وکیل در جمشیدیه

 وکیل در جمشیدیه

 وکیل در جمشیدیه


5/5 - (17 امتیاز)

امروز با موضوع معرفی وکیل در جمشیدیه با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

جمشیدیه، یکی از مرتفع‌ترین مناطق مسکونی تهران است که بر روی کوهپایه قله کلکچال قرار دارد.

وجود آب‌وهوای خوش در این منطقه سبب مهاجرت ناصرالدین‌شاه قاجار به این محله شد و به دستور وی کاخ نیاوران در این محله بنا شد. رفته‌رفته اشراف قاجار به این محله مهاجرت کردند و با ساخت ویلاهای زیبا، این منطقه را به محله‌ای اعیان‌نشین تبدیل کردند. بعدها به مرور زمان این ویلاها جای خود را به آپارتمان‌های لوکس دادند.

در گذشته محله جمشیدیه به دو قسمت «قلعه» و «نجیب خانه» تقسیم شده بود که قلعه محل کار و فعالیت مردم و نجیب خانه محل زندگی آن‌ها بود.

یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین پارک‌ های تهران، پارک جمشیدیه یا بوستان سنگی جمشیدیه است. بوستانی تماشایی با فرشی از سنگ که امکان تجربه طبیعت‌گردی را در هر فصلی از سال برای دوست‌داران طبیعت فراهم می‌کند. گردش در این پارک تجربه یک روز دلپذیر دور از دنیای پر از دود تهران است.

این پارک در بخشی از باغ‌های «دولو» احداث شده ‌است.

باغ‌هایی که در گذشته به خاندان دولو که در دوره قاجار می‌زیستند، تعلق داشت.

درواقع نام «جمشید دولو قاجار» به‌عنوان مالک زمین این باغ در شناسنامه تاریخی پارک جمشیدیه ثبت شده ‌است.

او باغ خود را به فرح پهلوی بخشیده بود. در نهایت این پارک عمومی در سال ۱۳۵۶ مورداستفاده همگانی قرار گرفت.

طراحی اصلی پارک توسط «کامران طباطبایی دیبا» انجام شده‌ است. او نقاش، شهرساز و معماری نوگرا و تحصیل‌کرده در دانشگاه هاروارد بود و بناهایی همچون موزه هنرهای معاصر تهران، فرهنگسرای نیاوران، فرهنگسرای دانشجو، پارک شفق، شهر جدید شوشتر و… را در ایران از خود به یادگار گذاشته ‌است.

در این مقاله  محمدرضا مهری اقدام به پاسخ سوالات شما کاربران محترم منطقه در جمشیدیه  نموده است.

تفهیم حقوق طرفین پرونده کیفری

نکات مهم وکیل در جمشیدیه

دفتر وکیل جمشیدیه کجاست؟

بهترین وکیل  جمشیدیه کیست؟

اگر به دنبال بهترین وکیل  جمشیدیه هستید، جهت رزرو وقت با محمدرضا مهری وکیل جمشیدیه دفتر وکالت در جمشیدیه مشاوره حقوقی جمشیدیه وکیل پایه یک دادگستری جمشیدیه محمدرضا مهری

دادخواست دعوای الزام به تنظیم سند رسمی مال غیرمنقولی که، فروشنده دو دانگ آن ما، فروشنده سه دانگ آن شرکت سهامی بتن با 6 سهام دار و فروشنده 1 دانگ دیگر آن شخصی باشد؛ در چند نسخه تقدیم دادگاه می‌شود؟

4 نسخه

استناد ماده 60 ق.آ.د.م دادخواست و کلیه برگهای پیوست آن باید دو نسخه و در صورت متعدد بودن، به تعداد خواندگان به علاوه یک نسخه تنظیم شود.

آیا تعیین بهای خواسته در دعوای  تحویل و تسلیم مبیع، استرداد اتومبیل الزامی است؟

تقدیم خواسته یا تعیین بهای خواسته در دعاوی مالی قابل تقدیم الزامی است. در 2 مورد تقویم خواسته منتفی است: 1. در دعاوی غیرمالی 2. دعاوی مالی که خواسته غیرقابل تقویم باشد. .

در قسمت تعیین خواسته دادخواستی، مبلغ 80 میلیون تومان به عنوان اجرت المثل ملک تجاری تعیین شده است. پس از ارجاع به کارشناس، دادگاه اجرت المثل را 93 میلیون تومان تعیین می‌کند. در این فرض:

داگاه می‌تواند حکم به 80 میلیون تومان یا کمتر دهد.

خواسته با بهای خواسته متفاوت است. در صورت سوال 80 میلیون تومان خواسته است نه بهای خواسته که اعتراض شود. اعتراض به 80 میلیون تومان دفاع ماهوی است نه اعتراض به بها. از طرف دیگر ممکن است خواهان فقط نسبت به 50 میلیون تومان محق باشد یا هر مبلغی دیگری زیر 80 میلیون تومان. پر واضح است دادگاه نمی‌تواند به غیر از خواسته رای دهد ولو کارشناس مبلغ اجرت المثل را بیشتر از خود خواسته تعیین کند. پس دادگاه می‌تواند به مبلغ 80 میلیون تومان یا زیر آن رأی دهد. اما نه بیش از 80 میلیون تومان.

آیا می توانیم به موجب یک  دادخواست الزام به پرداخت ثمن و اجرت المثل ایام تصرف مال مغضوب طرح کرد؟

در صورتی میتوان دعاوی متعدد را به موجب یک دادخواست طرح کرد که مرتبط باشند یا بتوان ضمن یک دادرسی به آنها رسیدگی کرد. موارد مندرج در گزینه اول هر دو هم منشا و ناشی از غصب اند پس می‌توان ذیل یک دادرسی به هر دو دعوای خلع ید و اجرت المثل رسیدگی کرد. موارد مندرج در گزینه دوم مرتبط هستند چرا که تصمیم در یکی، موثر در دیگری است. مادامی که بین دو طرف رابطه زوجیت نباشد بحث تمکین مطرح نمی‌شود. دعاوی مندرج در گزینه چهار نیز به هم مربوط هستند. اما گزینه سوم اولاً؛ ارتباطی بین دو دعوا نیست. ثانیاً؛ دو دعوا هم منشأ هم نیستند. اولی منشأ قراردادی دارد و دومی منشأ غیر قراردادی. لذا دادگاه نمی‌تواند به هر دو دعوا به موجب یک دادخواست رسیدگی کند، برای درک بهتر سوال می‌توانید به کارگاه تحلیل سوالات، واقع در پروفایل داوطلبی خود مراجعه فرمایید.

وکیل پایه یک دادگستری محمودیه

وکیل در جمشیدیه

در دعوایی به خواسته الزام خوانده به تنظیم سند رسمی ملکی،

خواهان بهای خواسته را 20 میلیون ریال تعیین کرده است.

اگر خوانده به این مبلغ اعتراض کند و آن را 400 هزار تومان تعیین کند اعتراض به بهای خواسته وارد است یا نیست؟

وارد نیست

اعتراض به بهای خواسته تنها در دعاوی راجع به اموال غیر پولی قابل طرح و رسیدگی است و شرایطی دارد من جمله:1 . تا اولین جلسه دادرسی عنوان شود.2 . در قابلیت تجدید نظر و فرجام رأی و صلاحیت مرجع مؤثر باشد.در فرض سؤال (بهای خواسته 2 میلیون تومان) دعوا قابل تجدید نظر هست اما قابل فرجامخواهی نیست. خوانده مبلغ 400 هزار تومان را تعیین کرده که این مبلغ قابل تجدید نظر است اما قابل فرجام نمی‌باشد لذا؛ در قابلیت تجدید نظر و فرجام رأی موثر نیست و اعتراض به بهای خواسته وارد نیست. با استناد به ماده 63 ق.آ.د.م. توجه شود که نهایتاً پس از وقوع اختلاف در بهای خواسته و مؤثر بودن آن در مراحل بعدی رسیدگی، دادگاه قبل از شروع رسیدگی با جلب نظر کارشناس بهای خواسته را تعیین خواهد کرد.

در هر مورد که هزینه انتشار آگهی ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ اخطاریه دفتر تأدیه نشود دادخواست چه وضعی پیدا می‌کند

به وسیله دفتر رد خواهد شد و این قرار ظرف 10 روز از تاریخ ابلاغ قابل شکایت در دادگاه می‌باشد.

به استناد ماده 55 ق.آ.د.م

در هر مورد که هزینه انتشار آگهی ظرف یکماه از تاریخ ابلاغ اخطاریه دفتر تأدیه نشود، دادخواست به وسیله دفتر رد خواهد شد. این قرار‌ ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ قابل شکایت در دادگاه می‌باشد .

الف دعوایی را با موضوع “خلع ید” علیه خوانده مطرح نموده است و در دعوای دیگری که موضوع آن “الزام به تسلیم یک دستگاه خودرو سواری” می‌باشد، از وکیل استفاده می‌کند. چنانچه در دعوای اول دادخواست پیوست داشته باشد. مطابقت رونوشت های تقدیمی با اصل را………….

دفاتر دادگاه‌ها یا ادارات ثبت اسناد یا دفاتر اسناد رسمی می‌توانند تصدیق کنند.

به استناد ماده 57 ق.آ.د.م وکلای اصحاب دعوا در صورتی می توانند مطابقت رونوشتهای تقدیمی با اصل را تصدیق کنند که وکیل در همان دعوا باشند. در فرض مسئله الف در دعوای اول وکیل ندارد، امّا در دعوای دوم وکیل دارد. صورت سوال اشاره می‌کند که تصدیق رونوشت در دعوای اول با چه کسی است. که چون در دعوای اول الف وکیل نداشته لذا وکیل او در دعوایی دیگر نمی‌تواند رونوشت را در دعوایی که ذی سمت نیست، تصدیق کند.

وکیل دادسرای غرب تهران

چنانچه دادخواستی فاقد امضاء باشد اما به اشتباه پذیرفته شود

توسط مدیر دفتر اخطاری صادر می‌شود که همان اخطار رفع نقص نیست.

به استناد بند 7 ماده 51 ق.آ.د.م دادخواست باید حاوی امضاء و در صورت عجز از امضاء اثر انگشت باشد. اگر برگه‌ای بدون امضا اشتباهاً پذیرفته شود و نهایتاً به شعبه ارجاع گردد، مدیر دفتر اخطاری صادر می‌کند که اسم آن اخطار استحضاری است که مخاطب آن باید به دفتر مراجعه کند و دادخواست را تکمیل کند. این اخطار همان طور که از نام آن پیداست صرفاً برای آگاهی مخاطب است و با اخطار رفع نقص متفاوت است.

دادخواستی در تاریخ 15/5/94 تقدیم دادگاه می‌شود اما به جهت عدم ذکر دلایل ناقص است. پس از صدور اخطار رفع نقص در تاریخ 20/7/94، در مورخه 26/7/94 توسط خواهان رفع نقص صورت می‌گیرد؛ تاریخ طرح دعوا ….. است.

15/5/94

تاریخ تقدیم دادخواست به دفتر کل، تاریخ طرح دعوی محسوب می‌شود ولو دادخواست ناقص باشد و بعداً رفع نقص صورت گیرد. (به استناد مواد 48 و 49 ق.آ.د.م)

وکیل در جمشیدیه

اگر خوانده از گرفتن اوراق موضوع ابلاغ خودداری نماید چه اتفاقی می‌افتد

اوراق به دادگاه اعاده می‌شود.

به استناد ماده 68 ق.آ.د.م مأمور ابلاغ مکلف است ظرف 2 روز اوراق را به شخص خوانده تسلیم کند و در برگ دیگر اخطاریه رسید بگیرد و در صورت امتناع خوانده از گرفتن اوراق امتناع او در برگ اخطاریه قید و اعاده می‌شود. هر چند در رویه ‌عملی این طور نیست.

دفتر وکالت جمشیدیه محمدرضا مهری

مشاوره شبانه روزی وکلا مجرب جمشیدیه محمدرضا مهری

دفتر وکالت محدوده جمشیدیه محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی محمدرضا مهری محدوده  جمشیدیه               

دفتر وکالت محمدرضا مهری منطقه  جمشیدیه           

مشاوره حقوقی منطقه جمشیدیه

دفتر وکالت محمدرضا مهری, مشاوره حقوقی جمشیدیه

وکالت حقوقی و کیفری شرکت جمشیدیه وکالت حقوقی و کیفری ادارات جمشیدیه محمدرضا مهری

وکالت حقوقی و کیفری شرکت محمدرضا مهری در جمشیدیه

وکالت حقوقی و کیفری ادارات در جمشیدیه توسط  محمدرضا مهری

وکیل ملکی جمشیدیه محمدرضا مهری

وکیل مدافع  جمشیدیه محمدرضا مهری

وکالت ملکی جمشیدیه نمایندگی محمدرضا مهری

وکیل آنلاین جمشیدیه در تمامی زمینه های حقوقی،خانوادگی،چک،

دفتر وکالت جمشیدیه محمدرضا مهری مشاوره حقوقی 24 ساعته محمدرضا مهری.

مشاوره حقوقی خانواده. مشاوره ملکی. مشاوره مهریه، ازدواج طلاق. مشاوره حقوقی .

تلفن مشاور جمشیدیه مشاوره حقوقی حضانت فرزند

بزرگترین گروه وکلا تخصصی جمشیدیه تهران

با همکاری محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری جمشیدیه با تجربه در سراسرکشور.

دفتر وکیل در فرمانیه

دفتر وکیل جمشیدیه صرفاً یک شعبه در تهران و فاقد شعبات فعال در تمامی استان ها

و با همکاری بهترین و با سابقه ترین وکلای کشور.

وکیل در جمشیدیه

بهترین موسسه حقوقی تهران با نام موسسه حقوقی مهرپارسیان، گروه وکلای مهر

دارای مجرب ترین وباسابقه ترین وکلا جمشیدیه

دفتر وکالت ما با وجود وکیل پایه یک دادگستری جمشیدیه محمدرضا مهری با سابقه قضاوت و تجربه فراوان در عرصه حقوقی، کیفری، خانوادگی و ملکی می‌تواند به عنوان مشاور حقوقی در کنار شما باشد. شما در کنار هستند.

وکیل پایه یک دادگستری جمشیدیه چه شرایطی باید داشته باشد؟

وکلای پایه یک دادگستری جمشیدیه بهترین و مجرب‌ترین نوع وکلا  جمشیدیه از حیث تجربه و سلسله مراتب در بین انواع وکلا هستند. وکیل پایه یک دادگستری جمشیدیه برای اینکه بتواند به این درجه در حرفه خود برسد باید:

حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته حقوق باشد.

در آزمون دشوار و طاقت فرسای «وکالت جمشیدیه » شرکت کرده و از بین ده‌ها هزار نفر پذیرفته شده باشد.

صلاحیت عمومی، اخلاقی و مذهبی او بر اساس استعلامات مختلف تایید شده باشد.

آزمون‌های متعدد تشریحی و مصاحبه‌های علمی (موسوم به اختبار) را با موفقیت پشت سر گذرانده باشد. افرادی که بتوانند این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارند، در نهایت درجه «وکیل پایه یک دادگستری جمشیدیه » را دریافت می‌نمایند. وکلای پایه یک جمشیدیه می‌توانند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری، در تمام دادگاه‌ها و در تمام مراحل مختلف رسیدگی قضایی شرکت کرده و هیچ محدودیتی برای پذیرش وکالت افراد یا شرکت‌ها ندارند.دفتر وکیل

مهمترین سوالاتی که احتمالا برای پیدا کردن یک وکیل خوب  جمشیدیه برای کار حقوقی خود با آن مواجه هستید

وکیل خوب جمشیدیه کیست؟

وکیل خوب جمشیدیه چه ویژگی ایی دارد؟

چطور یک وکیل متخصص جمشیدیه پیدا کنم؟

وکیل پایه یک جمشیدیه بهتر است یا پایه دو؟ چه نوع وکلایی داریم؟

وکیل دعاوی تجاری جمشیدیه

وکیل ملکی جمشیدیه

وکیل کیفری دادگستری جمشیدیه

وکیل پایه یک جمشیدیه

وکیل مرکز مشاوران جمشیدیه

وکیل قضایی جمشیدیه

وکیل معاضدتی جمشیدیه

وکیل تسخیری جمشیدیه

وکیل قضایی جمشیدیه چه کسی است؟

عبارت وکیل دادگستری (قضایی) و وکیل اداری (کاری) را همه ما زیاد شنیده‌ایم، اما آیا این دو نوع وکالت با هم تفاوتی دارند؟

وکیل دادگستری جمشیدیه به وکیلی گفته می‌شود که پروانه وکالت داشته و به همین علت حق وکالت از اشخاص را در دادگاه‌ها و سایر مراجع قضایی دارد. برای اینکه شخصی بتواند وکیل دادگستری شود، باید در رشته حقوق تحصیل کرده و پس آن با قبولی در آزمون وکالت، از کانون وکلای دادگستری جمشیدیه یا مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضاییه، پروانه وکالت دادگستری جمشیدیه دریافت کند. توجه داشته باشید که فقط اشخاص دارای تحصیلات حقوقی که دارای پروانه وکالت باشند، می‌توانند از جانب اشخاص حقیقی به عنوان وکیل جمشیدیه در دادگاه‌ شرکت کرده و از حقوق آن‌‌ها دفاع کنند و اشخاص حقوق‌دانِ فاقد پروانه وکالت، جز در موارد استثنائی، حق چنین کاری را نخواهند داشت و در صورت مداخله در چنین اموری، بر اساس قانون وکالت مورد مجازات قرار خواهند گرفت.

وکیل خیابان دربند

وکیل در جمشیدیه

دفتر وکالت وکیل آنلاین در شمال تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.

بهترین وکیل کیفری تهران

بهترین وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران

بهترین وکیل خانواده تهران

بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر

بهترین وکیل اعاده دادرسی ودیوان عالی کشور

بهترین وکیل فرجام خواهی

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در شمال تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین در شمال تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663628

021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین منطقه یک خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی منطقه یک

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص منطقه یک

09120067664

09120067665

09120067669

وکیل در جمشیدیه

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک دادگستری جمشیدیه

 وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه  وکیل در جمشیدیه 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *