شکایت قتل عمد دادسرای بین الملل

شکایت قتل عمد دادسرای بین الملل

شکایت قتل عمد دادسرای بین الملل


5/5 - (21 امتیاز)

با موضوع شکایت قتل عمد دادسرای بین الملل همراهتان هستیم.

دادسرای تخصصی ناحیه 20 تهران صلاحیت رسیدگی به پرونده های بین المللی را دارد. دادسرای بین الملل در تهران واقع شده و در سایر شهرها شعبه ندارد. شرط ارجاع پرونده به شعب بازپرسی دادسرای بین الملل تهران، احراز وقوع جرم مورد ادعا در خارج کشور است.

جرائم ارتکابی در ایران نیز تحت شرایطی قابل طرح در دادسرای بین الملل تهران است.

در صورت نیاز به طرح دعوی حقوقی به طرفیت اتباع خارجی و یا شرکتهای طرف قرارداد خارجی، دادگاه بین الملل تهران، شعبه 55 آماده رسیدگی به ادعاهای حقوقی شماست.

اگر نیاز به مشاوره با بهترین وکیل بین المللی تهران دکتر محمد رضا مهری دارید با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

سوالات مهم در بررسی شکایت قتل عمد در دادسرای بین الملل تهران

  • بیشترین پرونده های دادسرای بین الملل تهران را چه موضوعاتی تشکیل می دهند؟
  • آیا امکان طرح دعوی حقوقی در دادسرای بین الملل تهران وجود دارد؟
  • برای تشکیل پرونده قتل عمدی اتباع ایرانی در خارج از کشور چه باید کرد؟
  • بهترین و معروف ترین وکیل بین المللی تهران کیست؟
  • صلاحیت دادسرای ناحیه 20 تهران چیست؟

موضوعات پرونده های بین المللی کیفری تهران

طبق تجربه گروه وکلای بین المللی مهر پارسیان، بیشترین پرونده کیفری ایرانیان خارج از کشور موارد زیر است.

  • کلاهبرداری بین المللی شرکتها و موسسات مهاجرتی و وکلای غیر مجاز مهاجرتی.
  • کلاهبرداری و قاچاق ارز از سوی صرافی های غیر مجاز و زیرزمینی در ایران.
  • شکایت از مدیران شرکت های هرمی که با قبلو سپرده از اشخاص کلاهبرداری می کنند.
  • ضرب و جرح عمدی و قتل عمد ایرانیان خارج از کشور.
وکیل دادسرای شرق تهران

صلاحیت دادسرای امور بین الملل تهران

الف) شکایت‌ها علیه اتباع و مقام‌های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و اتباع سایر کشورها و جرائم ارتکابی از ناحیه آن‌ها و انجام اقدامات موضوع قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه مصوب ۱۳۹۶؛

ب) جرائم مرتبط با مأموران سیاسی و کنسولی خارجی، جرائم علیه اماکن و اموال دیپلماتیک و کنسولی و پیگیری درخواست‌های واصله از ناحیه آن‌ها؛

پ) جرائم و جنایات بین‌المللی موضوع مواد ۵ و ۶ و ۷ و ۸ و ۱۴ قانون مجازات اسلامی مصوب۱۳۹۲؛

ت) جرائم اتباع ایرانی علیه یکدیگر در خارج از کشور و پیگیری درخواست‌های واصله از ناحیه‌ی اتباع ایرانی مقیم خارج؛

ث) پیگیری و اقدام لازم راجع به جرائم مأموران و نمایندگان سیاسی دیگر کشورها که در ایران ارتکاب یافته است؛

ج) اجرای نیابت‌های واصله از کشورهای خارجی اعم از استرداد مجرمان، انتقال محکومان و معاضدت های قضایی کیفری؛

ج) پیگیری امور مرتبط با محکومان ایرانی در خارج از کشور به‌استثنای محکومان به قصاص.

تبصره ۱- به اتهامات اتباع خارجی افغانستان، پاکستان، بنگلادش، هندوستان و عراق، در نواحی عمومی رسیدگی می‌شود؛ مگر این‌که رسیدگی به موضوع در صلاحیت نواحی تخصصی دیگر باشد.

تبصره ۲- چنانچه جرائمی توسط اتباع ایرانی یا خارجی به‌صورت مشارکت یا معاونت واقع شود، ناحیه‌ای که مطابق این دستورالعمل صلاحیت رسیدگی به اتهام اتباع خارجی را دارد، به اتهام دیگر متهمان نیز رسیدگی می‌نماید.

بهترین وکیل بین المللی تهران

برای جستجوی ده وکیل برتر بین المللی در تهران، از طریق موتورهای جستجوگر، اقدام کنید. به محض اطمینان از صلاحیت وکیل بین المللی، مشاوره حقوقی مفصل با وی داشته باشید.

تنها وکلای رسمی دادگستری امکان ارائه مشاوره حقوقی به شما دارند.

بسیاری از موسسات مهاجرتی با ادعای داشتن وکیل بین المللی اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان می کنند. هشدارهای عدم اقدام برای پناهندگی با گروه های قاچاقچی را جدی بگیرید. بسیاری از شکایت های قتل عمد، قاچاق انسان، ایراد ضرب و جرح عمدی، سوء استفاده از کودکان و زنان توسط قاچاقچی ها انسان رخ می دهد.

در صورت نیاز به لبست ده وکیل برتر بین المللی تهران با مهر پارسیان تماس بگیرید.

نمونه شکایت قتل عمد دادسرای بین الملل

معاون محترم دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 20 تهران

صدور اجازه خروج از کشور

موضوع: شرح شکایت تقدیمی بازگشت به پرونده شماره 140268920001256882 بایگانی 0200091 شعبه دو بازپرسی دادسرای بین الملل

با سلام و احترام حسب اظهارات موکل…، مادر مرحوم ایشان سیده مرحومه، … به شماره ملی …و شماره پاسپورت …تحت مراقبت مستخدم و پرستار ایشان به نام … به شماره ملی  و  شماره پاسپورت نزدیک به 2 سال از ابتدای کرونا اسفند 1398 در استخدام موکل و در منزل وی ساکن بود.

همسر و فرزندان مشتکی عنها ردیف اول، نیز به منزل موکل و منزلی که برای مادر تدارک دیده بود،  رفت و آمد داشته و از کلیه امکانات زندگی ایشان استفاده و به نوعی سوء استفاده میکردند)

در این رابطه شکایت آدم ربائی و ربایش جسد در شعبه دوم دادسرای امور بین اللمل مطرح رسیدگی است که با توجه به وجود ادله متقن از سوی موکل، به استناد ماده 180 و بند الف اصلاحی ماده 237 قانون آئین دادرسی کیفری، تقاضای جلب و صدور قرار بازداشت موقت متهمین به ارتکاب قتل عمدی مرحومه مورد تقاضاست.

شرح مختصری از مراحل ربایش و قتل مرحومه

ربایش مقتول از مبدا ترکیه به مقصد تاجیکستان

مشتکی عنهم با حیله و فریب و سوءاستفاده از ضعف شنوایی و ذهنی مادر موکل و حسب اظهارات وی به قصد اخاذی و تحصیل مال نامشروع و رویا پردازی برای مهاجرت به آمریکا از طریق خلاء موجود در روابط وی و خواهرشان، به محض اطلاع از قصد موکل برای بازگرداندن مادر به کشور، مرحومه  را از کشور ترکیه طبق مستندات متقن تقدیمی، ربودند.

( طبق گزارش اداره امنیت ترکیه در پاسخ به استعلام دادستانی در تاریخ  17/05/1401 ساعت 17:45 از فرودگاه استانبول به مقصد شهر دوشنبه ترکیه را ترک کرده است)
در نهایت پس از جستجوی فراوان و استعلام توسط وزارت امور خارجه، اداره سجلات، میز تاجیکستان خانم…) مشخص شد مرحومه در تاریخ1402/01/28 در منزلی مسکونی در غربت و تنهایی واقع در یکی از محلات حومه شهر دوشنبه (با وجود تمامی زندگی و امکاناتی که در اختیار داشت و حداقل 12 سال نگهداری موکل از ایشان بعد از فوت پدر، در بالاترین سطح مراقبت و یک عمر همراهی ) با مرگی مشکوک و بدون کمترین کمک و تجهیزات پزشکی، فوت نموده است.

وکیل خانواده آنلاین

عدم ثبت واقعه فوت و نقض پروتکل های بین المللی

واقعه فوت متوفیه، طبق مرقومه کاردار سفارت (ضمن نقض پروتکلهای مصوب و مسلم شهروندان در خارج از کشور) در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در شهر دوشنبه ثبت نگردیده است. صرفا” ترجمه گواهی فوت صادره (به زبان روسی) که فقط توسط یک خانم پزشک محله و بدون تایید رسمی پزشک قانونی صادر شده پس از 8 روز تاخیر به تاریخ 1402/02/05  به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ارسال شده که تماما” بدون اطلاع موکل (بعنوان تنها فرزند دارای صلاحیت مادر با توجه به موضوع ارتداد ادعائی موکل علیه خواهران) و در حالی که پرونده ربودن ایشان  در کشور ترکیه در دست پیگیری بود، اتفاق افتاده است.

انتقال جسد متوفیه به آمریکا بدون رعایت تشریفات رسمی بین المللی

مشتکی عنهم به این اعمال بسنده نکرده و بعد از فوت مشکوک (که به نظر موکل قتل عمدی صورت گرفته است) جسد متوفیه را بدون کسب نظر و حتی اطلاع به تنها پسر بازمانده مسلمان، به کشور ایالات متحده آمریکا منتقل نموده و بدون رعایت تشریفات دینی و مذهبی شیعه به خاک سپرده اند.

معاون محترم دادستان

بنا به مطالب فوق و موضوعاتی که در روند تحقیق در پلیس معاونت جنائی اینتر پل و تحقیقات آن مقام محترم به عرض خواهد رسید.:

تقاضا دارم دستور فرمائید
1 – دستور قضایی مبنی بر تحقیق، تعقیب و دستگیری … به شماره پاسپورت… توسط پلیس اینترپل به عنوان متهم ردیف اول و کلیه همدستان ایشان (همسر …که سابقه دار 2 سال زندان در کشور ارمنستان و با دو پاسپورت مختلف دو مرتبه از کشور ترکیه دیپورت شده است).

اخذ استعلام از وزارت امور خارجه جهت ارائه اسناد و مدارک فوت متوفیه در کشور تاجیکستان، ارائه مشخصات درخواست کنندگان انتقال جسد به کشور آمریکا، و تمامی مستندات پرونده که در سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان موجود است به منظور تعیین مقصر در صدور دستور غیر قانونی انتقال جسد به آمریکا.

2- دستور تحقیق با اعطاء نیابت قضائی بین المللی به کشور تاجیکستان، در ارتباط با نحوه تامین مالی اجاره منزل موصوف در کشور تاجیکستان ؛ نحوه اقامت در آن کشور حداقل به مدت 7 ماه! دلیل انتخاب آن کشور؟ (با توجه به عدم آشنایی مادر موکل به زبان خارجه و ناشناس بودن آن کشور برای ایشان

مشاوره حقوقی رابطه نامشروع

دلیل عدم مراجعه به بیمارستان و رساندن کمکهای پزشکی به متوفیه و فوت در منزل جهت مشخص شدن تمامی زوایای تاریک و پنهان این جنایت، مورد استدعاست.

3- استعلام از دادسرای ترکیه با اعظای نیابت بین المللی درباره متن شکایت و بازجویی موکل در پرونده آدم ربائی از کشور ترکیه و نامه نگاری انجام پذیرفته با بازپرس پرونده به همراه پاسخ اداره امنیت ترکیه در پاسخ به استعلام.

در استعلام دادسرای آنتالیا از اداره امنیت ترکیه، فقط آخرین تاریخ خروج مادر موکل، شماره پرواز آن به مقصد تاجیکستان شهر دوشنبه! اعلام شده است! و علاوه بر آن رسید قسمتی از پرداختهای انجام شده به ایشان و شکایتهای متعدد در پرونده های موجود در کشور ترکیه و تعدادی عکس به منظور ایجاد تصویری روشن و شفاف از موضوع در ذهن آن مقام محترم ایفاد میگردد.

4-  همچنین با توجه به ربوده شدن جسد متوفیه از کشور تاجیکستان و حمل به کشور آمریکا شهر شیکاگو به صورت غیرقانونی و عدم سیر مراحل قانونی و بدون هرگونه درخواست کتبی و تعجیل در آن و عدم ثبت و یا عنوان اسامی افراد اعلام کننده و حضور داشته در فوت مشارالیها!

عدم بررسی پزشک قانونی و همچنین عدم ثبت واقعه فوت در کنسول گری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوشنبه و صرفا تایید ترجمه گواهی فوت مشکوک صادره توسط سفارت.

حسب اظهارات موکل، همگی به منظور پوشیده نگه داشتن افراد دخیل در این جنایت و محو کلیه ردپاهای ممکن صورت گرفته است.

5- دستور قضایی مبنی بر پیگرد اشخاص همراه متوفی و تحقیق و بازجوئی از آنها در زمان قتل عمدی و افراد متقاضی حمل غیرقانونی جسد مشارالیها به آمریکا و همچنین با توجه عدم اطلاع موکل از کلیه این اعمال و اجرای مراسم به صورت غیر شرعی و اسلامی و انتظار کلیه اقوام و وابسته گان برای تشییع جنازه مقتول.

دستور قضایی مبنی بر نبش قبر و بازگرداندن متوفی به کشور به واسطه دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن (سفارت سوییس) و انجام امور کالبد شکافی و سم شناسی رسمی مورد استدعا است.

تقسیم ارث به صورت توافقی

لازم به توضیح است خاکسپاری انجام شده در آمریکا، در یک قبرستان پرت در شهر شیکاگو و بدون رعایت موازین شرعی و طبق موازین مسیحی و توسط شخصی یهودی و طرد شده از خانواده انجام پذیرفته است.

انشاالله با دستور مساعد شما نسبت به انتقال جسد مقتول که از خادمان آموزش و پرورش و شخصی متدین و متشرع بوده بنا به استعلام به عمل آمده از دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی، لزوم استرداد و تدفین ایشان طبق شرایط مذهب شیعه، به قید فوریت با هزینه موکل مورد استدعاست..

منوط به نظر و امر عالیست با احترام مجدد

محمدرضا مهری متانکلائی وکیل شاکی

_

نشانی دفتر وکالت وکیل شکایت قتل عمد دادسرای بین الملل در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
شکایت قتل عمد دادسرای بین الملل

وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معروف ترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معتبر ترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *