاریخ این کشور را داشته باشد و بتواند این شرط ها را برای اداره مهاجرت بحرین اثبات نماید.

از طرف دیگر فرد باید از پدر و مادر مسلمان متولد شده باشد یا به دین اسلام گرویده باشد که در این صورت علاوه بر 25 سال اقامت باید 5 سال دیگر در جهت یادگیری دین اسلام در بحرین سپری کند.

اجاره خانه در بحرین

خانه در این کشور از ایران کمی گرانتر است. وضعیت اجاره خانه در کشور بحرین در سال های اخیر توانسته به چند شکل ممکن دنبال شود به طوری که افراد می‌توانند به سراغ آپارتمان های یک خوابه بروند و یا آپارتمان های دو خوابه و بیشتر را انتخاب نمایند.

هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر در کشور بحرین حدود 930.28 دلار است این در حالی است که به طور کلی هزینه یک آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر در این کشور، حدود 1.824.33 دلار است.

آپارتمان ها در مرکز شهر گران‌تر هستند. در کشور بحرین برای اجاره یک آپارتمان سه خوابه در خارج از مرکز شهر باید 1.247.96 دلار هزینه در نظر داشته باشید. خانه ها در کشور بحرین اغلب در متراژ کوچک طراحی شده‌اند.

اصل خاک

بسیاری از ایرانیان در این کشور به سراغ سوئیت‌ها می‌روند.
هزینه زندگی در بحرین

خرید ملک در بحرین

دولت سعی دارد در سال های اخیر وضعیت ساخت مسکن را به نفع تیم های گردشگری مختلف در نظر بگیرد.

در کشور بحرین خرید ملک می‌بایست زیر نظر دولت انجام شود، یعنی شما در ابتدا باید موقعیت ملک را در شهرداری ارزیابی کنید، مشخص است که بخش مشارکت مسکن نیز در این زمینه دخالت خواهد داشت.

اینطور که مشخص است املاک خریداری شده موقعیت منطقه‌ای مشخصی دارند و دولت نیز در این مسیر دخالت دارد. موقعیت مسکن می‌تواند در هزینه نهایی شما تأثیرگذار باشد.

مشاورین و متخصصین امور مهاجرت موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان، در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای اعلام آمادگی می‌کند. با ما در تماس باشید.

هزینه زندگی در بحرین

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر وکیل آنلاین در تهران

021-88795408
021-88799562
021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات
ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل پایه یک

09120067661
09120067662
09120067663

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل پایه یک جرایم اقتصادی

09120067664
09120067665
09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.
دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری
دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.
مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

راه اندازی استارت آپ در عمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *