خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین 

خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین 

خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین 


5/5 - (20 امتیاز)

با موضوع خرید حبس کلاهبرداری ملک همراهتان هستیم.

خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین هنگامی مقدور است که فردی به جرم کلاهبرداری مسکن و زمین دستگیر شده و در دادسرا و دادگاه، تحقیقات لازم به عمل آمده و حکم به حبس متهم صادر گردیده است.

در چنین وضعیتی با دریافت مشاوره از وکیل پایه یک دادگستری، می‌توان خواستار کاهش مجازات یا تبدیل مجازات از حبس به جزای نقدی شد که در اصطلاح عامه به آن خرید حبس گفته می‌شود.

در مقاله پیش رو وکیل متخصص کلاهبرداری به بررسی خرید مجازات حبس کلاهبرداری مسکن و زمین و شیوه خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین پرداخته است.

جهت دریافت اطلاعات و دریافت مشاوره جهت تبدیل مجازات کلاهبرداری مسکن و زمین با شماره تماس‌های موسسه حقوقی و بین‌المللی مهر پارسیان که در انتهای مقاله درج شده‌اند، تماس حاصل نمایید.

سوالات مهم خرید حبس کلاهبرداری ملکی

  1. کلاهبرداری مسکن و زمین چیست؟
  2. مجازات کلاهبرداری مسکن و زمین چیست؟
  3. شیوه خرید حبس تعزیری چگونه است؟
  4. برای خرید حکم کلاهبرداری به کجا مراجعه کنیم؟
  5. بهترین وکیل خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین کیست؟

کلاهبرداری مسکن و زمین چیست؟

به طور کلی جرم کلاهبرداری وقتی اتفاق می‌افتد که فرد کلاهبرداری با انجام مانورها و عملیات متقلبانه و غیر واقعی،  موجب فریب و اغفال سایر افراد گردد و با سوء استفاده از اغفال و فریب آنها، اموال آنها را ببرد.

وکیل ملکی آنلاین در تهران

با توجه به تعاریف ارائه شده، کلاهبرداری مسکن و زمین دارای سه رکن اصلی است که باید توسط وکیل متخصص محرز گردند و آن سه رکن عبارتند از:

رکن مادی که منظور همان انجام رفتار و اعمال متقلبانه به قصد اغفال و فریب و بردن اموال افراد فریب خورده، رکن معنوی که منظور قصد و یا علم به انجام کلاهبرداری و بردن اموال و رکن قانونی که قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس و ارتشا و کلاهبرداری و قانون مجازات اسلامی می‌باشند.

چنانچه فردی در حوزه مسکن و زمین مرتکب چنین اعمالی گردد کلاهبرداری در مسکن و زمین محقق خواهد شد.

به طور مثال فردی فوت می‌کند و زمین‌های مسکونی زیادی را از خو به ارث می‌گذارد. یکی از وراث در غیاب وارثین دیگر که خارج از کشور هستند؛ گواهی انحصار وراثت می‌گیرد.

پس از آن با سوء استفاده از غیبت سایر وارثین و معرفی خود به عنوان مالک زمین‌ها، اقدام به فروش آنها می‌کند.

توجه داشته باشید در این مثال با توجه به قوانین موجود، فردی که با علم به وجود سایر ورثه صرفا خود را به عنوان وارث معرفی می‌کند، از مصادیق کلاهبرداری است و نسبت به فروش سهم سایر وراث مرتکب جرم فروش مال غیر شده که از جرایم در حکم کلاهبرداری می‌باشد.

مجازات کلاهبرداری مسکن و زمین چیست؟

وکیل متخصص خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین در خصوص مجازات کلاهبرداری مسکن و زمین بیان داشتند:

مجازات کلاهبرداری مسکن و زمین با توجه به شخصیت کلاهبردار متفاوت خواهد بود. به طور مثال اگر شخص کلاهبردار کارمند ادارات و نهادهای دولتی باشد، مجازات شدیدتری خواهد داشت تا فردی عادی.

وکیل ملکی شمال تهران

وکیل متخصص خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین در این خصوص توضیح دادند که برای تعیین مجازات، کلاهبرداری به دو نوع ساده و مشدد تقسیم می‌شود.

کلاهبرداری مشدد کلاهبرداری است که در آن کلاهبردار یا کارمند دولت است یا خود را به عنوان کارمند دولت معرفی نموده و یا کلاهبرداری از طریق رسانه‌های جمعی و یا نشر آگهی اتفاق افتاده باشد.

اگر کلاهبرداری به هریک از این شیوه‌ها واقع نشده باشد؛ کلاهبرداری ساده می‌باشد و این دو نوع کلاهبرداری در میزان مجازات متفاوت خواهند بود.

وکیل خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین، با توجه به توضیحات ارائه شده، بیان داشتند به طور کلی مجازات کلاهبرداری، حبس، جزای نقدی، رد مال به مالک اصلی و در خصوص کلاهبرداری مشدد انفصال (برکناری) از خدمت است.

با این تفاسیر مجازات کلاهبرداری مسکن و زمین نیز از همین صور خارج نخواهد بود حتی اگر شیوه کلاهبرداری به شیوه فروش ملک غیر باشد.

شیوه خرید حبس تعزیری چگونه است؟

در قانون ایران خرید حبس زندان وجود ندارد، یعنی چیزی تحت عنوان خرید حبس در قانون وجود ندارد. در واقع شکل قانونی آن تبدیل مجازات از حبس به جزای نقدی می‌باشد.

وکیل خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین در این خصوص بیان داشتند که عوامل کاهش یا تخفیف در مجازات‌ها، بستگی به نوع جرم یعنی عمدی و یا غیرعمدی بودن آن و همچنین قابل تعلیق بودن مجازات آن جرم دارد.

در توضیح این موارد وکیل خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین اشاره داشتند که قانون مجازات برخی مجرمین را قابل تعلیق دانسته که این مورد در خصوص مجازات مجرمین فاقد سابقه محکومیت کیفری و نداشتن شاکی خصوص و… قابل اعمال است.

بهترین وکیل منطقه 7

اما خرید حبس یا همان تبدیل مجازات پس از صدور حکم به مجازات حبس امکانپذیر است و مواد 68 تا 82 قانون مجازات اسلامی در این خصوص تعیین تکلیف نموده است.

به طور مثال فرض کنید؛ فردی مرتکب جرم خیانت در امانت شده است و دادگاه به او حکم حبس داده و چنین فردی به دنبال خرید حبس خیانت در امانت خود می‌باشد.

برای خرید حبس خیانت در امانت باید به وکیل متخصص خرید حبس کیفری یا خرید حبس تعلیقی مراجعه نماید و وکیل پس از بررسی شرایط جرم و مجازات تعیین شده درصد پذیرش درخواست تبدیل مجازات را تعیین خواهد نمود و بر اساس آن لایحه تنظیم می‌نماید.

برای خرید حکم حبس کلاهبرداری به کجا مراجعه کنیم؟

به موجب قانون مجازات اسلامی در برخی از موارد قاضی صادر کننده رای، خود ملزم به صدور حکم به جزای نقدی به جای حبس می‌باشد.

اما اگر حکم به حبس صادر شده باشد برای تبدیل مجازات باید با وکیل متخصص خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین مشاوره نمود و بنا بر تشخیص ایشان می‌توان از طریق واخواهی یا تجدیدنظر خواستار خرید حبس کیفری یا خرید حبس تعلیقی شد.

اما نکته مهم این است که باید رضایت شاکی خصوصی جلب شود. بدون رضایت شاکی و مدعی امکان استفاده از مزایای قانونی تبدیل حبس نیست.
در بعضی از موارد قانونی هم قاضی دادگاه کیفری امکان تبدیل حبس به جزای نقدی را ندارد.

بهترین وکیل خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین کیست:

بهترین شیوه برای خرید حکم کلاهبرداری یا خرید حبس تعزیری و سایر تبدیل و کاهش مجازات‌ها مراجعه به وکیل متخصص امور کیفری می‌باشد.

بهترین وکیل ملک چالوس

وکیل متخصص خرید حبس زندان با توجه به سابقه و تجربه خود می‌تواند به صورت دقیق و قانونی احتمال پذیرش درخواست تبدیل و کاهش مجازات را تشخیص دهد و به موجب آن درخواست خود را به مرجع صلاحیتدار ارائه دهد.

به همین جهت موسسه حقوقی مهر پارسیان با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، قاضی سابق و وکیل پایه یک دادگستری در حال حاضر، جهت دریافت مشاوره یا پذیرش پرونده و قبول اعاده دادرسی در خصوص کلیه جرایم، به شما مخاطبان گرامی معرفی می‌گردد.

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

میدان ونک، ابتدای بزرگراه حقانی، خیابان گاندی جنوبی، خیابان چهاردهم، پلاک 14، طبقه 4، واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر وکیل آنلاین در تهران

021-88795408
021-88799562
021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات
ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل پایه یک

09120067661
09120067662
09120067663

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل پایه یک جرایم اقتصادی

09120067661
09120067664

09120067665
09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری
دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود
مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

حق ریشه چیست؟

چگونه می‌توان مجازات حبس را خرید؟

با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مانند تبدیل مجازات حبس به جزای نقدی می‌توان مجازات حبس را به جزای نقدی تبدیل نمود.

شرایط خرید حکم حبس چیست؟

برای تبدیل مجازات حبس به جزای نقدی چندین شرط وجود دارد که می‌توان به مواردی همچون رضایت شاکی، نداشتن سابقه کیفری و... اشاره نمود.

خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین  خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین  خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین  خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین  خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین  خرید حبس کلاهبرداری مسکن و زمین  

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *