وکیل آنلاین

وکیل آنلاین

وکیل آنلاین


5/5 - (1 امتیاز)

در این نوشتار به بررسی نحوه ارائه خدمات وکیل آنلاین پرداخته ایم.

چنانچه در این زمینه نیازمند اخذ مشاوره هستید با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل فرمائید.

سایت وکیل آنلاین با هدف ارائه خدمات وکالت به صورت برخط (آنلاین) نوآوری با اهمیت، کارآمد، سهل الوصول و در دسترس در حل کلیه مسائل حقوقی (مدنی/ کیفری/ جرائم سازمان یافته/ حقوق کار و کارگر و…) می باشد تا به کمک آن افرادی که دچار مشکل شده اند با یاری مشاورین متخصص در این امر مشکلات خود را به سرعت حل نموده و اعتماد و اطمینان خاطر را به شما باز گرداند.

از جمله خدمات وکیل آنلاین میتوان به ارائه کلیه خدمات مشاوره ای و وکالتی در جرائم ذیل نام برد؛

دعاوی و اعتراضات به ابطال مزایده

بررسی ماهیت، تشریفات و شرایط اجرا و تقاضای ابطال مزایده

فروش اموال یکی از مهمترین مراحل اجرای احکام مدنی به ­شمار می ‌آید. این گروه از اموال به لحاظ نوع استفاده از آن که در حوزه شهری طبق معمول برای سکونت و کسب و پیشه و در مناطق روستایی علاوه ­بر این موارد، برای کشت و زرع مورد بهره ‌برداری قرار می ‌گیرد، از اهمیت زیادی برخوردار بوده و از این ‌رو مقررات ویژه ‌ای برای آن پیش ‌بینی شده است.

قرار گرفتن مسکن مورد نیاز محکوم ‌علیه در ردیف استثناءهای دین و شرایط مخصوص توقیف و فروش اموال غیرمنقول در قانون اجرای احکام مدنی، نشان ‌دهنده نگاه ویژه مقنن به این بخش از اموال محکوم‌ علیه بوده و همین دیدگاه موجب شده است، پس از مزایده و فروش اموال غیرمنقول، در مورد تسلیم آن به برنده مزایده رویه ‌های مختلفی در مراجع قضایی به وجود آید.

نحوه اعتراض به اراضی ملی

پس از آن که مال غیرمنقول به فروش رسید و برنده مزایده اعلام شد، با احراز صحت جریان مزایده از سوی دادگاه و صدور دستور تنظیم سند انتقال، نسبت به انجام این دستور اقدام شده و عملیات اجرایی با پرداخت محکوم‌ به و وصول هزینه ‌های اجرایی خاتمه می‌ یابد و پرونده اجرایی مختومه می ‌شود و طبق قانون اجرای احکام مدنی دادگاه در صورت احراز صحت جریان مزایده، دستور صدور سـند انتقال را به نام خریدار می ‌دهد و این دستور مربوط به صدور و تنظیم سند انتقال به نام خریدار است و ارتباطی به امر خلع ید و تحویل ملک ندارد.

اصل غیرقابل توقف بودن عملیات اجرایی که از قانون اجرای احکام مدنی برداشت می ‌شود و مربوط به اقداماتی است که برای اجرای حکم و مفاد اجرائیه ضرورت داشته باشد. در حالی­ که تحویل مال فروخته‌ شده به­ عنوان مقدمه اجرای حکم یا بخشی از عملیات اجرائی محسوب نمی ‌شود و با توجه به حکم مقرر در قانون اجرای احکام مدنی، تکلیف قسمت اجرا پس از انجام مزایده، ارسال پرونده اجرائی به دادگاه برای تائید صحت جریان مزایده و صدور دستور انتقال به نام خریدار است.

جهت دریافت مشاوره از وکیل آنلاین با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

تشریفات اجرای مزایده به نگارش وکیل متخصص ابطال مزایده

در رابطه با شرایط اجرای مزایده باید گفته شود که این تاسیس مستلزم فراهم شدن یکسری تشریفات و اقدامات قانونی است به شرح ذیل است؛

  • قطعی ­شدن حکم صادره،
  • درخواست صدور اجرائیه،
  • معین بودن حکم.
سند تجاری برات

معین بودن موضوع حکم در شرایط اجرای مزایده

شرط دیگر اجرای مزایده را باید معین بودن موضوع حکم دانست که، مقصود مشخص بودن موضوع آن و یا خواسته می ­باشد و معین بودن بطور معمول با واژه معلوم استعمال می­ شود و معلوم یعنی موضوع مجهول نباشد و معین بودن در مقابل مردد بودن بین دو یا چند موضوع است.

طبق قانون اجرای احکام مدنی هرگاه بدهکار یا مدیون وجوهی برای پرداخت بدهی یا دیون خویش ندارد، دادگاه به درخواست طلبکار، اموال او را توقیف می­ کند. پس از توقیف اموال بدهکار با رعایت استثناءهای دین، دیون بدهکار از طریق فروش اموال توقیف شده پرداخت می ­شود. طبق قانون اجرای احکام فروش اموال توقیف شده از بدهکار میبایست با مزایده انجام گیرد.

انجام مزایده و فروش اموال توقیف شده میبایست با رعایت مقررات قانونی و با تشریفات خاصی صورت گیرد. مامور اجرا یا دادورز مسئول انجام مزایده می ­باشد. مزایده بایستی در حضور نماینده دادستان اجرا شود. پیش از انجام مزایده، آگهی مزایده در یکی از روزنامه ­های کثیرالانتشار چاپ می ­گردد. از زمان انتشار آگهی مزایده تا زمان اجرای مزایده باید حداقل یک­ ماه زمان وجود داشته باشد.

پیش از اجرای مزایده کارشناس یا ارزیاب باید مال توقیف شده را بررسی کرده و قیمت عرفی آن را تعیین نماید. در روز مزایده مامور اجرا یا دادورز قیمت اولیه مال را بیان کرده و متقاضیان خرید، بایستی که پیشنهادات بالاتری نسبت به قیمت اولیه ارائه نمایند. در نهایت مال توقیف شده به کسی فروخته خواهد شد که بیشترین قیمت موجود را پیشنهاد داده است.

شرایط ابطال مزایده چیست؟

  • فروش در روز و ساعتی غیر از آنچه که در آگهی مزایده قید شده است برگزار گردد.
  • بدون وجود علت قانونی مامورین اجرای مزایده از خرید مال توسط شخص خاصی جلوگیری نمایند.
  • یکی دیگر از موارد ابطال مزایده زمانی محقق می ­گردد که نماینده دادستان در جلسه مزایده حضور نداشته باشد و اگر نماینده دادستان برای عدم حضور خود عذرموجهی داشته باشد میبایست جلسه مزایده در فرصت مناسب دیگری دوباره تشکیل گردد.
  • اگر مال مورد مزایده به مامور اجراء، نماینده دادستان و سایر اشخاص دخیل در امر مزایده فروخته شود. در واقع مطابق با قانون اجرای احکام مدنی خرید مال مورد مزایده توسط مامورین اجرای آن ممنوع است.
  • از دیگر موارد ابطال مزایده میتوان به موردی اشاره داشت که برخلاف مقررات قانونی، حداقل قیمت تعیین شده توسط ارزیاب برای شروع مزایده رعایت نشده باشد.
وکیل جرائم اقتصادی

مرجع صالح ابطال مزایده کجاست؟

طبق قانون اجرای احکام مدنی، شکایت در خصوص تنظیم صورت ملک و کارشناسی آن و تخلف نمودن از مقررات مربوط به مزایده و سایر اقدامات مامور اجراء (دادورز) ظرف مهلت یک هفته از‌ تاریخ وقوع این تخلفات به دادگاهی که مامور اجراء در آنجا درحال انجام وظایف قانونی خود است داده می‌ شود.

دادگاه در وقت فوق ‌العاده به موضوع شکایت ابطال مزایده رسیدگی می ­نماید و در صورتی ‌­که شکایت مطروحه را وارد و موثر بداند، اقدامی را که برخلاف مقررات قانونی انجام شده ابطال و دستور شایسته صادر می­ نماید، این نکته قابل توجه است که قبل از اینکه دادگاه در موضوع‌ شکایت اظهار نظر نماید دستور سند انتقال داده نمی ‌شود.

ضمانت اجرای ابطال مزایده در دادگاه چیست؟

اگر شرایط ابطال مزایده وجود داشته باشد، ذی­ نفع بایستی ظرف 1 هفته به دادگاهی که مزایده تحت نظر آن اجراء شده اعتراض نماید در صورتی ­که شرایط و موارد ابطال مزایده وجود داشته باشد دادگاه حکم به ابطال مزایده می­ دهد.

با صدور ابطال مزایده، همه مراحل مزایده از قبیل؛ کارشناسی، انتشارآگهی و تعیین زمان و مکان مزایده و… دوباره اجراء گردد و اگر که ابطال مزایده به ­دلیل وجود اشخاصی که ممنوعیت در حضور دارند، باشد این افراد از نظر انتظامی مورد پیگرد قرار می ­گیرند.

جهت دریافت مشاوره از وکیل آنلاین با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

سایر خدمات وکیل آنلاین

قبول کلیه پرونده های حقوقی و کیفری از قبیل؛

  • اعاده دادرسی اعم از؛ حقوقی و کیفری،
  • کلیه جرائم در حوزه قاچاق،
  • کلیه جرائم اقتصادی،
  • کلیه جرائم ارزی اعم از؛ داخلی و خارجی،
  • کلیه دعاوی در صلاحیت دیوان عدالت اداری،
  • کلیه دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور،
  • کلیه دعاوی در صلاحیت دیوان محاسبات،
  • کلیه دعاوی امور مالیاتی (اعتراض به برگه تشخیص مالیاتی/ اعتراض به رای هیات حل اختلاف مالیاتی/ شکایت از سازمان امور مالیاتی نزد دیوان عدالت اداری)،
  • کلیه دعاوی مرتبط با تخلفات اداری و جرائم کارکنان دولت،
  • کلیه دعاوی ملکی اعم از؛ دعاوی حقوقی ملکی/ دعاوی کیفری ملکی/ دعاوی ثبتی ملکی.
وکیل جرایم مالی

چنانچه برای حل کلیه مسائل حقوقی خود نیازمند اخذ مشاوره هستید، میتوانید از خدمات مشاوره حقوقی حرفه ‌ای و قابل اعتماد موسسه حقوقی مهر پارسیان بهره مند شوید. گروه وکلای مهر متشکل از وکلای مجرب و توانمند با هدف ارائه راهکارهای قانونی مناسب و حمایت از حقوق شما فعالیت می ‌کنند.

جهت دریافت مشاوره از وکیل آنلاین با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

اهمیت مشاوره با یک وکیل به صورت آنلاین در چیست؟

وکالت به صورت آنلاین بسیار کارآمد است و میتواند به شما کمک کند تا مشکلات خود را به سرعت حل نموده و اعتماد و اطمینان خاطر را به شما باز گرداند.

چه مشکلاتی را وکیل به صورت آنلاین میتواند حل کند؟

مسئله مهمی که در استفاده از خدمات حقوقی و وکیل آنلاین باید بدانید این نکته است که آن ها چه چیزی را به شما ارائه می دهند و شما چه چیزی را توسط آنان دریافت خواهید نمود. مشکلات زیادی با استفاده از وکیل آنلاین قابل حل است. وکیل آنلاین با توجه به اطلاعاتی که شما به ایشان ارائه می دهید میتواند شما را راهنمایی کند.

_

نشانی موسسه مهر پارسیان

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9

تلفن‌ های تماس ثابت با موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری متانکلائی) در تهران

تماس با موسسه مهر پارسیان خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری متانکلائی

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
انجام مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرائم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معروف ترین وکیل کیفری تهران
وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معتبر ترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

وکیل آنلاین وکیل آنلاین وکیل آنلاین وکیل آنلاین وکیل آنلاین وکیل آنلاین وکیل آنلاین 

 وکیل در جمشیدیه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *